HaZ Dulull

کارگردان/تهیه کننده

Hasraf 'HaZ' Dulull کار خود را در جلوه های بصری برای فیلم و تلویزیون آغاز کرد، قبل از انتقال به کارگردانی و تهیه کنندگی با فیلم مستقل علمی تخیلی خود - THE BEYOND که توسط Gravitas Ventures منتشر شد و برای اولین بار به نمایش درآمد. قبل از ترند شدن در نتفلیکس، در رتبه دوم جدول های iTunes قرار دارد.

دومین فیلم بلند او در سال 2036: ORIGIN UNKNOWN، با بازی کیتی ساکهوف (Battlestar Galactica، Another Life) پیش از ورود به نتفلیکس، اکران محدودی را در ایالات متحده کسب کرد.

او بعداً برای کارگردانی خلبان سریال کوتاه کمدی اکشن دیزنی - FAST LAYNE استخدام شد و همچنین به عنوان مشاور خلاق در کل سریال شناخته شد و سه قسمت دیگر را کارگردانی کرد که مدیران کانال دیزنی را با دید خود شگفت زده کرد. برای سری 8 قسمتی

کارگردانی فیلم کوتاه پل - اعقاب - زیر دریا برای دیزنی و کارگردانی بخشی در مجموعه علمی تخیلی ترسناک PORTALS است.

HaZ در حال حاضر در حال تولید فیلم‌های انیمیشن/پروژه‌های تلویزیونی مختلف با استفاده از جدیدترین رندر انیمیشن بیدرنگ با Unreal Engine است. او در حال حاضر در حال توسعه ژانر تلویزیونی است. ، پروژه های بلند و انیمیشن را از طریق شرکت تولیدی او HaZ Film انجام می دهد و توسط The Vendetta Group در هالیوود نمایندگی می شود.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک تولید کننده جلوه های بصری باشیم - Visual Effects Producing 101

How to be a visual effects producer - Visual Effects Producing 101

با توجه به اینکه تولید امروز VFX سخت و بلندپروازانه شده است - با این حال برنامه و بودجه در حال فشرده تر شدن است، ظاهراً نسل بعدی Produce ...