آموزش چگونه یک تولید کننده جلوه های بصری باشیم - Visual Effects Producing 101

How to be a visual effects producer - Visual Effects Producing 101

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

با توجه به اینکه تولید VFX امروزی سخت و بلندپروازانه شده است - با این حال برنامه و بودجه‌ها در حال فشرده‌تر شدن هستند، آشکار است که نسل بعدی تولیدکنندگان برای مدیریت و ارائه برنامه‌ها به موقع و با بودجه، بیش از هر زمان دیگری باید باهوش VFX باشند.

فیلمسازان مستقلی که به طور فزاینده ای از جلوه های بصری در فیلم های خود با استفاده از تیم های VFX در سطح جهانی استفاده می کنند، به نیاز به داشتن کلاه تولید کننده VFX برای انجام موفقیت آمیز این امر پی می برند.

این دوره ای است که توسط یک تهیه کننده VFX با تجربه برای هر کسی که علاقه مند به مدیریت تولید جلوه های بصری است یا کسانی که در حال حاضر به دنبال گام برداشتن در تولید VFX هستند، چه هماهنگ کننده، دستیار یا حتی یک VFX باشند، تدریس می شود. VFX Artist به دنبال انتقال به سمت مدیریت VFX کارها است.

در پایان دوره، دانش و تجربه عملی در مورد ftrack برای انجام این کار را داشتید.

توجه: این دوره از ftrack (نسخه قدیمی‌تر) به عنوان پایگاه داده VFX استفاده می‌کند، اما همه چیز در این ویدیو به هر پایگاه داده VFX دیگری که استفاده می‌کنید از Shotgun به Google Docs و غیره قابل اجرا و انتقال است.

پیوست یک صفحه‌گسترده تفکیک VFX است که می‌توانید از آن به‌عنوان الگو برای پروژه‌های خود استفاده کنید.

بنابراین به آن ضربه بزنید، یک اسکریپت بگیرید و با استفاده از دانشی که از کلاس آموخته اید - یک تجزیه و تحلیل VFX انجام دهید.

برای کسانی از شما که می‌خواهید ابزار مدیریت VFX Ftrack را امتحان کنید - می‌توانید نسخه آزمایشی رایگان را از طریق: https://www.ftrack.com/en/درخواست کنید و آن را برای دوره VFX PRODUCING 101 ذکر کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • قسمت 0 - تریلر معرفی کلاس Episode 0 - Trailer Introduction to the class

  • قسمت 01 - مقدمه ای بر نقش های تولید VFX و پایگاه داده VFX Episode 01 - Introduction to VFX Production Roles and the VFX Database

  • قسمت 09 - انتقال از مناقصه به تولید VFX با نور سبز. Episode 09 - Moving from Bidding to Green-lit VFX production.

  • قسمت 10 - کسب شغل در مدیریت تولید VFX Episode 10 - Getting a Career in VFX Production Management

  • قسمت 07 - چگونه هماهنگ کننده های VFX باید پایگاه داده VFX را مدیریت کنند Episode 07 - How VFX Coordinators should manage the VFX Database

  • قسمت 06 - VFX تولید گردش کار و تنظیم صفحه گسترده Episode 06 - VFX Producing workflow and spreadsheet setup

  • قسمت 02 - پایگاه داده VFX Episode 02 - The VFX Database

  • قسمت 05 - گزارش های VFX/مدیریت پروژه VFX و برنامه ریزی استودیو Episode 05 - VFX Reports / Managing the VFX project and studio planning

  • قسمت 03 - خط لوله VFX را به عنوان یک تولید کننده درک کنید Episode 03 - Understand the VFX Pipeline as a Producer

  • قسمت 04 - برنامه ریزی، برنامه ریزی و مدیریت منابع VFX Episode 04 - Planning, Scheduling and managing VFX Resources

  • قسمت 08 - تجزیه اسکریپت و فرآیند مناقصه/بودجه بندی Episode 08 - The script breakdown and bidding / budgeting process

نمایش نظرات

آموزش چگونه یک تولید کننده جلوه های بصری باشیم - Visual Effects Producing 101
جزییات دوره
5h 21m
11
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
240
4 از 5
دارد
دارد
دارد
HaZ Dulull
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

HaZ Dulull HaZ Dulull

کارگردان/تهیه کننده

Hasraf 'HaZ' Dulull کار خود را در جلوه های بصری برای فیلم و تلویزیون آغاز کرد، قبل از انتقال به کارگردانی و تهیه کنندگی با فیلم مستقل علمی تخیلی خود - THE BEYOND که توسط Gravitas Ventures منتشر شد و برای اولین بار به نمایش درآمد. قبل از ترند شدن در نتفلیکس، در رتبه دوم جدول های iTunes قرار دارد.

دومین فیلم بلند او در سال 2036: ORIGIN UNKNOWN، با بازی کیتی ساکهوف (Battlestar Galactica، Another Life) پیش از ورود به نتفلیکس، اکران محدودی را در ایالات متحده کسب کرد.

او بعداً برای کارگردانی خلبان سریال کوتاه کمدی اکشن دیزنی - FAST LAYNE استخدام شد و همچنین به عنوان مشاور خلاق در کل سریال شناخته شد و سه قسمت دیگر را کارگردانی کرد که مدیران کانال دیزنی را با دید خود شگفت زده کرد. برای سری 8 قسمتی

کارگردانی فیلم کوتاه پل - اعقاب - زیر دریا برای دیزنی و کارگردانی بخشی در مجموعه علمی تخیلی ترسناک PORTALS است.

HaZ در حال حاضر در حال تولید فیلم‌های انیمیشن/پروژه‌های تلویزیونی مختلف با استفاده از جدیدترین رندر انیمیشن بیدرنگ با Unreal Engine است. او در حال حاضر در حال توسعه ژانر تلویزیونی است. ، پروژه های بلند و انیمیشن را از طریق شرکت تولیدی او HaZ Film انجام می دهد و توسط The Vendetta Group در هالیوود نمایندگی می شود.