این دوره همه چیزهایی را که باید در مورد تست اتوماسیون بدانید را پوشش می دهد.
شروع با یادگیری مفاهیم پایه جاوا، سپس آموزش نحوه تست برنامه های کاربردی وب با استفاده از Selenium Webdriver و سپس فرو رفتن در موضوع واحد تست، با استفاده از Cucumber، TestNG و Junit. دنبال کردن این مجموعه ویدیویی باید به شما درک بسیار خوبی از معنای واقعی تست اتوماسیون بدهد.
هدف این دوره این است که شما را در کار با ابزارهای مورد استفاده مهندسین اتوماسیون مهارت دهد. اگر هدف شما به دست آوردن شغلی به عنوان مهندس اتوماسیون است، این دوره نه تنها به شما یک آمادگی کامل برای مصاحبه می دهد، بلکه دانش لازم را برای پیشرفت در شغل جدید شما نیز فراهم می کند.
این دوره دارای ساختار زیر است:
ما جاوا و همچنین اصول برنامه نویسی شی گرا را با هم یاد می گیریم. اگر قبلاً با جاوا آشنایی دارید، می توانید از این قسمت صرفنظر کنید.
ما به موضوع الگوهای طراحی می پردازیم، با هدف یادگیری نحوه مدیریت موقعیت های پیچیده و قابل تکرار در کد خود. این به ما در مورد نحوه طراحی کد خود برای چارچوبهای خودکار مقیاسپذیر و کارآمد حافظه، تخصص میدهد.
سپس در مورد سلنیوم، چیستی آن و نحوه استفاده از آن در آزمایش برنامه های کاربردی وب می آموزیم.
بخش آخر بر چگونگی توسعه چارچوب اتوماسیون خود با استفاده از جدیدترین فناوریهای موجود برای مهندسان اتوماسیون متمرکز است.
با پیروی از این ساختار، به عنوان یک مبتدی، به اندازه کافی برای درخواست شغل مهندس اتوماسیون، با داشتن دانش از تمام کتابخانه هایی که در این دوره پوشش می دهیم، اطمینان خواهید داشت. به عنوان یک فرد با تجربه تر، شما آماده خواهید بود تا با موضوعاتی مانند ایجاد یک چارچوب اتوماسیون جدید از ابتدا، با استفاده از اصول طراحی و پتانسیل کامل فناوری های تحت پوشش در اینجا مقابله کنید.
به عنوان یک توصیه کلی، برای سرعت بخشیدن به فرآیند یادگیری، قطعه کد مربوطه پیوست شده به هر ویدیو را مطالعه کنید. با حذف/اضافه کردن چیزها شروع به آزمایش با آن کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. این نه تنها دانش شما را تثبیت می کند، بلکه به شما کمک می کند تا عمیقاً مفهوم مورد مطالعه را درک کنید. هیچ چیز بهتر از تصادفی با مسائل نیست، خودتان آنها را بررسی و عیب یابی کنید!
برای شما سفر خوشی را در سراسر ویدیوها آرزو می کنم و امیدوارم از محتوا قدردانی کنید!
همه چیز از دبیرستان شروع شد، زمانی که Laurentiu برای اولین بار راه خود را در سفر علم کامپیوتر آغاز کرد. در ابتدا او با C++ شروع کرد و به سرعت عاشق چشم انداز یادگیری توسعه نرم افزار شد. به لطف علاقه اش به شطرنج، اولین برنامه کامپیوتری او یک بازی شطرنج مبتنی بر کنسول ASCII بود که در C++ توسعه یافت. پس از مدتی، در دوران دانشگاه، لورنتیو شروع به آزمایش با سایر زبان های برنامه نویسی OOP، مانند جاوا، کاتلین یا پایتون کرد. او شروع به بازی با پشته ها و فریم ورک های مختلف فناوری، توسعه و انتشار برنامه های نرم افزاری برای دستگاه های اندرویدی کرد. با این حال، زمانی که لاورنتیو تصمیم گرفت دنیای امنیت سایبری را کشف کند، همه چیز شروع به تغییر کرد. او شروع به رفتن به هکاتون های امنیتی، رویدادهای CTF کرد و چالش های متعددی را در وب سایت هایی مانند overthewire.org تکمیل کرد. در همان زمان، او متوجه شد که ممکن است ایده خوبی باشد که سفر خود را با استفاده از فیلمهای کوتاه مستند کند، و سپس فکر کرد که میتواند یک سخنران شود و به مردم کمک کند بیشتر در مورد فناوری بیاموزند.
نمایش نظرات