آموزش ایجاد خز حیوانات برای بازی در Substance Painter

Creating Animal Fur for Games in Substance Painter

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش طراحی بازی ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه خزهای باورنکردنی برای حیوانات در بازی ها ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.2، 3ds Max 2015، ZBrush 4R6، Photoshop CS4. در این آموزش طراحی بازی ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه خزهای باورنکردنی برای حیوانات در بازی ها ایجاد کنیم. ما در ابتدا با بحث در مورد برخی از نکات کلیدی که باید هنگام ساختن و مدل سازی حیوانات بازی شما به خاطر بسپاریم ، شروع خواهیم کرد ، مانند اینکه آیا ما باید خز را مجسمه سازی کنیم یا خیر و مهمترین حلقه ها برای حیوانات مناسب حیوانات در بازی مهم است. سپس ما به بافت مش اصلی سگ می پردازیم. ابتدا ، منفجر می شویم و نقشه های انسداد محیط و طبیعی را پخت می کنیم. سپس سگ خود را به Substance Painter وارد کرده و شروع به رنگ آمیزی بافت پایه می کنیم. در طول این فرآیند ، ما در مورد چگونگی ترسیم جریان خز ، چگونگی جلوگیری از رنگ پوست ، نحوه ترکیب رنگ ها برای یکدست کردن خز و نحوه افزودن جزئیات ظریف برای پدید آمدن بافت ها بحث خواهیم کرد. در آخر ، ما آموزش طراحی بازی را با یادگیری نحوه بافت خز با خواص آلفا برای از بین بردن سایه صاف سگ خود به پایان می بریم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.2، 3ds Max 2015، ZBrush 4R6، Photoshop CS4.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد خز حیوانات برای بازی در Substance Painter Creating Animal Fur for Games in Substance Painter

  • بازرسی از High Poly و Game Mesh Inspecting the High Poly and Game Mesh

  • انفجار مش Exploding the Mesh

  • پخت نقشه عادی Baking the Normal Map

  • پخت نقشه انسداد محیط Baking the Ambient Occlusion Map

  • راه اندازی پروژه نقاش مواد Setting up the Substance Painter Project

  • مسدود کردن به رنگ Blocking in Color

  • افزودن جزئیات به خز Adding Detail to the Fur

  • نقاشی دهان داخلی Painting the Mouth Interior

  • نقاشی چشم Painting the Eyes

  • نقاشی خز با خصوصیات آلفا Painting Fur with Alpha Properties

  • صادرات نقشه های بافتی Exporting the Texture Maps

  • ایجاد هواپیماهای خز Creating Fur Planes

نمایش نظرات

آموزش ایجاد خز حیوانات برای بازی در Substance Painter
جزییات دوره
2h 13m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.