آموزش ایجاد یک موجود تلطیف برای بازی در ZBrush و 3ds Max

Creating a Stylized Creature for Games in ZBrush and 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush و 3ds Max ، نحوه ایجاد موجودات کارتونی تلطیف شده برای یک بازی را یاد خواهیم گرفت. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 52 ایجاد یک موجود تلطیف برای بازی در ZBrush و 3ds Max 2 ساعت و 45 دقیقه و 24 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک موجود تلطیف برای بازی در ZBrush و 3ds Max Creating a Stylized Creature for Games in ZBrush and 3ds Max

  • ایجاد یک رابط سفارشی در ZBrush Creating a Custom Interface in ZBrush

  • مسدود کردن در موجودات Blocking in Creature

  • تصفیه مش Refining the Mesh

  • تمیز کردن مش بدن Cleaning up the Body Mesh

  • پاکسازی پاها Cleaning up the Legs

  • افزودن جزئیات به زیر بدن و پاها Adding Detail to the Underbody and Legs

  • اصلاح مدل Refining the Model

  • نهایی کردن مدل ما Finalizing Our Model

  • وارد کردن مدل به 3ds Max Importing Model into 3ds Max

  • از بین بردن مجدد بدن Retopologizing the Body

  • از پاها برای انیمیشن استفاده کنید Retopologizing the Legs for Animation

  • باز کردن مدل Unwrapping the Model

  • تهیه و پخت مدل در Xnormal Preparing and Baking the Model in Xnormal

  • وارد کردن به Unreal 4 Importing into Unreal 4

  • بافت با استفاده از Viewport Canvas در 3ds Max Texturing Using Viewport Canvas in 3ds Max

  • استفاده از Polypainting برای بافت در ZBrush Using Polypainting to Texture in ZBrush

  • نهایی سازی و اضافه کردن زبری Finalizing and Adding Roughness

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک موجود تلطیف برای بازی در ZBrush و 3ds Max
جزییات دوره
2h 46m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.