لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Matterport 3D اسکن و تجسم (2018)
Matterport 3D Scanning and Visualization (2018)
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Matterport به سرعت تبدیل به استاندارد جدید برای تورهای مجازی آنلاین و محتوای 3D همهجانبه برای املاک و مستغلات و معماری، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) تبدیل شده است. با یک منحنی یادگیری نسبتا کوتاه، کاربران Matterport می توانند نتایج شگفت انگیز را در روز اول ایجاد کنند. در این دوره، پل Tice شما را از طریق فرآیند راه اندازی Matterport پیاده می کند و مستقیما از طریق ایجاد اولین پروژه شما. کاوش رابط فضای کاری و بهترین شیوه های عملیات اسکن فیلد، و شیرجه رفتن به بسیاری از برنامه های خلاق دیگر با این تکنولوژی 3D نوآورانه، از جمله طراحی تجربه VR. به علاوه، یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک شریک خدمات Matterport برای فروش کسب و کار خود را به مشتریان، و شرکت در جامعه Matterport.
اهداف یادگیری
با استفاده از Capture Matiteport و نمایشگاه 3D
ویرایش اسکن های شما
آپلود اسکن برای مراقبت از ابر
اندازه گیری و برچسب زدن اسکن
تبدیل شدن به یک شریک خدمات Matterport
ایجاد تورهای مجازی برای املاک و مستغلات
Matterport برای AEC
مراقب واقعیت مجازی
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
تورهای مجازی با لمس یک دکمه
Virtual tours at the touch of a button
1. شروع به کار: Matterport Apps
1. Getting Started: Matterport Apps
برنامه Capture Matterport: یک مرور کلی
The Matterport Capture app: An overview
برنامه Withport 3D Showcase
The Matterport 3D Showcase app
مسابقه فصل
Chapter Quiz
2. اولین پروژه Matterport شما: A – Z
2. Your First Matterport Project: A–Z
اسکن یک فضا
Scanning a space
ویرایش اسکن های خود را در پرواز
Editing your scans on the fly
تأیید ترازبندی اسکن
Verifying scan alignment
در حال بارگذاری در Matterport Cloud
Uploading to Matterport Cloud
نمایش ها و تنظیمات 360 درجه را ضبط کنید
Capture 360˚ views and settings
پیشرو در بررسی ، CAD ، GIS و پروژه های اسکن سه بعدی برای بیش از 20 سال
Paul Tice بیش از 20 سال تجربه هدایت تیم در زمینه نظرسنجی ، CAD ، GIS و پروژه های اسکن سه بعدی را داشته است.
پس از پایان دانشگاه ، پل Tice چندین سال با CAD و نرم افزار طراحی در صنعت نقشه برداری کار کرد. او که علاقه شدیدی به ارتباط تصویری داشت ، به عنوان یک هنرمند حرفه ای در زمینه پرتره و طراح گرافیک حرفه دوم را آغاز کرد. در سال 2011 ، او تیم خود را برای کسب جایزه الهام گرفته شود Bentley Systems بخاطر کار با داده های cloud point به عنوان نوآوری برای چندرسانه ای هدایت کرد. در سال 2013 ، پاول شرکت توسعه واقعیت سه بعدی خود را ایجاد کرد و کار خود را با فناوری های سه بعدی گسترش داد. از آن زمان ، وی به تدریس کارگاه های خارج از کشور به دانشگاه ها ، سازمان های غیرانتفاعی و متخصصان مشغول است. پاول به طور مداوم آخرین سخت افزار و نرم افزار مورد استفاده در صنعت 3D را آزمایش می کند و درباره یافته های خود در LiDAR News ، LiDAR Magazine و SPAR 3D انتشارات آنلاین. در مورد هنر او ، او به تمرین و نمایشگاه در گالری های اورگان ادامه می دهد.
نمایش نظرات