آموزش نقاشی پروجکشن با Spotlight در ZBrush

Projection Painting with Spotlight in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Spotlight در ZBrush 4 برای ایجاد بافت های یکپارچه و واقعی برای سر انسان استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر. در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Spotlight در ZBrush 4 برای ایجاد بافت های یکپارچه و واقعی برای سر انسان استفاده کنیم. ZBrush چندین سال است که یک ابزار بافت‌دهی قدرتمند بوده و به ما این توانایی را می‌دهد که به‌طور مستقیم و سریع و مستقیم روی مدل‌های خود نقاشی کنیم. با اضافه شدن Spotlight در ZBrush 4، می‌توانیم بافت‌های موجود را به روشی بسیار کاربرپسند بر روی مدل‌های خود بفرستیم که در عرض چند دقیقه نتایج عالی به ما می‌دهد. ما پروژه خود را با وارد کردن تصاویر مرجع خود و یادگیری ذخیره آنها به عنوان یک Spotlight که می توانیم بارها و بارها استفاده مجدد کنیم، آغاز خواهیم کرد. از آنجا، ما یاد خواهیم گرفت که قبل از نقاشی با آنها، جنبه هایی از تصاویرمان مانند رنگ و اشباع را تنظیم کنیم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که قسمت هایی از تصاویرمان را به اطراف حرکت دهیم تا با هندسه زیربنایی بهتر مطابقت داشته باشد. ما همچنین تکنیک‌هایی را برای پر کردن شکاف‌های مدل برای ترکیب در مناطقی که ممکن است مرجعی برای آنها نداشته باشیم پوشش خواهیم داد. ما با استفاده از LightBox برای دانلود هر تصویر اضافی که ممکن است نیاز داشته باشیم کار خود را به پایان می رسانیم و آن ها را در Spotlight موجود خود اضافه می کنیم. پس از اتمام کار، می‌توانید با استفاده از Spotlight به سرعت کاراکترها یا مدل‌های دیگر خود را با استفاده از تصاویر موجود نقاشی کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نقاشی پروجکشن با Spotlight در ZBrush Projection Painting with Spotlight in ZBrush

  • جمع آوری تصاویر و ذخیره یک Spotlight Assembling Images and Saving a Spotlight

  • تنظیم تصاویر در آماده سازی برای پروجکشن Adjusting Images in Preparation for Projection

  • استفاده از Nudge Brush برای تاب برداشتن تصاویر برای مطابقت با هندسه Using the Nudge Brush to Warp Images to Fit Geometry

  • فرافکنی گوش Projecting the Ear

  • طرح ریزی سایر نواحی سر Projecting Other Areas of the Head

  • پر کردن شکاف های بافت به صورت دستی Filling in Texture Gaps Manually

  • طرح ریزی چشم ها و ایجاد نقشه های بافت Projecting the Eyes and Creating Texture Maps

نمایش نظرات

آموزش نقاشی پروجکشن با Spotlight در ZBrush
جزییات دوره
0h 55m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.