این دوره سومین دوره از مجموعه آموزش انیمیشن دو بعدی است. دو دوره اول انیمیشن من عبارتند از:
آموزش متحرک سازی: اصول انیمیشن
انیمیشن شخصیت دو بعدی: چرخه های پیاده روی
اگر در زمینه انیمیشن کاملاً تازه کار هستید و می خواهید بدانید که چگونه فریم های کلیدی را تنظیم کنید، چگونه با اصول انیمیشن کار کنید، 2 دوره اول این مجموعه را بررسی کنید. این دوره صرفاً بر نحوه ساخت و ساز و متحرک کردن یک شخصیت برای دیالوگ تمرکز دارد. در پایان دوره، میتوانید یک شخصیت را به یک کلیپ صوتی کوتاه متحرک کنید، و میتوانید ژستهای روان و بازیگری انجام دهید.
برای شروع، چیزهایی مانند ترتیب صحیح تقلب و نحوه ساختن یک شخصیت ساده در Adobe Animate را یاد خواهید گرفت.
از آنجا، یاد میگیرید که چگونه داراییهای خود را بردارید و چندین گزینه قاب را در داخل هر یک ایجاد کنید تا بتوانید مواردی مانند چشمک زدن و حالات چهره را داشته باشید.
سپس همه چیز را در مورد نمودارهای دهان انیمیشن یاد خواهید گرفت، من دقیقاً به شما نشان خواهم داد که چگونه نمودارهای دهان خود را بسازید و آنها را درون شخصیت خود تنظیم کنید، به طوری که وقتی نوبت به انیمیشن سازی می رسد، تمام کاری که باید انجام دهید این است که از Frame Picker قدرتمند Adobe Animate برای سرعت بخشیدن به صحنه های گفتگوی خود استفاده کنید.
این باعث صرفهجویی در زمان شما میشود و به شما امکان میدهد بر روی بخش سرگرمکننده انیمیشن سازی، که تنظیم ژستهای بازیگری بزرگ است، تمرکز کنید.
سپس الگوی مورد استفاده برای ساخت هر ژست کلیدی را مانند یک حرکت روان و طبیعی خواهید آموخت. من به شما نشان میدهم که چگونه پیشبینی خود را تنظیم کنید، بیش از حد عکس بگیرید و ثابت کنید و توضیح میدهم که چرا در این 3 مرحله متحرک میسازید.
همانطور که گام به گام در طول دوره پیشرفت می کنید، فرصتی برای تکمیل تکالیف و اطمینان از اینکه در طول فرآیند حرکت می کنید و قادر به دستیابی به پروژه نهایی هستید، وجود دارد.
بعد از اتمام کار، یک انیماتور کاملاً حرفه ای خواهید بود، با یک پروژه گفتگوی مهم در کمربند خود. با این کار، میتوانید حلقه انیمیشن خود را نهایی کنید و بدانید که یک قطعه نمونه کار حرفهای برای نمایش به یک استودیوی انیمیشن دارید. W
وقتی در این دوره ثبتنام میکنید، به گروه رو به رشدی از هنرمندان و انیماتورها ملحق میشوید که گرد هم آمدهاند و مهارتها، استعدادها و ایدههای خود را به اشتراک میگذارند. میتوانید کارهای آنها را در بخش پروژه ببینید، و همچنین میتوانید در هر زمان برای پرسیدن سؤال یا دریافت بازخورد شخصی درباره کارتان به من پیام دهید. من عاشق کار با دانش آموزان هستم و هر روز زمانی را صرف بحث در مورد پروژه ها و کارهای در حال انجام می کنم.
من نمیتوانم منتظر بمانم تا شما به آن بپیوندید و شروع کنید. انیمیشن یک زمینه واقعاً هیجانانگیز، خلاقانه و پرارزش برای کار است. با هم، چند ساعت آینده را با من سپری میکنیم تا امروز مهارتهای انیمیشن شما را بهبود بخشیم و به شما کمک کنیم اولین قدمهای خود را به سمت یک مسیر شغلی هیجانانگیز در انیمیشن بردارید.
