آموزش مدل سازی و بافت سازی سلاح برای بازی - خط لوله کامل

Weapon Modeling & Texturing For Game - Complete Pipeline

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

تصویر مرجع را از اینجا دانلود کنید

خوش آمدید و معرفی مربی    

سلام، به Weapon Modeling Texturing For Game – دوره کامل Pipeline خوش آمدید. در این دوره شما گام به گام ساختن یک سلاح بازی را از ابتدا یاد خواهید گرفت.

آیا می خواهید خط لوله کامل ایجاد یک سلاح برای بازی را یاد بگیرید؟

اگر چنین است، پس این دوره عالی برای شماست.

 اسم من نالین است، من یک مدرس کام هنرمند مدلسازی و بافت‌سازی سه بعدی هستم.

من از سال 2008 در موسسات مختلفی مانند ZICA، Reliance Education و Arena Animation تدریس کرده‌ام. من همچنین به عنوان یک هنرمند مدل‌سازی و بافت‌سازی شخصیت در Lakshya Digital و Dhruva Interactive کار کرده‌ام.

مزایا    

یادگیری مدل‌سازی و بافت‌سازی سلاح، گامی ضروری برای تبدیل شدن به یک هنرمند سرپایی یا شخصیت برای بازی و فیلم است.

در پایان این دوره می‌توانید سلاح‌هایی برای بازی و فیلم بسازید.

چرا باید از من یاد گرفت؟

  1. همانطور که می دانید من یک هنرمند با تجربه هستم که بیش از 10 سال سابقه کار در استودیو و تدریس دارم و علاوه بر آن، من یک معلم پرشور هستم.

  2. برای رفع ابهامات خود در حین گذراندن دوره، پشتیبانی حق بیمه ای از من دریافت خواهید کرد و حتی پس از اتمام دوره، می توانید با من تماس بگیرید و سؤال بپرسید. تو برای تمام عمر شاگرد من هستی.

فهرست اجزای اصلی    

بیایید ببینیم دوره چگونه طراحی شده است. 8 ماژول وجود خواهد داشت.

اولین ماژول دوره را به شما معرفی می کند.

دومین ماژول مبانی مایا برای مبتدیان مطلق، برخی از مبانی مایا را پوشش می دهد و این برای مبتدیان مطلق مایا است.

سپس در ماژول سوم، مدل‌سازی Axe Base Mesh در Maya، شما مدل‌سازی Maya را برای مدل‌سازی مش پایه Axe یاد خواهید گرفت.

در ماژول چهارم Detailing the Axe در Zbrush، می‌خواهیم با Zbrush Basic شروع کنیم و سپس تبر را مجسمه‌سازی می‌کنم. شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه فلزات را با اضافه کردن خراش ها مجسمه سازی کنید، و سپس یاد خواهید گرفت که چگونه بافت های چوبی روی دسته و در نهایت چروک شدن پارچه را بیافزایید.

پنجمین ماژول Retopo the Axe در Maya، شما یاد خواهید گرفت که چگونه مدل high poly را در داخل maya با استفاده از ابزار ترسیم چهارگانه مجدداً تبدیل کنید.

ششمین ماژول UV Unwrapping در Maya است، در این ماژول به شما یاد می دهم که چگونه UVs را با استفاده از ویرایشگر قدرتمند Maya uv و ابزارهای آن باز کنید.

در ماژول هفتم Texturing in Substance Painter، من با اصول نقاشی مواد شروع می‌کنم و سپس می‌خواهیم تبر را تکسچر کنیم.

من با پختن نقشه های مختلف مانند نقشه معمولی، نقشه انسداد محیط، نقشه شناسه رنگ و برخی دیگر از نقشه های مفید برای بافت شروع خواهم کرد.

من به شما نشان خواهم داد که چگونه فلزات را بافت دهید، سپس دسته چوب و پارچه و چگونه می توانید مقداری کثیفی اضافه کنید.

در نهایت به شما نشان می‌دهم که چگونه تصویر نهایی نمونه کار خود را با استفاده از رندر Iray در نقاشی مواد ارائه کنید.

