نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره شامل ضبط حرکت صورت و انیمیشن دست است تا به شما کمک کند شخصیت های شما را با بیان و باورپذیری زنده کند. بیشتر ارتباطات انسان با چشم و صورت انجام می شود. در این دوره ، انیمیشن ترکیبی چهره و دست ، شما موکاپ صورت و انیمیشن دستی را پوشش خواهید داد تا شخصیت های خود را با بیان و باورپذیری زنده کنید! ابتدا می بینید که چه چیزی دکل صورت خوبی را تشکیل می دهد و گزینه های کنترل صورت را بررسی می کنید. در مرحله بعدی ، دست شخصیت های خود را تنظیم و اصلاح می کنید و کتابخانه ای از ژست ها ایجاد می کنید. در مرحله بعدی ، بهترین روشها را برای ضبط حرکت چهره و ایجاد نقشه برداری از داده ها به دکل صورت مشاهده خواهید کرد. سرانجام ، شروع به اصلاح عملکرد با استفاده از انیمیشن ترکیبی می کنید. پس از تنظیم لایه های انیمیشن ، تمرکز بر روی بیان و باورپذیری شخصیت ها خواهد بود. بعد از اتمام این دوره ، می دانید که چگونه داده های دست و صورت را در صحنه های اصلی سینمایی خود ادغام کرده و به درستی به بدن شخصیت برای استفاده در بازی متصل کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017، MotionBuilder 2017.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
صورت و دستهای رسا
Expressive Face and Hands
-
سیستم های Mocap
Mocap Systems
شخصیت های در حال آماده سازی برای انیمیشن ترکیبی
Prepping Characters for Hybrid Animation
-
اهداف و جدول رده بندی مورف
Morph Targets and Standins
-
با استفاده از فیوز و میکسامو
Using Fuse and Mixamo
مبانی انیمیشن بیانگر
Fundamentals of Expressive Animation
-
افزایش عملکرد با انیمیشن ترکیبی
Enhancing the Performance with Hybrid Animation
-
افزودن داده های چهره
Adding Face Data
-
با استفاده از لایه های متحرک برای پرداخت عملکرد
Using Animation Layers to Polish the Performance
عملکرد و همگام سازی لب
Performance and Lip Sync
-
فعل و انفعالات شخصیت در یک صحنه اقلیمی
Character Interactions in a Climactic Scene
-
موقعیت ها و دست های شخصیت ثانویه
Secondary Character Positions and Hands
-
عملکرد کامی
Kami's Performance
نمایش نظرات