آموزش مروری بر مکان یاب و بیدارهای اقیانوس مایا

Overview of Maya Ocean Locators and Wakes

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از مکان یاب و ویژگی های بیدار مایا برای شناور کردن اجسام روی سطح و ایجاد امواج در اقیانوس استفاده کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya Unlimited. در این آموزش مایا، ما یاد می‌گیریم که چگونه از مکان یاب و ویژگی‌های wake اقیانوس‌های مایا برای شناور کردن اجسام روی سطح و ایجاد امواج در اقیانوس خود استفاده کنیم. با استفاده از مکان یاب های پویا و قایق پیشرفته می توانیم بسیاری از ویژگی های جسم شناور خود را برای ایجاد حرکت واقعی تعریف کنیم. ما این آموزش را با یادگیری در مورد اساسی ترین مکان یاب، یاب سطح اقیانوس آغاز می کنیم. سپس به مکان یاب های پیچیده تری که به ما امکان حرکت پویا از جمله شناوری، میرایی و گرانش را می دهند، منشعب می شویم. ما بخش مکان یاب را با درسی در مورد ویژگی سرگرم کننده قایق های موتوری به پایان می رسانیم، که به ما اجازه می دهد یک دریچه گاز و سکان را روی یک جسم داشته باشیم و یک انیمیشن واقعی قایق را با پرتاب و غلتک کامل بسازیم. سپس اصول اولیه استفاده از wakes را برای تغییر شکل سطح خود به گونه‌ای که گویی چیزی در آب افتاده است را یاد می‌گیریم. ما چند تکنیک پیشرفته مانند اتصال یک مولد فوم به اقیانوس و همچنین خونریزی رنگی پیشرفته و امواج فوم را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya Unlimited.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مروری بر مکان یاب و بیدارهای اقیانوس مایا Overview of Maya Ocean Locators and Wakes

  • مبانی مکان یاب اقیانوس Basics of Ocean Locators

  • با استفاده از مکان یاب پویا و شناور Using the Dynamic Locator and Buoy

  • شناور کردن اشیاء انتخاب شده و میرایی Float Selected Objects and Damping

  • با استفاده از Boat Locator و Make Boats Command Using the Boat Locator and the Make Boats Command

  • کار با قایق های موتوری Working with Motor Boats

  • استفاده از گزینه Free Transform در Locators Using the Free Transform Option on Locators

  • شروع با Wakes Getting Started with Wakes

  • صفات سیال بیدار Wake Fluid Attributes

  • بیدارهای تولید فوم Foam Generating Wakes

  • بیدارهای تولید رنگ Color Generating Wakes

  • ایجاد امواج کف Creating Foaming Waves

نمایش نظرات

آموزش مروری بر مکان یاب و بیدارهای اقیانوس مایا
جزییات دوره
1h 13m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.