Ruben Karamanites

Ruben Karamañites متولد 14 آوریل 1982 ، دارای مدرک لیسانس در طراحی گرافیک و فوق لیسانس در آموزش و پرورش است. در سال 2004 وی در انیمیشن پردیس در انیمیشن 3D Animaton در بوینس آیرس آرژانتین تحصیل کرد. در آن دوره او همچنین در یک شرکت کوچک به نام MOCAP کار می کرد. روبن به هند سفر کرد و به عنوان هنرمند ارشد بافت در استودیوی Skywork ، برای تولید فیلم خون که در هند اکران شد ، کار کرد. در سال 2008 ، مقامات کانال پاناما او را به کار برای برنامه توسعه به عنوان هنرمند ارشد 3 بعدی برای کانال پاناما دعوت کردند. کارهای روبنس در چندین مجله بین المللی مانند 3DArtist و 3Dworld در میان مجلات دیگر ظاهر شده است. او دو بار برای کار خود در حوضچه های کانال پاناما گنجانده شده است. روبن همچنین عاشق موسیقی است و خواننده و آهنگساز گروه پیشرو متال به نام Valkeryon بوده است. وی در شرکت شخصی خود ، Schedya ، یک فیلم کوتاه سه بعدی را با دوستان خود توسعه داده و به پایان رسانده است. او در حال حاضر به عنوان استاد انیمیشن سه بعدی در Universidad Latina de Panama قرارداد دارد و در حال کار بر روی پروژه دیگری در مورد سرخپوستان بومی پاناما بر روی یک عکس ثابت سه بعدی است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک شخصیت زن فوتورئالیستی در ZBrush و 3ds Max

Creating a Photorealistic Female Character in ZBrush and 3ds Max

در این آموزش با فرآیند تکسچر کاراکتر آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، 3ds Max 2012، Photoshop CS3، TopoGun و MARI 2.0.


آموزش ایجاد یک نقاشی مات در 3ds Max و Vue xStream

Creating a Matte Painting in 3ds Max and Vue xStream

در این آموزش با ادغام 3ds Max و Vue xStream برای ایجاد محیط های دیجیتال آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، Vue xStream 9.5 و Adobe Photoshop CS3.