لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مجسمه سازی شبیه شخصیت Zbrush
Zbrush Character Likeness Sculpting
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا به دنبال کلاسی هستید که فرآیند کامل مجسمهسازی یک شخصیت در ZBrush را توضیح دهد؟ آیا میخواهید بهتر درک کنید که چگونه من یک پرتره واقعگرایانه مجسمهسازی میکنم، فقط با استفاده از مراجع عکس و دانش آناتومیک؟
اگر اینطور است، پس من از شما به کلاس "تجسم شبیه شخصیت Zbrush" خوش آمد می گویم.
در پایان این کلاس، میتوانید: مدلهای شخصیتی بهتری نسبت به آنچه اکنون انجام میدهید بسازید. شخصیتهای سه بعدی شما واقعیتر به نظر میرسند.
آنچه خواهید آموخت:
آناتومی مناسب صورت
تطبیق چهره با تصاویر مرجع
چروکهای واقعی و جزئیات پوست صورت
درباره من:
اسم من ویکتور یاماکادو است، من یک هنرمند شخصیت سه بعدی با 10 سال تجربه در هنر سه بعدی هستم. من سالها با شخصیت پردازی برای کلکسیون ها و مدل سازی شخصیت برای تولید کار کرده ام.
این کلاس برای چه کسانی است؟
این کلاس روی کاربران متوسط Zbrush متمرکز است که واقعاً میخواهند مهارتهای مجسمهسازی و درک خود را به سطحی بالاتر ببرند.
الزامات یا پیش نیازهای شرکت در این کلاس چیست؟
شما باید تجربه کاری قبلی با Zbrush داشته باشید. این کلاس برای افراد مبتدی کامل نیست.
شما به Zbrush 2021 و یک تبلت گرافیکی نیاز دارید.
اکنون به من بپیوندید: بنابراین اگر میخواهید پرترههای واقعی بسازید، اکنون این کلاس را تماشا کنید و مهارتهای خود را به سطح بعدی ببرید.
دانلود
پروژه کلاس: صورت انسان را مجسمه سازی کنید
مرحله 01: تعدادی تصویر مرجع از شخصی که می خواهید مدل کنید جمع آوری کنید.
مرحله 02: سر و صورت را در Zbrush مجسمه سازی کنید
مرحله 03: 3 تصویر را از زوایای مختلف رندر کنید و آنها را در اینجا به عنوان پروژه کلاس آپلود کنید.
از دیدن کار شما خوشحال خواهم شد. متشکرم.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
شروع به خواندن عدم تقارن
Starting to Read Asymmetries
چند رنگ در مقیاس خاکستری
Greyscale Polypainting
پایه ژنریک دینامش
Dynamesh Generic Base
منافذ کلی و برس Slash1
Overall Pores and Slash1 Brush
پالایش پلی رنگ چشم
Refining the Eyes Polypaint
پلک ها و چین و چروک های اولیه
Eyelids and Initial Wrinkles
مدل سازی لباس کتانی
Modelling the Cloth Blazer
مجسمه سازی گوش
Sculpting Ears
چراغ ها و تنظیمات مواد
Lights and Material Settings
پایان چند رنگ
Finish Polypainting
باز کردن UV ها با UV Master
Unwrapping UVs With UV Master
مراحل بیشتر در مورد جزئیات منافذ
More Steps on Pores Detailing
اندازه گیری ها و ماسک های زندگی
Measurements and Life Masks
ایجاد مو با فیبرمش
Creating Hair With Fibermesh
مجسمه سازی دهان
Sculpting the Mouth
آناتومی دهان و پدهای چربی
Mouth Anatomy and Fat Pads
تصحیح موقعیت UVs
Correcting UVs Position
مجسمه سازی پارچه و جزئیات
Cloth Sculpting and Detailing
چین و چروک های کوچک دور چشم
Small Wrinkles Around the Eyes
پارامترهای فیبرمش
Fibermesh Parameters
شروع به تطبیق مراجع
Starting to Match the References
سازه ها در نمای سه چهارم
Structures on Three Quarter View
مجسمه سازی دندان و لثه
Sculpting Teeth and Gums
جزئیات سطح با نویز ساز
Surface Detailing With Noise Maker
تصاویر مرجع
Reference Images
چین و چروک و ساختار بیشتر
More Wrinkles and Structures
چین و چروک در کیسه چشم چپ
Wrinkles on the Left Eyebag
مقایسه اشکال کوچک
Comparing Small Shapes
تنظیم شدت با لایه ها
Adjusting Intensity With Layers
تطبیق ویژگی های کوچک
Matching Small Features
پالایش چین و چروک
Refining Wrinkles
تجزیه و تحلیل منافذ پوست و آلفا
Analyzing Skin Pores and Alphas
به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دورههایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد میکنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.
هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد میگیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمدهاید.
ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه میتوانیم دورههای بهتری برای شما بسازیم و چگونه میتوانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.
نمایش نظرات