آموزش مدل سازی وسایل بازی در 3ds Max

Modeling Game Props in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max به تکنیک های ساخت دارایی های بازی با وضوح پایین در 3ds Max خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max. در این آموزش 3ds Max، تکنیک های ساخت دارایی های بازی با وضوح پایین در 3ds Max را پوشش خواهیم داد. هنگام ساخت لوازم، به خصوص مدل‌های با وضوح پایین‌تر که برای کاربردهای بلادرنگ در نظر گرفته شده‌اند، ایده خوبی است که جزئیاتی را که می‌خواهید با وضوح بهینه به دست آورید، متعادل کنید. بسیاری از جزئیاتی که می خواهید اضافه کنید را می توان با بافت ها به دست آورد. در این آموزش از انواع ابزارهای مدل سازی برای ساخت یک قطعه توپ استفاده می کنیم. ما جزئیات کافی را در مناطق خاص برای ایجاد یک شبح خوب مدل‌سازی می‌کنیم و راه‌هایی را برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود با تکرار هندسه موجود بررسی خواهیم کرد. پس از تکمیل، یک تفنگ با وضوح پایین خواهید داشت که می توانید آن را با مقداری UV و کار بافت به پایان برسانید. همچنین می‌توانید تکنیک‌های مشابهی را برای ساخت لوازم با وضوح پایین خود به کار ببرید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی وسایل بازی در 3ds Max Modeling Game Props in 3ds Max

  • ایجاد شکل اولیه سپر Creating the Initial Shape of the Shield

  • اتمام هندسه سپر Finishing the Shield Geometry

  • افزودن جزئیات به سپر Adding Detail to the Shield

  • ساخت قطعات اصلی بشکه Building the Main Pieces of the Barrel

  • اضافه کردن سورتمه پس زدن Adding the Recoil Sleigh

  • مدل سازی مونتاژ عقب بشکه Modeling the Rear Assembly of the Barrel

  • اضافه کردن یک ساختار پشتیبانی Adding a Support Structure

  • افزودن فنر تعادل و چرخ دستی Adding the Equilibrator Spring and Hand Wheel

  • مدلسازی مسیر Modeling the Trail

  • ساختن چرخ ها Building the Wheels

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مدل سازی وسایل بازی در 3ds Max
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 33m
11
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
12 شهریور 1388 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.