خوش آمدید، همه راکستارهای خلاق!
گرافیک سه بعدی دنیای سرگرمی و طراحی بصری را فرا گرفته است. از AR/VR، ماکتهای سهبعدی، گرافیکهای متحرک، طراحی UX، ارتباطات بصری، انیمیشن گرفته تا طراحی بازی - خلاقان اکنون زرادخانه عظیمی از نرمافزار و برنامهها برای ایجاد هنرها و تجربیات بصری سه بعدی دارند.
از سالها تدریس در دانشگاههای مشهور، این فرصت را دارم که با دانشجویانی با استعدادهای خیرهکننده در هنرهای زیبا، تصویرسازی، مد، عکاسی، فیلم و طراحی گرافیک کار کنم. چالشی را تشخیص دادم که بسیاری از خلاقها با آن روبرو هستند: طراحی سه بعدی میتواند برای بسیاری از خلاقها طاقتفرسا باشد - گردش کار پیچیده از ناوبری و مدلسازی سه بعدی، بافتسازی، نورپردازی، رندر و ویرایش پس از تصویر میتواند ترکیب اولیه الهام و خلاقیت ما را از بین ببرد: چیزی که من را برای ایجاد این دوره آموزشی سرگرمکننده و کاربردی بر اساس پروژه الهام بخشید - الهام بخشیدن و کار کردن با خلاقیتهای جدید در طراحی سه بعدی برای ایجاد آسان گرافیکهای سه بعدی.
نمای کلی دوره:
این دوره برای خلاقانی طراحی شده است که:
بعد Adobe:
ما از Adobe Dimension برای شروع سفر خود به دنیای طراحی سه بعدی استفاده خواهیم کرد. Adobe Dimension مزایای بسیاری را برای افراد خلاق ارائه می دهد:
آنچه در این دوره خواهید آموخت:
منابع اضافی:
محتوای عالی و بدون حق امتیاز:
الهام:
بیایید \m/
بازی کنیمآثار هنری سه بعدی خود را به اشتراک بگذارید!
خلاصه پروژه خلاق:
منابع اضافی:
محتوای عالی و بدون حق امتیاز:
الهام:
بیایید \m/
بازی کنیمCGX STUDIO
گابریل تئو بیش از 18 سال تجربه صنعت جهانی کار در استودیوهای بزرگ فیلم و بازی دارد. در سال 2001 او سرپرست بخش سینما در یک استودیوی بازی سازی در شهر رسانه ای دبی بود و به عنوان ناظر جلوه های بصری با Disney Channel ME کار کرد. او در سال 2005 آهنگساز جلوههای بصری Weta Productions، نیوزلند شد، قبل از تدریس در دانشگاه فناوری اوکلند، سخنرانی و سرپرستی بخشهای انیمیشن و تصاویر متحرک.
به عنوان رئیس تحقیق و توسعه رسانه در استودیو Huhu در اوکلند، او جلوههای بصری کشتی نوح را نظارت کرد و همچنین فناوریهای ابری مشترک را برای تولید سینمایی بازیها توسعه داد. گابریل بخش جلوه های بصری را در SCAD هنگ کنگ توسعه داد و دانشکده طراحی و انیمیشن در موسسه فناوری نیویورک را رهبری کرد. در اکتبر 2014، او اعتبارنامه کارشناسی ارشد انیمیشن را از طریق توصیه استودیو Huhu به دست آورد، که اکنون در سراسر آسیا گسترش یافته است.
او برای رهبری و توسعه یک برنامه طراحی و انیمیشن در NMIT، Nelson به نیوزلند بازگشت و یک مرکز آموزشی جلوههای بصری در CGX STUDIO تأسیس کرد. او یک مدافع پرشور یادگیری خلاق از طریق همکاری در صنعت است و به طور فعال کارگاه های جلوه های بصری را در نیوزلند برگزار می کند و کلاس های طراحی، فیلم و رسانه های سه بعدی را به صورت آنلاین آموزش می دهد.
bio:
از همه شما برای حمایت از ما در پیگیری و اشتیاق ما برای آموزش خلاق بسیار سپاسگزاریم \m/
نمایش نظرات