آموزش ردیابی اشیا در MatchMover و NUKE

Object Tracking in MatchMover and NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، ما یاد می گیریم که چگونه از MatchMover برای ردیابی یک شی به گونه ای استفاده کنیم که گویی صحنه ماست، سپس عکس را با Maya و NUKE تمام کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: MatchMover 2011 و NUKE 6.1. در این سری از آموزش‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه از MatchMover برای ردیابی یک شی به‌گونه‌ای استفاده کنیم که گویی صحنه ماست، سپس عکس را با Maya و NUKE به پایان برسانیم. با استفاده از MatchMover می‌توانیم حرکات یک جسم واقعی را پیدا کنیم و یک شی سه‌بعدی را برای مطابقت حرکت دهیم. ما آموزش ها را با ردیابی دستی دنباله خود در MatchMover و صادرات آن برای استفاده در Maya آغاز می کنیم. سپس دوربین حل شده خود را به صحنه مایا می بریم و جسم خود را در جای خود قرار می دهیم. سپس یاد می گیریم که چگونه بازتاب های محیط سه بعدی خود را ثبت کنیم و چند لایه مات مفید ایجاد کنیم. هنگامی که دنباله Maya خود را رندر کردیم، یاد خواهیم گرفت که چگونه همه تصاویر خود را در NUKE ترکیب کنیم. ما در مورد پردازش تصاویر پس‌زمینه برای ثبت مات‌های سفر و همچنین روش‌های مختلف برای ترکیب مات‌های مختلف برای ایجاد جلوه‌ها، یاد خواهیم گرفت. ما آموزش ها را با افزودن یک شبح و رنگ تصحیح تصاویرمان به پایان می رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover 2011 و NUKE 6.1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ردیابی اشیا در MatchMover و NUKE Object Tracking in MatchMover and NUKE

  • ردیابی اشیا پیش تولید و آماده سازی شی Object Tracking Pre-production and Preparing the Object

  • ایجاد آهنگ های راهنمای پایه ما Creating Our Base Manual Tracks

  • ایجاد یک سیستم مختصات برای استفاده در مایا Creating a Coordinate System for Use in Maya

  • وارد کردن دوربین ما به صحنه رندر ما Importing Our Camera into Our Render Scene

  • چرخش گنبد HDR و ایجاد مجدد نقشه جمع آوری نهایی Rotating the HDR Dome and Re-creating the Final Gather Map

  • ایجاد یک صفحه نمایش بازتابنده برای عکس گرفتن از محیط Creating a Reflective Screen to Capture the Environment

  • ایجاد یک مات برش برای رندر کردن آنچه که لازم است Creating a Cutout Matte to Only Render What Is Needed

  • ایجاد یک مات انعکاسی با استفاده از لایه های رندر Creating a Reflection Matte Using Render Layers

  • وارد کردن دنباله های ما به NUKE Importing Our Sequences into NUKE

  • انعکاسات خود را به درستی در فریم خود بررسی کنید Screening Our Reflections Correcly Over Our Frame

  • استفاده از Keyer و Roto Node برای برش انگشت شست Using a Keyer and a Roto Node to Cut Out the Thumb

  • افزودن رنگ پس زمینه با استفاده از یک Constant و Premult Adding a Background Color Using a Constant and Premult

  • تمیز کردن و اصلاح انیمیشن روتو ما Cleaning and Refining Our Roto Animation

  • تمیز کردن لبه های خود با استفاده از گره های Blur و Dilate Cleaning Our Edges Using Blur and Dilate Nodes

  • تصحیح رنگ عناصر مختلف برای جمع کردن آنها Color Correcting Various Elements to Bring Them Together

  • ایجاد یک Sillouette و رفع مشکلات Premultiply Creating a Sillouette and Fixing Premultiply Issues

  • افزودن تاری به گره های مختلف برای حذف لبه های تیز Adding Blurs to Various Nodes to Remove Sharp Edges

نمایش نظرات

آموزش ردیابی اشیا در MatchMover و NUKE
جزییات دوره
1h 47m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.