آموزش 3ds Max: جلوه های ویژه برای تجسم طراحی

3ds Max: Special Effects for Design Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تجسم طراحی می تواند به شما کمک کند ایده های خود را به طور واضح با ذینفعان خود در میان بگذارید و آنها را از زنده کردن مفاهیم خود هیجان زده کنید. با افزودن جلوه های ویژه خوش ذوق به پروژه های تجسم طراحی خود - مانند شاخ و برگ شاخ و برگ و جلوه های دوربین به سبک فیلم - می توانید جذابیت بیشتری در طراحی های خود ایجاد کنید. در این دوره ، چگونگی استفاده از جلوه ها و تکنیک های ویژه برای 3ds Max را برای افزایش کیفیت تولید پروژه های تجسم طراحی خود کشف کنید. مربی کریس موری نحوه افزودن مواد و ماسک های مرطوب ، باز کردن و باز کردن اجسام با Bend ، ایجاد روحیه با جو ، استفاده از دوربین های 3ds Max مانند دوربین های دنیای واقعی و موارد دیگر را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد مواد و ماسک هایی با ظاهر مرطوب
  • روشهای جالب برای انجام اقدامات آشکار
  • ایجاد موارد آشکار با ماسک Object Texture
  • افزودن رئالیسم باورپذیر با تکنیک های انیمیشن
  • ایجاد شاخ و برگ شاخساره
  • استفاده از جلوه های دوربین به سبک فیلم
  • دوربین های دنیای واقعی ، عمق میدان و کنترل نوردهی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. اثرات پیشرفته اما سریع مواد 1. Advanced but Quick Material Effects

  • با استفاده از نقشه جعبه ترکیبی برای اضافه کردن عمق و واقع گرایی Using Blended Box Map to add depth and realism

  • ایجاد مواد و ماسک های مرطوب Creating wet looking materials and masks

2. راه های جالب برای انجام فاش کردن 2. Cool Ways to Do Reveals

  • ایجاد آشکار با ماسک Texture Object Creating reveals with the Texture Object Mask

  • با استفاده از شیب های متحرک گرادیان Using animated Gradient Ramps

  • در حال باز کردن و آشکار کردن اشیاء با Bend Unrolling and unfolding objects with Bend

  • Booleans متحرک Animated Booleans

3. واقع گرایی باورنکردنی را با تکنیک های انیمیشن اضافه کنید 3. Add Believable Realism with Animation Techniques

  • ایجاد شاخ و برگ شاخه ای: درختان و باد Creating billowing foliage: Trees and wind

  • ایجاد خلق و خوی با جوی Creating mood with atmospherics

4. جلوه های دوربین فیلم سبک 4. Movie Style Camera Effects

  • دوربین های دنیای واقعی ، عمق میدان و کنترل قرار گرفتن در معرض Real-world cameras, depth of field, and exposure control

  • دلار ، برش و جرثقیل Dollies, cuts, and cranes

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: جلوه های ویژه برای تجسم طراحی
جزییات دوره
4h 25m
14
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
9,164
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Chris Murray
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Murray Chris Murray

کریس موری یک هنرمند ، انیماتور و تکنسین خلاق با تجربه سه بعدی است. مدیر سابق بازاریابی فنی Autodesk برای 3ds Max ، کریس در حال حاضر یک مستقل 3ds Max جامعه تبشر ، تولید کننده و دانشکده کمکی در دانشگاه کارولینای شمالی در آسویل است. یک روز متوسط شامل تبشیر فنی برای ابزارهای مهیج و فناوری ، استراتژی و توسعه داستان حرفه ای برای دستیابی به افراد خلاق همفکر و فرصت هایی برای شرکت در فرایند خلاق با آن فناوری است. کریس دانش عمیق خود را درباره 3ds Max و گردش کار و برنامه های کاربردی تعریف شده در کانال YouTube خود در http://www.youtube.com/3dsmaxtrainer به اشتراک می گذارد.