آموزش مبانی Unity AR

Unity AR Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Unity اکنون شامل یک ابزار قدرتمند واقعیت افزوده (AR) است که از Vuforia تنظیم شده است. این دوره شما را از طریق ابزارها و تکنیک های AR با تمرکز بر روی انواع اصلی AR هدف ، از جمله سنسور ، هدف تصویر و اشیا as به عنوان اهداف راهنمایی می کند. آیا مشتریان شما از برنامه های واقعیت افزوده (AR) می پرسند؟ آیا آن ایده کامل را برای یک برنامه AR iOS یا Android دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در این دوره ، Unity AR Fundamentals ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه تولید برنامه های AR را به هیچ وجه شروع نکنید. در ابتدا ، استفاده از حسگرهای داخلی دستگاه های تلفن همراه خود را برای ایجاد صحنه ای در زیر آب کشف خواهید کرد ، بنابراین می توانید به رابط کاربری و ابزارهایی که استفاده می شوند عادت کنید. در مرحله بعدی ، شما در ایجاد یک برنامه معماری AR با استفاده از یک پوشش مجله برای ایجاد یک ساختمان با سیم شناور و نحوه اسکن در یک شی 3D به عنوان یک ماشه AR غواصی خواهید کرد. سپس ، نحوه ایجاد یک اسلحه لیزری AR را که سوراخهای انفجار را در دفتر کار شما ایجاد می کند و یک آرم منحصر به فرد باعث سیستم AR می شود ، جستجو خواهید کرد. سرانجام ، با اسکریپت های C # آشنا خواهید شد تا به شما کمک کند تا مشکلاتی را که در طول توسعه بوجود می آیند ، حل کنید. پس از پایان این دوره ، شش صحنه AR منحصر به فرد خواهید داشت که همگی با استفاده از انواع مختلف هدف گذاری AR و راه اندازهایی که از طریق یک منوی سفارشی قابل نمایش هستند تا به مشتریان خود نشان دهند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3D.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بررسی اجمالی AR و نصب نرم افزار AR Overview and Software Installation

  • مبانی Unity AR Unity AR Fundamentals

  • مجوز نرم افزار Software Licensing

ردیابی موقعیت Position Tracking

  • واقعیت افزوده مبتنی بر حسگر Sensor-based Augmented Reality

  • خروجی در Android Output to Android

  • خروجی به iOS Output to iOS

ردیابی 2 بعدی 2D Tracking

  • AR مبتنی بر تصویر Image-based AR

  • Wireframe نگاه کنید Wireframe Look

  • ساختن صحنه Building the Scene

  • برنامه نویسی صوتی Scripting Audio

ردیابی سه بعدی 3D Tracking

  • هدف شی Object Target

  • هدف شی Building ساختمانی Building Object Target

  • صفحه نمایش چلپ چلوپ ساختمان Building Splash Screen

  • منوی ساختمان Building Menu

سایر گزینه های پیگیری Other Tracking Options

  • VuMarks VuMarks

  • تعریف شده توسط کاربر UserDefined

  • چند هدف MultiTarget

نمایش نظرات

آموزش مبانی Unity AR
جزییات دوره
1h 23m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
3.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Rich Fiore
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rich Fiore Rich Fiore

Rich Fiore یک هنرمند رسانه ای است که در زمینه جلوه های سه بعدی و بصری متخصص است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت هنری ، سرگرمی و رسانه از کالج کلمبیا شیکاگو و لیسانس هنر در جلوه های بصری و حرکت گرافیک از دانشگاه شمال شرقی ایلینوی است. Fiore از سال 2000 یک مربی کالج برای جلوه های بصری ، طراحی بازی و فیلم بوده است. قبل از کار در آموزش ، Fiore معاون توسعه خلاق شرکت High Voltage Software Inc بود و در زمینه ساخت بازی با مایکروسافت ، Midway Games ، Sega ، آتاری و دیگران. او در حال حاضر در ساخت بازی واقعیت افزوده کار می کند.