این دوره راهنمای کاملی در مورد مکانیک نبرد بازی های کارتی تجاری ارائه می دهد.
مواد این دوره به 6 بخش تقسیم شده است. بخش 1 شامل یک مقدمه کوتاه از دوره است.
در بخش 2 ما بر روی ساخت کارت تمرکز خواهیم کرد. ما از ویژگی های Unity UI برای ایجاد چهره و پشت کارت کارت های خود استفاده خواهیم کرد. کارت های املا و کارت های موجودات کمی متفاوت طراحی خواهند شد. کارت های موجودات دارای قاب های بیضی شکل متمایز در اطراف تصاویر موجودات خواهند بود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کارت هایی را که با Unity UI ساخته شده اند به درستی بچرخانید. ما مقداری اسکریپت نویسی را انجام خواهیم داد تا یک سیستم ساده بسازیم که به ما امکان می دهد کارت های خود را به عنوان دارایی در Unity ایجاد و ویرایش کنیم.
در بخش 3 ما به کار روی عناصر بصری مختلف ادامه خواهیم داد: استخرهای مانا، تایمر طناب، پرترههای قهرمان، دکمه چرخش پایان و غیره. در پایان این بخش، ما یک طرح بصری از صحنه نبرد خود را جمع آوری خواهیم کرد که بازیکنان ما در نسخه نهایی بازی خواهند دید. ما همچنین چندین اسکریپت را بررسی خواهیم کرد که به ما در کشیدن کارت ها در بازی، سازماندهی و نمایش پیش نمایش های بزرگ شده از کارت ها و موجودات کمک می کند.
در بخش 4 ما پروژه خود را برای آوردن تمام اسکریپت هایی که منطق را در بازی ما مدیریت می کنند آماده خواهیم کرد. ما با نگاهی به یک نمایش اسلاید کوچک شروع می کنیم که رابطه بین بخش های بصری و منطقی بازی ما را توضیح می دهد. ما چندین ویژگی بصری جدید اضافه خواهیم کرد - Damage Effects که مقدار آسیب وارد شده توسط موجودات یا قهرمانان در بازی را نشان می دهد، یک سیستم ساده که پیام ها را در ابتدای هر نوبت نشان می دهد و کشیدن هدفمند برای کارت های طلسم و حملات موجودات را نشان می دهد.
بخش 5 پیچیده ترین بخش این دوره از نظر اسکریپت است. ما تمام اسکریپتهای باقیمانده، از جمله تمام اسکریپتهای منطقی را در پروژه خود خواهیم آورد. هدف ما برای این بخش، ایجاد اساسی ترین مکانیک بازی برای کشیدن کارت از روی عرشه، بازی با موجودات در میدان جنگ و حمله به قهرمان حریف یا موجودات او است. ما همچنین در مورد مدیریت چرخش بحث خواهیم کرد و تایمر طناب سوزی خود را آزمایش خواهیم کرد.
در بخش پایانی این دوره آموزشی، ایجاد افکت های طلسم و موجودات برای بازی خود را یاد خواهید گرفت. افکتهای موجود ممکن است زمانی ایجاد شوند که موجودی وارد میدان نبرد میشود، زمانی که موجود میمیرد، زمانی که نوبت شروع میشود یا به پایان میرسد یا حتی زمانی که رویدادهای خاصی در بازی رخ میدهد (مانند زمانی که قهرمان شما آسیب میبیند، کارت میکشد و غیره...). ما همچنین نگاهی به یک اسکریپت ساده هوش مصنوعی خواهیم داشت که رفتار حریف ما را کنترل می کند و به ما اجازه می دهد این بازی را در مقابل رایانه بازی کنیم.
من سعی کردهام پروژهای را که در آن کار میکردم تا جایی که میتوانم ذخیره کنم تا بتوانید به راحتی مطالب را از هر نقطه از این دوره دریافت کنید. تمام این دارایی هایی که برای ایجاد کارت ها، موجودات، قدرت های قهرمان و سایر عناصر بازی استفاده می شوند، برای استفاده تجاری رایگان هستند و با این دوره برای دانلود در دسترس هستند. شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد هنر و دارایی های اسکریپت و پیوندهایی به برخی منابع مفید دیگر را در فایل Credits بیابید که می توانید با این دوره دانلود کنید.
نظری ارسال نشده است.
آموزش 500000+ دانش آموز ، بازاریاب عملکرد ، سلام ، من ساندور هستم! من کارآفرین و بازاریاب عملکردی پرشور هستم و ده هزار دانش آموز خوشحال دارم. بگذارید داستانم را برای شما تعریف کنم ... در سن 16 سالگی اولین تجارت آنلاین خود را تأسیس کردم. پس از بیش از 5 سال بازاریابی تمام وقت در CPA ، تصمیم گرفتم دنده عوض کنم و از مهارت های خود برای ساخت شرکت ها استفاده کنم. از آن زمان به بعد من به اندازه کافی خوش شانس بودم که آنچه را که بیشتر دوست دارم انجام می دهم: کارآفرینی ، سفر به دنیا ، تحت فشار قرار دادن منطقه آسایش و کشف چیزهایی که نمی توانم در کلاس یاد بگیرم. یک سال پیش ، تصمیم گرفتم گام بعدی را بردارم و دانش خود را با کسانی که آماده شروع کار خود هستند ، به اشتراک بگذارم. این تصمیم من را به Udemy رساند ، جایی که من قادر به ترکیب بزرگترین استعدادهایم هستم: کارآفرینی ، بازاریابی و تدریس.
Vladimir Limarchenkoتوسعه دهنده بازی، Unity3d و C#
من یک توسعه دهنده Unity3d و C# با حدود 2.5 سال تجربه در ساخت بازی هستم. من سابقه علمی هم دارم. من دکتری گرفتم. در سال 2014 در مکانیک نظری، اما پس از آن تصمیم گرفتم رویای دوران کودکی خود را برای تبدیل شدن به یک توسعهدهنده بازی دنبال کنم. من بیشتر به ساخت بازی های دو بعدی علاقه دارم. به نظر من، یک بازی عالی باید دارای یک عنصر تاکتیکی یا پازل باشد.
در چند سال گذشته من همچنین به عنوان مربی کار کرده ام و دوره های متعددی را در زمینه توسعه بازی ایجاد کرده ام. برخی از موضوعات دوره های من عبارتند از: ساخت یک بازی 2048، ساخت برنامه های مسابقه، ایجاد یک بازی ساده حیوان خانگی مجازی، متحرک سازی شخصیت های دو بعدی، ساخت یک سیستم شخصی سازی شخصیت های درون بازی.
من همیشه مایل به آزمایش و کار بر روی مکانیک های بازی جالب و چالش برانگیز هستم.
یودمی یکی از بزرگترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دورههای متنوع و کاربردی را فراهم میکند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینههای مختلف از فناوری اطلاعات و برنامهنویسی گرفته تا زبانهای خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه میدهد. با استفاده از یودمی، کاربران میتوانند به صورت انعطافپذیر و بهینه، مهارتهای جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.
یکی از ویژگیهای برجسته یودمی، کیفیت بالای دورهها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد میدهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و میتوانند به بهترین شکل ممکن از آموزشها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین، به افراد امکان میدهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارتهای مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.