آموزش خلق انسان دیجیتال 1: حجم و عضله

Creating Digital Humans 1: Volume and Muscle

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک های مدل سازی ارگانیک و گردش کار تولید را برای ایجاد توپولوژی تمیز و ایجاد حجم و عضله آناتومیک برای ایجاد یک انسان واقعی از مرجع بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر. شامل بیش از 5 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که فرآیندهای فنی و هنری ایجاد دوبل های دیجیتال را یاد می گیرند. برجسته های محبوب عبارتند از: مدل سازی چند ضلعی. مدل سازی فرعی; ساختار تشریحی; مفاهیم آناتومی; مدلسازی اولیه; فرم مسدود کردن؛ ایجاد حجم؛ توپولوژی سازماندهی ایجاد جریان لبه؛ اضافه کردن تعریف عضله. ارزیابی نسبت ها؛ مدل سازی به مرجع. مسیریابی مجدد حلقه های لبه. استفاده استراتژیک از حلقه های لبه. اتصال هندسه نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خلق انسان دیجیتال 1: حجم و عضله Creating Digital Humans 1: Volume and Muscle

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • مسدود کردن نیم تنه و گردن Blocking out the Torso and Neck

  • مسدود کردن سر Blocking out the Head

  • اضافه کردن توپولوژی برای حفره چشم Adding Topology for the Eye Socket

  • اضافه کردن توپولوژی برای بینی Adding Topology for the Nose

  • چسباندن سر و گردن Attaching the Head and Neck

  • صاف کردن گردن Smoothing out the Neck

  • مسدود کردن لگن Blocking out the Pelvis

  • مسدود کردن پا Blocking out the Leg

  • چسباندن پا و شکل دادن به پشت Attaching the Leg and Shaping the Behind

  • ایجاد هندسه شانه Creating Shoulder Geometry

  • مسدود کردن بازو Blocking out the Arm

  • اتصال بازو به شانه Connecting the Arm to the Shoulder

  • مسدود کردن دست Blocking out the Hand

  • مسدود کردن یک انگشت Blocking out a Finger

  • ترکیب انگشتان و دست Combining the Fingers and the Hand

  • پایان دادن به دست و وصل کردن آن به بازو Finishing the Hand and Attaching It to the Arm

  • مسدود کردن پایه پا Blocking out the Base of the Foot

  • مسدود کردن انگشتان پا Blocking out the Toes

  • تمام کردن پا و چسباندن آن به مچ پا Finishing the Foot and Attaching It to the Ankle

  • مسدود کردن سینه و اصلاح جریان لبه Blocking out the Breast and Modifying Edge Flow

  • توپولوژی پالایش چشم Refining Eye Topology

  • پالایش توپولوژی بینی Refining Nose Topology

  • توپولوژی دهان ساختمان Building Mouth Topology

  • ساخت گوش - ایجاد و شکل دادن به منحنی ها Building the Ear - Creating and Shaping Curves

  • ساخت گوش - مسدود کردن در هندسه Building the Ear - Blocking in Geometry

  • ساخت گوش - شکل دادن و ترکیب قطعات Building the Ear - Shaping and Combining the Pieces

  • ساخت گوش - پر کردن هندسه Building the Ear - Filling in the Geometry

  • ساختن گوش - پایان دادن به گوش Building the Ear - Finishing up the Ear

  • چسباندن گوش به سر Attaching the Ear to the Head

  • اضافه کردن ذوزنقه و لاتیسیموس دورسی Adding the Trapezius and Latissimus Dorsi

  • پالایش ترقوه و شانه Refining the Clavicle and Shoulder

  • اضافه کردن عضلات چهارسر ران و زانو Adding the Quadriceps and Knee

  • اضافه کردن عضلات ساق پا Adding the Calf Muscles

  • اضافه کردن توپولوژی برای ناحیه شکم Adding Topology for the Abdominal Area

  • ساختن ساختار داخلی دهان و گلو Building out the Inner Mouth Structure and Throat

  • اضافه کردن یک فرم موهای زبر Adding a Rough Hair Shape

  • برداشتن یک قدم به عقب - تشخیص مشکلات و ایجاد تغییرات Taking a Step Back - Diagnosing Problems and Making Changes

  • ایجاد تغییرات نهایی در مش Making Final Changes to the Mesh

  • نتیجه Conclusion

  • درس پاداش: بررسی تناسب Bonus Lesson: Checking Proportions

نمایش نظرات

آموزش خلق انسان دیجیتال 1: حجم و عضله
جزییات دوره
5h 49m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.