آموزش توسعه بازی موبایل Unity: ارتباط با مرکز اطلاع رسانی

Unity Mobile Game Development: Communication with Notification Center

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یونیتی، راه‌های مختلفی را می‌آموزیم که اسکریپت‌های ما می‌توانند به یکدیگر دسترسی داشته باشند و با یکدیگر صحبت کنند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4. در این آموزش یونیتی، راه های مختلفی را می آموزیم که اسکریپت های ما می توانند به یکدیگر دسترسی داشته باشند و با یکدیگر صحبت کنند. ما آموزش را با یادگیری در مورد تمام روش های داخلی که Unity به ما می دهد تا بین اسکریپت ها و بین اشیا صحبت کنیم، شروع می کنیم. ما نحوه یافتن و دسترسی به اسکریپت ها در هر شی بازی را با استفاده از اتصالات مستقیم، یافتن شی یا سیستم فیزیک یاد خواهیم گرفت. در نهایت بررسی خواهیم کرد که چگونه یک اسکریپت می تواند با استفاده از سیستم پیام رسانی در Unity متدها را روی بسیاری از اسکریپت های دیگر فراخوانی کند. هر یک از این روش ها دارای محدودیت هایی هستند، بنابراین در ادامه اسکریپت شخص ثالث "مرکز اطلاع رسانی" را معرفی می کنیم که به عنوان یک مرکز مرکزی برای برقراری ارتباط آسان بین چند اسکریپت عمل می کند. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک اعلان جدید ارسال کنیم، چگونه یک اعلان را مشاهده کنیم و چگونه داده ها را از طریق مرکز اعلان ارسال کنیم. ما همه چیز را با بررسی هر یک از این روش ها جمع بندی می کنیم و بحث می کنیم که در موقعیت های مختلف باید از آنها استفاده کنیم. درک اینکه چگونه اسکریپت‌های ما با یکدیگر صحبت می‌کنند، به ما امکان می‌دهد بازی خود را به اجزای اسکریپت زیادی تقسیم کنیم، در حالی که با کمترین تلاش، عملکرد مورد نیاز خود را ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

توسعه بازی موبایل Unity: ارتباط با مرکز اطلاع رسانی Unity Mobile Game Development: Communication with Notification Center

  • بررسی اجمالی و محدودیت های روش های ارتباطی داخلی Overview and Limitations of Built-in Communication Methods

  • ارتباط مؤلفه به مؤلفه در همان شی Component to Component Communication on the Same Object

  • ارتباط در مورد اشیاء دیگر با استفاده از بازرس Communication on Other Objects Using the Inspector

  • یافتن اشیا و اجزاء در زمان اجرا Finding Objects and Components at Run-time

  • برخورد با Sendmessageupwards و Broadcastmessage Collisions with Sendmessageupwards and Broadcastmessage

  • مرکز اطلاع رسانی و انتشار الگوی طراحی اشتراک Notification Center and the Publish Subscribe Design Pattern

  • ارسال و دریافت اعلان Sending and Receiving a Notification

  • داشتن چند اسکریپت اعلان دریافت می کند Having Multiple Scripts Receive a Notification

  • ارسال داده با تابع اطلاع رسانی Sending Data with the Notification Function

  • چگونه داده های اعلان خود را با متغیرهای دیگر ارسال کنیم How to Cast Our Notification Data with Other Variables

  • زمان استفاده از Notification Center در مقابل. سایر روش ها When to Use Notification Center Vs. Other Methods

نمایش نظرات

آموزش توسعه بازی موبایل Unity: ارتباط با مرکز اطلاع رسانی
جزییات دوره
1h 25m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.