آموزش رندر با مایا تون

Rendering with Maya Toon

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: مایا تون را به راحتی یاد بگیرید و با بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور به ظاهر کارتون های دو بعدی سنتی و کتاب های کمیک برسید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7. به راحتی Maya Toon را یاد بگیرید و با بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور به ظاهر کارتون های دو بعدی سنتی و کتاب های کمیک برسید. ایده آل برای کاربران مبتدی تا متوسط. برجسته های محبوب عبارتند از: سفارشی Toon Shaders. ایجاد شبکه Shader; Toon Outlines; Toon Outline Attribute; جلوه های رنگ. تبدیل Toon به Polygons. Crosshatching و Stippling; دینامیک ذرات؛ خطوط نمایه؛ خطوط مرزی؛ چین ها؛ خطوط تقاطع نرم افزار مورد نیاز: Maya 7.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر با مایا تون Rendering with Maya Toon

  • با استفاده از Solid Color Toon Shader Using the Solid Color Toon Shader

  • با استفاده از سایه زن دو رنگ زاویه نور Using the Light Angle Two Tone Shader

  • استفاده از Shaded Brightness Two Tone Shader Using the Shaded Brightness Two Tone Shader

  • با استفاده از سایه‌زن سه تن روشنایی سایه‌دار Using the Shaded Brightness Three Tone Shader

  • با استفاده از سایه دار پروفایل تیره Using the Dark Profile Shader

  • با استفاده از Rim Light Fill Shader Using the Rim Light Fill Shader

  • با استفاده از Circle Highlight Fill Shader Using the Circle Highlight Fill Shader

  • معرفی Ramp Shader Introduction to the Ramp Shader

  • کار با شفافیت و تابش در رمپ شیدر Working with Transparency and Incandescence in the Ramp Shader

  • کار با رنگ محیطی؛ Bump Mapping و Forward Scatter Working with Ambient Color; Bump Mapping and Forward Scatter

  • تنظیم ویژگی های Specularity در Ramp Shader Adjusting the Specularity Attributes on the Ramp Shader

  • کار با بازتاب و ویژگی های محیطی Working with Reflectivity and Environment Attributes

  • استفاده از Shadow Controls در Ramp Shader Using Shadow Controls on the Ramp Shader

  • سایه بان خودکار سه رنگ خود را بسازید Building Your Own Three Tone Automated Shader

  • تغییر سایه زن سه رنگ به سایه زن خودکار چهار تن Modifying the Three Tone Shader to a Four Tone Automated Shader

  • ایجاد یک شبکه سایه بان سفارشی برای یک نگاه باند Creating a Custom Shader Network for a Banded Look

  • مروری بر خطوط Maya Toon Overview of Maya Toon Lines

  • مقدمه ای بر ویژگی های اصلی گره Pfxtoon Introduction to the Basic Attributes of the Pfxtoon Node

  • کار با خطوط نمایه و ویژگی های آنها Working with Profile Lines and Their Attributes

  • تنظیم ویژگی های خط مرزی Adjusting the Border Line Attributes

  • ایجاد جلوه های رندر Wireframe با استفاده از خطوط چین Creating Wireframe Render Effects Using Crease Lines

  • راه اندازی خطوط تقاطع بین چندین سطح Setting up Intersection Lines Between Multiple Surfaces

  • سفارشی‌سازی پهنای خط با استفاده از مقیاس‌گذاری بر اساس انحنای عرض Customizing the Line Width Using Curvature Based Width Scaling

  • کار با Screenspace Width Control Working with Screenspace Width Control

  • استفاده از قلم موی جلوه های رنگ بر روی طرح کلی Toon Using a Paint Effects Brush on the Toon Outline

  • استفاده از Modifier در Toon Outlines Using the Modifier on the Toon Outlines

  • استفاده از ابزارهای رنگ سه بعدی برای رنگ آمیزی مقادیر ویژگی Using the 3D Paint Tools to Paint Attribute Values

  • ایجاد یک خورشید کارتونی Creating a Cartoon Sun

  • انباشتن خطوط کلی تون Stacking Multiple Toon Outlines

  • ایجاد یک اثر خطی روی کاراکتر Creating a Streak Effect on the Character

  • رنگ آمیزی طرح کلی Toon برای مطابقت با سطح جسم Painting the Toon Outline to Match the Surface of the Object

  • کار با ذرات و Toon Outlines Working with Particles and Toon Outlines

  • استفاده از خطوط تقاطع برای ایجاد مولد ذرات Using Intersection Lines to Create Particle Generators

  • ایجاد یک Crosshatch Toon Shader سفارشی Creating a Custom Crosshatch Toon Shader

  • ساختن استیپل تون شیدر Building a Stipple Toon Shader

  • پروژه قسمت 1: ساخت سایه‌بان‌ها برای پوست و لباس شخصیت Project Part 1: Building the Shaders for the Character's Skin and Clothes

  • پروژه قسمت 2: ایجاد سایه بان برای چکمه و مو Project Part 2: Creating Shaders for the Boots and Hair

  • پروژه قسمت 3: ساختن چشم های تون Project Part 3: Building the Toon Eyes

  • پروژه قسمت 4: ایجاد خطوط کلی برای شخصیت Project Part 4: Building the Toon Outlines for the Character

  • نکات/ترفندها: کار با دوربین های Toon و چندگانه Tips / Tricks: Working with Toon and Multiple Cameras

  • نکات/ترفندها: رندر سیالات با رندر Toon Tips / Tricks: Rendering Fluids with Toon Rendering

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش رندر با مایا تون
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 43m
42
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
23 اسفند 1384 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد
Papa Georgio

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Papa Georgio Papa Georgio

نویسنده مربیان دیجیتال.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.