و ماژول نهایی را که قرار است به پایان برسانم و دوره را به پایان برسانم.

دانش آموزان ایده آل

من این دوره را برای دانشجویان مدل‌سازی سه بعدی سطح مبتدی طراحی کرده‌ام که می‌خواهند خط لوله کامل ایجاد یک سلاح بازی را بیاموزند اما در تلاش برای یافتن دوره مناسب هستند

هیچ دانش قبلی برای دوره مورد نیاز نیست.

تبر را مدل و بافت دهید. می توانید از دوره کانسپت هنر یا هر مفهوم هنر دیگری از یک تبر استفاده کنید و فایل های رندر را ارسال کنید. در اینجا من مفهوم تصویر را پیوست می کنم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مدل سازی پنبه پیچیده شده Modeling the Wrapped Cotton

  • افزودن لایه خاک Adding Dirt Layer

  • Clean Up Assigning Smoothing Group و Wrap Up Clean Up Assigning Smoothing Group and Wrap Up

  • مجسمه سازی دسته چوبی Sculpting the Wood Handle

  • افزودن خراش قسمت 01 Adding Scratches Part01

  • رندر با استفاده از Iray و Wrap Up Rendering using Iray and Wrap Up

  • مقدمه Introduction

  • مدل سازی مرکز تبر Modeling the Axe Center

  • Retopo the Axe Handle Retopo the Axe Handle

  • باز کردن بدنه فلزی تبر Unwrapping the Axe Metal Body

  • باز کردن قطعات کوچک Unwrapping the Small Parts

  • پایان مجسمه سازی تبر Finishing The Axe Sculpting

  • در حال صادر کردن نقشه ها Exporting the Maps

  • درک نقشه ها Understanding Maps

  • بررسی اجمالی نقاش مواد Substance Painter Overview

  • بافت چوب Texturing the Wood

  • وارد کردن Axe به Zbrush Importing the Axe into Zbrush

  • مجسمه سازی فلز قسمت 02 Sculpting the Metal Part 02

  • تنظیم نهایی به Low Poly Final Adjustment to the Low Poly

  • استفاده از PureRef برای تصویر مرجع Using PureRef for Reference Image

  • تنظیم صحنه برای Retopo Setting the Scene for Retopo

  • افزودن جزئیات سطح Adding Surface Details

  • تکمیل مش پایه تبر Finishing the Axe Base Mesh

  • ایجاد Layout و Wrap up Creating the Layout and Wrap up

  • باز کردن دسته تبر Unwrapping the Axe Handle

  • مدل سازی تبر Modeling the Axe

  • آماده سازی صحنه مایا برای نقشه های پخت Prepairing the Maya Scene for Baking Maps

  • مجسمه سازی قسمت فلزی Sculpting the Metal Part

  • بافت فلز Texturing the Metal

  • بافت پارچه Texturing the Fabric

  • تمرین باز کردن بسته بندی با اشیاء ساده Unwrapping Practice with Simple Objects

  • اتمام قطعه فلزی تبر Finishing the Axe Metal Part

  • مدل سازی دسته تبر Modeling the Axe Handle

  • نقشه های پخت Baking Maps

  • صادرات پایه مش و بسته بندی Exporting the Base Mesh and Wrap up

  • مدل سازی قسمت پشتی تبر Modeling the Axe back Part

  • Retopo the Axe Metal Part 03 Retopo the Axe Metal Part 03

  • مجسمه سازی پارچه پیچیده شده Sculpting the Wrapped Cloth

  • نقشه های تست پخت Baking Test Maps

  • Retopo قطعات کوچک Retopo Small Parts

  • تخریب، صادرات و بسته بندی Decimating, Exporting and Wrap Up

  • افزودن خراش قسمت 02 Adding Scratches Part02

  • Retopo the Axe Metal Part 02 Retopo the Axe Metal Part 02

  • کاوش ویرایشگر UV و جعبه ابزار Exploring UV Editor and Toolkit

  • Retopo the Axe Metal Part 01 Retopo the Axe Metal Part 01

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی و بافت سازی سلاح برای بازی - خط لوله کامل
جزییات دوره
7h 16m
45
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
754
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید