آموزش ایجاد یک نقاشی مات در 3ds Max و Vue xStream

Creating a Matte Painting in 3ds Max and Vue xStream

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش با ادغام 3ds Max و Vue xStream برای ایجاد محیط های دیجیتال آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، Vue xStream 9.5، و Adobe Photoshop CS3. در این آموزش، با ادغام بین 3ds Max و Vue xStream برای ایجاد محیط های دیجیتال آشنا می شویم. در طول این درس ها، ما به پارامترهای اساسی مورد نیاز هنگام ساخت محیط های داخل Vue نگاه خواهیم کرد. ما همچنین ساخت یک خط لوله کارآمد بین 3ds Max و Vue را بررسی خواهیم کرد. در پایان این آموزش، ما به یکپارچه سازی چندین نرم افزار برای دستیابی به تصویر نهایی خود ادامه خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، Vue xStream 9.5 و Adobe Photoshop CS3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک نقاشی مات در 3ds Max و Vue xStream Creating a Matte Painting in 3ds Max and Vue xStream

  • نگاهی به هنر مفهومی و اولین نقشه ها Looking at the Concept Art and First Drawings

  • تولید گیاهان با استفاده از Vue xStream Generating Plants Using Vue xStream

  • استفاده از اکوسیستم Vue xStream برای رنگ آمیزی پراکسی های گیاهان Using Vue xStream's Ecosystem to Paint Plant Proxies

  • ایجاد اتمسفر در Vue xStream Creating an Atmosphere in Vue xStream

  • صادرات از 3ds Max به Vue xStream Exporting from 3ds Max to Vue xStream

  • وارد کردن اشیاء ما از 3ds Max به Vue xStream Importing Our Objects from 3ds Max to Vue xStream

  • کار با فایل های Vue xStream در 3ds Max Working with Vue xStream Files in 3ds Max

  • نمای کلی صحنه نقاشی مات در 3ds Max Overview of the Matte Painting Scene in 3ds Max

  • همگام سازی دوربین از 3ds Max به Vue xStream: قسمت 1 Camera Synchronization from 3ds Max to Vue xStream: Part 1

  • همگام سازی دوربین از 3ds Max به Vue xStream: قسمت 2 Camera Synchronization from 3ds Max to Vue xStream: Part 2

  • ساخت مواد چمن Building the Grass Material

  • نگاهی به اکوسیستم در Vue xStream Looking at the Ecosystem in Vue xStream

  • راه اندازی یک رندر کارآمد بدون سوسو زدن Setting up an Efficient Render Without Flickering

  • رندر کردن نقاشی مات با Vue xStream Rendering the Matte Painting with Vue xStream

  • ترکیب نهایی نقاشی مات در فتوشاپ Final Compositing of the Matte Painting in Photoshop

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک نقاشی مات در 3ds Max و Vue xStream
جزییات دوره
2h 2m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ruben Karamanites Ruben Karamanites

Ruben Karamañites متولد 14 آوریل 1982 ، دارای مدرک لیسانس در طراحی گرافیک و فوق لیسانس در آموزش و پرورش است. در سال 2004 وی در انیمیشن پردیس در انیمیشن 3D Animaton در بوینس آیرس آرژانتین تحصیل کرد. در آن دوره او همچنین در یک شرکت کوچک به نام MOCAP کار می کرد. روبن به هند سفر کرد و به عنوان هنرمند ارشد بافت در استودیوی Skywork ، برای تولید فیلم خون که در هند اکران شد ، کار کرد. در سال 2008 ، مقامات کانال پاناما او را به کار برای برنامه توسعه به عنوان هنرمند ارشد 3 بعدی برای کانال پاناما دعوت کردند. کارهای روبنس در چندین مجله بین المللی مانند 3DArtist و 3Dworld در میان مجلات دیگر ظاهر شده است. او دو بار برای کار خود در حوضچه های کانال پاناما گنجانده شده است. روبن همچنین عاشق موسیقی است و خواننده و آهنگساز گروه پیشرو متال به نام Valkeryon بوده است. وی در شرکت شخصی خود ، Schedya ، یک فیلم کوتاه سه بعدی را با دوستان خود توسعه داده و به پایان رسانده است. او در حال حاضر به عنوان استاد انیمیشن سه بعدی در Universidad Latina de Panama قرارداد دارد و در حال کار بر روی پروژه دیگری در مورد سرخپوستان بومی پاناما بر روی یک عکس ثابت سه بعدی است.