آموزش "Infiltrator" تولید Pipeline جلد 7: ترکیب در NUKE

'Infiltrator' Production Pipeline Volume 7: Compositing in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش NUKE ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از NUKE برای جمع آوری مجدد پاس های رندر مایا، ادغام آنها با صفحات پس زمینه و افزودن برخی جلوه های ویژه استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 6.2 و بالاتر. در این آموزش NUKE ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از NUKE برای جمع آوری مجدد پاس های رندر مایا، ادغام آنها با صفحات پس زمینه و افزودن برخی جلوه های ویژه استفاده کنیم. استفاده از NUKE در کامپوزیت، کنترل خلاقانه باورنکردنی بر ظاهر نهایی عکس به ما می دهد. ما این آموزش را با وارد کردن و قالب بندی پاس های رندر خود از Maya آغاز خواهیم کرد. از آنجا ما چند ترکیب اولیه را انجام خواهیم داد. سپس شروع به عیب یابی عکس و استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف برای ادغام عناصر خود خواهیم کرد. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از ماسک ها، کلیدها و سایر گره ها، مشکلات را در صفحه پس زمینه خود برطرف کنیم. در طول این شات، عناصر مختلفی را برای روایت داستان کارگردان انیمیشن خواهیم کرد. در نهایت، آموزش NUKE را با استفاده از اعوجاج و محو کردن برای ایجاد یک پایان برای شات نفوذی خود تکمیل می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.2 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

"Infiltrator" تولید Pipeline جلد 7: ترکیب در NUKE 'Infiltrator' Production Pipeline Volume 7: Compositing in NUKE

  • تقسیم رندرهای مایا به مجموعه های هوشمند برای سرعت Splitting the Maya Renders into Intelligent Sets for Speed

  • واردات و زنجیر کردن گذرنامه های مختلف Importing and Chaining Together the Various Passes

  • استفاده از Merges و Color-corrects برای بازسازی Beauty Pass Using Merges and Color-corrects to Recreate the Beauty Pass

  • قالب بندی پس زمینه و شبیه سازی AO و Shadows Formatting the Background and Cloning the AO and Shadows

  • استفاده از سیستم IBK برای شروع تمیز کردن پس زمینه Using an IBK System to Begin Cleaning the Background

  • ایجاد یک مسیر چهار نقطه ای برای شروع روتوسکوپی پس زمینه ما Creating a Four-point Track to Begin Rotoscoping Our Background

  • استفاده از یک گوشه برای کمک به ما در روتوسکوپی سوراخ Using a Cornerpin to Help Us Rotoscoping the Hole

  • کپی کردن یک ثابت سیاه دانه برای پر کردن سوراخ Copying a Grained Black Constant to Fill the Hole

  • استفاده از سوراخ مات برای رفع مشکلات انسداد محیط Using the Hole Matte to Fix the Ambient Occlusion Issues

  • استفاده از حرکت ما برای Vector Blur عناصر پیش زمینه Using Our Motion to VectorBlur the Foreground Elements

  • استفاده از عمق ما برای ZBlur کردن عناصر پیش زمینه ما Using Our Depth to ZBlur Our Foreground Elements

  • متحرک سازی گره ZBlur برای مطابقت با فوکوس دوربین ما Animating the ZBlur Node to Match Our Camera Focus

  • تغییر رنگ رنگ عنکبوت ما با استفاده از شناسه پاس Hue-shifting Our Spider's Colors Using the ID Pass

  • استفاده از تاری جهت برای ایجاد افکت اسکن لیزری Using a Directional Blur to Create a Laser Scanning Effect

  • ترکیب و متحرک کردن افکت برای ایجاد یک ضربه Compositing and Animating the Effect to Create a Blow-out

  • تصحیح رنگ پیش زمینه ما برای مطابقت با پس زمینه Color-correcting Our Foreground to Match the Background

  • ایجاد یک تصحیح رنگ سبک در ترکیب Creating a Stylized Color Correction on the Composition

  • اضافه کردن Blur، Grain و Lightwrap به پیش زمینه Adding a Blur, Grain, and Lightwrap to the Foreground

  • اصلاح وضوح لبه با اصلاح کانال آلفا ما Correcting the Edge Sharpness by Fixing Our Alpha Channel

  • ایجاد یک افکت ویگنت متفاوت و رفع نور پوشش لیزری Creating a Different Vignette Effect and Fixing the Laser Lightwrap

  • استفاده از STMap برای جابجایی و جابجایی قدرتمند پیکسل های ما Using STMap to Move and Shift Our Pixels Powerfully

  • ایجاد افکت افست خط تلویزیون با استفاده از STMap و Checkerboard Creating TV Line Offset Effect Using STMap and Checkerboard

  • استفاده از عبارات برای متحرک سازی خطوط تلویزیون ما به درستی Using Expressions to Animate Our TV Lines Correctly

  • پایان دادن به جلوه خط تلویزیون در ابتدای سکانس ما Finishing the TV Line Effect at the Beginning of Our Sequence

  • ایجاد افکت خطوط درخشان برای شروع اعوجاج نهایی Creating a Glowing Lines Effect to Start the Final Distortion

  • استفاده از یک گره Retime برای گسترش دنباله پایانی ما Using a Retime Node to Extend Our Ending Sequence

  • متحرک سازی افکت خطوط تلویزیونی ما در انتهای سکانس Animating Our TV Lines Effect at the End of the Sequence

  • استفاده از نویز و تصحیح رنگ برای ایجاد افکت سوختگی فیلم Using Noise and Color Correction to Create a Film Burn Effect

  • متحرک سازی و به پایان رساندن اثر سوختگی فیلم ما Animating and Finishing Our Film Burn Effect

  • جداسازی شخصیت ما و تحریف آن بر اساس شرایط ما Isolating Our Character and Distorting It on Our Terms

  • استفاده از نویز برای ایجاد سوسو زدن استاتیک سیاه و سفید Using Noise to Create Static Black-and-white Flickering

  • اضافه کردن انحراف رنگی به صحنه ما Adding Chromatic Aberration to Our Scene

  • برش تاری ما و رندر کردن صحنه ما Cropping Our Blurs and Rendering Our Scene

نمایش نظرات

آموزش "Infiltrator" تولید Pipeline جلد 7: ترکیب در NUKE
جزییات دوره
4h 21m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.