پروژه کلاس شما این است که یک کلیپ صوتی از فایل های پروژه انتخاب کنید و شخصیت خود را به دیالوگ متحرک کنید. من چند فایل صوتی برای انتخاب گذاشتهام، بنابراین میتوانید صداهای مختلف را برای من امتحان کنید یا حتی چند انیمیشن مختلف را انجام دهید!
اگر خودتان شخصیتی ساخته اید، عالی است! اما اگر این کار را نکردهاید، میتوانید فقط از ریگ شخصیت من استفاده کنید، دستورالعملهای نحوه وارد کردن صدا را دنبال کنید و مطمئن شوید که میتوانید آن را در داخل Adobe Animate پخش کنید. سپس اشکال دهان خود را با استفاده از قاب انتخاب کنید.
پس از آن، میتوانید عباراتی مانند پلک زدن و حرکات ابرو اضافه کنید.
مرحله آخر این است که 3 یا 4 حالت کلیدی را با استفاده از پوزهای پیش بینی و ژست های بیش از حد/حل و فصل تنظیم کنید. سپس آنها را بین کنید تا انیمیشن صاف شود.
شاید لازم باشد به عقب برگردید و بررسی کنید که نماد "سر" با شماره فریم مطابقت دارد زیرا انیمیشنی در داخل سر وجود دارد (همگام سازی لب!) و من دقیقاً نحوه انجام این کار را در ویدیوی با عنوان به شما نشان می دهم، "بررسی قاب ها"
اگر مشکل یا سوالی دارید، حتما از من بپرسید! فقط یک پیام یا پست در قسمت بحث برای من ارسال کنید.
از انیمیشن کردن لذت ببرید!! :)
هنرمند، تصویرگر، مدرس
سلام، من سیوبهان هستم :)
سابقه من شامل رشته های طراحی، نقاشی، فیلم سازی و انیمیشن است. در شروع کار، در دانشگاه UCD در دوبلین فیلم خواندم، همچنین یک ترم را با بورسیه تحصیلی در مدرسه هنر Tisch در دانشگاه نیویورک در نیویورک گذراندم. بعدها طراحی و انیمیشن خواندم. از سال 2005، من در استودیوهای ونکوور و دوبلین به عنوان یک هنرمند حرفه ای زمینه و محیط کار کرده ام. من همچنین به عنوان هنرمند استوری برد، هنرمند مفهومی کار کرده ام و تعدادی فیلم انیمیشن کوتاه را کارگردانی کرده ام. تمرین استودیو من حول محور نقاشی پرتره و طراحی فیگور، برای نمایشگاههای سفارشی و گالری است.
در مجموع، من 20 سال به عنوان یک هنرمند، تصویرگر و حرفه ای انیمیشن کار کرده ام.
اشتیاق من این است که تمام طیف مهارت های هنری را که در طول حرفه ام آموخته و توسعه داده ام به دیگران بیاموزم. می خواهم اطمینان حاصل کنم که هرکسی که به هنر علاقه دارد، اطمینان حاصل کنم. ، انیمیشن و طراحی می توانند یاد بگیرند که چگونه قفل بیان طبیعی خود را باز کنند.
راه طبیعی خود شما برای طراحی، دریچه ای به سوی امکانات و فرصت های نامحدود برای کار خلاقانه است!
کلاسهای من را در زیر بررسی کنید: من مسیرهای یادگیری را در موارد زیر اختصاص دادهام: استوریبرد، انیمیشن، هنر مفهومی و طراحی فیگور. در کلاس می بینمت! :)
سیوبهان.
P.S. در ویدیوهای نقاشی هفتگی من به من بپیوندید!
نمایش نظرات