آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در بلندر

Introduction to Animation in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش بلندر ، همه چیز در مورد ابزارهای انیمیشن آن یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.75. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 9s مقدمه ای بر انیمیشن در بلندر 3 ساعت و 12 دقیقه و 34 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر انیمیشن در بلندر Introduction to Animation in Blender

  • کاوش جدول زمانی و Framerate Blender Exploring Blender's Timeline and Framerate

  • آشنا شدن با حالت ژست Getting Familiar with Pose Mode

  • تنظیم فریم های کلیدی Setting Keyframes

  • با استفاده از Keyframe خودکار Using Automatic Keyframe

  • استفاده از نشانگرها برای شناسایی قسمتهای اصلی یک انیمیشن Using Markers to Identify Key Parts of an Animation

  • Dope Sheet The Dope Sheet

  • دستکاری انیمیشن ها با برگه Dope Manipulating Animations with the Dope Sheet

  • ویرایشگر نمودار The Graph Editor

  • انواع درونی منحنی عملکرد Function Curve Interpolation Types

  • انواع دسته منحنی عملکرد Function Curve Handle Types

  • استفاده از حالت های Extrapolation بلندر برای دوچرخه سواری یک انیمیشن Using Blender's Extrapolation Modes to Cycle an Animation

  • دستکاری کلیدهای فریم در ویرایشگر نمودار Manipulating Keyframes in the Graph Editor

  • با استفاده از اصلاح کننده های منحنی F Blender Using Blender's F-curve Modifiers

  • ایجاد یک انیمیشن در Graph Editor Creating an Animation in the Graph Editor

  • کار با ابزار مداد گریس Working with the Grease Pencil Tool

  • ذخیره و استفاده مجدد از ژست ها در کتابخانه ژست Saving and Reusing Poses in the Pose Library

  • با استفاده از ویژگی مخلوط کن Using Blender's In-between Feature

  • استفاده از مسیرهای حرکت برای تجسم یک انیمیشن Using Motion Paths to Visualize an Animation

  • آینه کردن عکس ها با استفاده از ویژگی X-flip مخلوط کن Mirroring Poses Using Blender's X-flip Feature

  • دنباله های انیمیشن شبح Ghosting Animation Sequences

  • متحرک سازی اشیا Along در امتداد یک مسیر Animating Objects Along a Path

  • متحرک سازی با محدودیت Animating with a Constraint

  • اضافه کردن صدا به جدول زمانی Blender Adding in Audio to Blender's Timeline

  • خودکار سازی انیمیشن همگام سازی لب با ابزار Blender Bake Sound Wave Automating Lip Sync Animation with Blender's Bake Sound Wave Tool

  • ایجاد پیش نمایش در زمان واقعی با OpenGL Renderer Creating Real-time Previews with OpenGL Renderer

  • با استفاده از ویرایشگر غیر خطی انیمیشن Blender Using Blender's Non-linear Animation Editor

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در بلندر
جزییات دوره
3h 13m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
36
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.