آموزش مدل سازی یک شخصیت در مایا

Modeling a Character in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در مدلسازی یک شخصیت در مایا ، با نویسنده Ryan Kittleson همراه باشید تا نمایشی کامل در مورد چگونگی ایجاد یک شخصیت حرفه ای و واقعی 3D از ابتدا در مایا 2011 بپیوندید. این دوره نشان می دهد که چگونه مفاهیم و ابزارهای کلیدی مانند Soft Select و اکستروژن چند ضلعی برای مدل سازی شخصیت اعمال می شود ، و یک روش ساده گام به گام برای ساخت آناتومی شخصیت ، از جمله تنه ، اندام ، دست ، صورت و مو فراهم می کند. همچنین شامل آموزشهای مربوط به مدل سازی لباس و کفش ، و اصلاح ویژگی های شخصیت برای رسیدن به محصول نهایی است. پرونده های ورزشی دوره را همراهی می کنند.

پیش نیازهای پیشنهادی: آموزش ضروری مایا 2011
موضوعات شامل:
  • صاف کردن سطوح ناهموار و چند ضلعی با پیش نمایش صاف
  • تغییر اندام و ویژگی های یک مدل موجود
  • دستکاری چند ضلعی ها برای ایجاد جزئیات
  • استفاده از ابزار Sculpt Geometry برای ایجاد تغییرات آلی
  • مدل سازی ساختار صورت و بدن
  • ایجاد مو با منحنی NURBS
  • مدل سازی شلوار ، کفش و پیراهن
  • تشکیل چین و لبه های سخت
  • رفع مشكلات
  • اعمال نکات پایان دهنده

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. رابط و ابزارهایی که بیشتر در مدل سازی کاراکترها استفاده می شوند 1. The Interface and Tools Used Most in Character Modeling

  • پیمایش و نمایش Navigation and views

  • با استفاده از پیش نمایش صاف Using Smooth Preview

  • با استفاده از ابزار Extrude Using the Extrude tool

  • با استفاده از قدرت Soft Select Using the power of Soft Select

  • جزئیات جدیدی را به یک مدل موجود اضافه کنید Adding new detail to an existing model

  • با استفاده از ابزار Sculpt Geometry Using the Sculpt Geometry tool

  • متقارن کار کردن Working symmetrically

  • تنظیم هواپیماهای تصویر در مایا Setting up the image planes in Maya

2. تئوری مدل سازی شخصیت ها و مهارت های عمومی 2. Character Modeling Theory and General Skills

  • جریان لبه مناسب Proper edge flow

  • قسمت های بدن را به طور جداگانه وصل کنید Attaching separately modeled body parts

  • مدیریت صحنه خود را Managing your scene

3. مدل سازی سر 3. Modeling the Head

  • شروع ساختار اساسی صورت Beginning the basic facial structure

  • ساختن سر و گردن Making the head and neck

  • پالایش دهان Refining the mouth

  • تشکیل چشم Forming the eyes

  • ساختن بینی Building the nose

  • دستکاری گوش Crafting the ears

  • ساخت دندان و لثه Making the teeth and gums

  • مدل کردن زبان و ابرو Modeling the tongue and eyebrow

4- مدل کردن بدن 4. Modeling the Body

  • مدل کردن نیم تنه فوقانی Modeling the upper torso

  • کار از کمر به پایین Working from the waist down to the feet

  • ساخت کف و انگشت شست Constructing the palm and thumb

  • ساخت انگشتان دست و تمام کردن دست Making fingers and finishing the hand

  • اعمال اصول هنری بر بدن Applying artistic principles to the body

5- مدل کردن مو 5. Modeling the Hair

  • رسم منحنی های NURBS برای مو Drawing the NURBS curves for hair

  • مجسمه سازی موهای چند ضلعی Sculpting the polygonal hair clumps

6. مدل سازی لباس 6. Modeling the Clothes

  • مدل کردن شلوار Modeling the pants

  • ایجاد پیراهن Creating the shirt

  • ساخت کفش Making the shoes

7. پالایش مدل 7. Refining the Model

  • چین و لبه های سخت Creases and hard edges

  • تمیز کردن مناطق مشکل دار Cleaning up problem areas

  • قرار دادن لمس های پایان Putting on the finishing touches

  • تطبیق یک مدل برای بسیاری از شخصیت ها Adapting one model for many characters

نتیجه Conclusion

  • recap و توصیه های بیشتر Recap and further recommendations

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک شخصیت در مایا
جزییات دوره
3h 3m
36
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
190,154
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.