لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد الگوریتم های هوش مصنوعی با استفاده از Kismet در UDK
Creating AI Algorithms Using Kismet in UDK
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش به نحوه ایجاد الگوریتم هایی با Kismet می پردازیم که رفتار دشمن را برای بازی های شما ساخته شده با UDK کنترل می کند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit Editor (ساخت فوریه 2013.) در این آموزش به نحوه ایجاد الگوریتم هایی با Kismet می پردازیم که رفتار دشمن را برای بازی های شما ساخته شده با UDK کنترل می کند. ما یاد خواهیم گرفت که از اسرار Kismet برای مدل سازی هوش مصنوعی موثر برای ربات ها استفاده کنیم. Kismet ابزاری قدرتمند برای طراحانی است که می خواهند سکانس های مبارزه و بازی برای بازی های خود با موتور Unreal Engine ایجاد کنند. در پایان این آموزش شما قادر خواهید بود رباتها را تخم ریزی کنید، آنها را در مسیرهای از پیش تعیین شده یا تصادفی بفرستید، آنها را خمیده کنید و بازیکن را تعقیب کنید، و همچنین در هنگام دیدن به سمت او شلیک کنید یا در هنگام ضربه فرار کنید. این آموزش همچنین ابزاری برای بهره برداری از مزایای دنباله ها ارائه می دهد و مفهوم استفاده از جعبه های سیاه را در هنگام نوشتن رفتارها توضیح می دهد. نرم افزار مورد نیاز: ویرایشگر کیت توسعه غیرواقعی (ساخت فوریه 2013.)
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد الگوریتم های هوش مصنوعی با استفاده از Kismet در UDK
Creating AI Algorithms Using Kismet in UDK
ایجاد اتاق و ربات های تخم ریزی
Creating a Room and Spawning Bots
ایجاد حرکت ربات در مسیر
Making the Bot Move Around on a Path
توقف ربات هنگام مشاهده بازیکن
Getting the Bot to Stop When Sighting the Player
پیاده سازی مسیرهای تصادفی برای دنبال کردن ربات
Implementing Random Paths for the Bot to Follow
ایجاد یک توالی قابل استفاده مجدد برای مسیرهای تصادفی
Creating a Reusable Sequence for Random Paths
لمس نهایی در توالی برای مسیرهای تصادفی
Final Touches on the Sequence for Random Paths
وادار کردن ربات به واکنش در برابر تیراندازی
Getting the Bot to React to Being Shot At
گرفتن ربات برای فرار از آتش توسط حرکت تصادفی
Getting the Bot to Evade Fire by Random Movement
نوشتن اسکریپت ربات برای خم شدن پشت جلد
Scripting the Bot to Crouch Behind Cover
پیاده سازی روشی برای بازگشت آتش توسط ربات
Implementing a Way for the Bot to Return Fire
گرفتن ربات به خم شدن در هنگام ضربه
Getting the Bot to Crouch When Hit
ربات به صورت تصادفی خم می شود یا در هنگام ضربه می دود
Bot Randomly Crouches or Runs When Hit
ایجاد یک دنباله از یک بخش از اسکریپت
Creating a Sequence from a Section of Script
ایجاد یک دنباله جستجو و نابود کردن از یک اسکریپت
Creating a Search and Destroy Sequence from a Script
کلودیو اسکولاستی عضو تیم شماره یک ایندی است که "XX la Breccia" را منتشر کرد ، اولین FPS با کیفیت که در ایتالیا ساخته شده است. Claudio کتابچه راهنمای طراحی بازی های موبایل با دیوید نولته را برای Packt Pub منتشر کرده است.
نمایش نظرات