آموزش راهنمای کامل Unreal Engine 5

Complete Guide to Unreal Engine 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا می خواهید حرفه خود را در Unreal Engine 5 شروع کنید اما یک بسته همه در یک را برای آموزش همه آن پیدا نمی کنید؟

سپس از شما به راهنمای کامل Unreal Engine 5 خوش آمدید.

چرا باید از من یاد بگیرید:

من آرش عارف هستم و تجربه خوبی در آموزش 3d مخصوصا Environment Art و Unreal Engine دارم. من دانش‌آموزان شاد زیادی داشته‌ام که کلاس‌های من را دوست داشتند.

در پایان این کلاس:

  • شما می توانید در UE5 پروژه های بازی و Archviz بسازید

  • با استفاده از Blueprints تعامل ایجاد کنید

  • مواد ایجاد کنید و آنها را در زمان اجرا تغییر دهید

  • درباره ویژگی‌های جدید UE5 از جمله Lumen، nanite و موارد دیگر بیاموزید

چه چیزی یاد خواهم گرفت:

  • مسدود کردن یک سطح

  • ایجاد مواد

  • مقدمه ای بر بلوپرینت

  • ایجاد ذرات با استفاده از نیاگارا

  • نورپردازی صحنه بازی

  • نورپردازی صحنه آرچویز

آیا این کلاس برای من مناسب است:

  • من این کلاس را برای هنرمندان مبتدی تا متوسط ​​سه بعدی طراحی کرده ام که می خواهند دانش خود را از Unreal Engine 4 به Unreal Engine 5 تازه منتشر شده ارتقا دهند و برای افرادی که می خواهند کار خود را در UE5 شروع کنند.

چه کسی دانش آموز ایده آل نیست:

این کلاس برای مبتدیان مطلق طراحی نشده است.

چه چیزهایی باید برای کلاس بدانم یا داشته باشم:

  • من از شما انتظار دارم که دانش پایه در سه بعدی داشته باشید

  • شما باید UE5 را روی رایانه شخصی خود نصب کرده باشید، در غیر این صورت، نحوه دانلود رایگان آن را یاد می گیریم.

اکنون به من بپیوندید:

پس اگر می‌خواهید راه خود را در دنیای Unreal Engine 5 شروع کنید، در راهنمای کامل Unreal Engine 5 به من بپیوندید. امیدوارم که آن را دوست داشته باشید.

دانلود  

یک محیط در Unreal Engine 5 بسازید و رندرها را به عنوان پروژه کلاس آپلود کنید.

1. یک صحنه ساده بسازید.

2 تصویر رندر و آپلود


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مجموعه پارامترهای Mat Mat Parameter Collections

  • روشنایی استاتیک با جرم سبک Lightmass Static Lighting

  • ساخت یک پروژه جدید Making A New Project

  • رندر مبتنی بر فیزیکی Physically Based Rendering

  • دامنه های مادی Material Domains

  • آماده شدن برای طراحی سطح Preparing For Level Design

  • واردات و مهاجرت Importing And Migrating

  • مهاجرت پروژه های قدیمی Migrating Old Projects

  • سیستم نیاگارا را رمزگشایی کنید Demystify Niagara System

  • ابزارهای رایج مختلف Different Common Tools

  • تعامل ویجت Bp Bp Widget Interaction

  • معرفی سریع مواد Quick Intro To Materials

  • اولین پاس بلوک اوت First Pass of Blockout

  • نورپردازی آرچویز Archviz Lighting

  • Blueprints متغیرها Blueprints Variables

  • ذرات آبشار گدازه Lava Waterfall Particles

  • متحرک سازی مواد گدازه Animating Lava Material

  • مقدمه Introduction

  • جو آسمان Sky Atmosphere

  • معرفی بازیگران Introduction To Actors

  • مه حجمی Volumetric Fog

  • روشنایی جهانی لومن Lumen Global Illumination

  • نمونه تابع مواد Material Function Instance

  • اولین ذره نیاگارا First Niagara Particle

  • کار با Nanite Working With Nanite

  • کنترل رنگ پایه Matf Matf Base Color Controls

  • اتمام مسیر Finishing The Pathway

  • تغییر نور و مواد Changing Light And Material

  • اتمام غارها Finishing The Caves

  • تغییر رنگ در زمان واقعی Changing Color In Realtime

  • معرفی سریع نورپردازی Quick Intro To Lighting

  • نمونه های سطح بسته بندی شده Packed Level Instances

  • روشنایی جهانی Global Illumination

  • ابرهای حجمی Volumetric Clouds

  • Matf کار با بافت Matf Working With Textures

  • انیمیشن Spark Particles Spark Particles Animated

  • Blueprints چیست What is Blueprints

  • دروس فنی لومن Technical Lumen Lessons

  • نمونه سازی مواد Material Instancing

  • کنترل های ویژه Matf Matf Special Controls

  • Nanite vs Static Mesh Nanite Vs Static Mesh

  • ناهمواری تابشی Matf Matf Emissive Roughness

  • نقشه های کلاس Class Blueprints

  • عبور دوم بلوک اوت Second Pass of Blockout

  • سیستم نیاگارا Niagara System

  • نمای کلی رابط کاربری User Interface Overview

  • ورودی های مواد Material Inputs

  • گره های ثابت مواد Material Constant Nodes

  • سومین پاس بلوک اوت Third Pass of Blockout

  • بازیگران نور مشترک Common Light Actors

  • اسکریپت ساخت و ساز Construction Script

  • مرورگر محتوای پیشرفته Advanced Content Browser

  • متشکرم Thank You

  • جایگزینی مش های کوهستانی Replacing Mountain Meshes

  • تست مواد اصلی Testing Master Material

  • نقشه های سطح Level Blueprints

  • مه نمایی با ارتفاع نمایی Exponential Height Fog

  • مبانی ذرات جرقه Spark Particle Basics

  • به روز رسانی پروژه Ue4 Upgrading Ue4 Project

  • مبانی مواد گدازه Lava Material Basics

  • سفارشی کردن ویرایشگر UE5 Customizing UE5 Editor

  • معرفی مرورگر محتوا Intro To Content Browser

  • گره های ریاضی مواد Material Math Nodes

  • بهبود کیفیت Lightmass Improve Lightmass Quality

  • گره های پیشرفته مواد Material Advanced Nodes

  • واردات Nanite Megascans Importing Nanite Megascans

  • حالت های ترکیب مواد Material Blending Modes

  • نانیت چیست؟ What is Nanite

  • همه چیز درباره سطوح All About Levels

  • اقدامات بازیگر پیشرفته Advanced Actor Actions

  • رابط کاربری ویرایشگر مواد Material Editor UI

  • گره های ویژه مواد Material Special Nodes

  • UE5 را دانلود و نصب کنید Download And Install UE5

  • خواص مواد Material Properties

نمایش نظرات

آموزش راهنمای کامل Unreal Engine 5
جزییات دوره
21h 41m
74
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
191
از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید