آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R15

Introduction to Modeling in CINEMA 4D R15

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، ما اصول کار مدل سازی را مرور می کنیم ، به ابزارهای معمول استفاده می کنیم و درباره برخی نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت صحبت می کنیم ، از یک روش مبتنی بر پروژه استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15. در این آموزش ، ما اصول مدل سازی را پوشش خواهیم داد ، به ابزارهای معمول استفاده می کنیم و در مورد برخی از نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت صحبت خواهیم کرد. ما با بررسی چند ضلعی ها و نحوه کار CINEMA 4D با آن هندسه شروع خواهیم کرد. در این راه ، ما به انواع ابزارهای مدل سازی چند ضلعی که می توانید در کارهای روزمره استفاده کنید ، ابزارهایی مانند چاقو ، اکسترود و مورب نگاه خواهیم کرد. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که از ژنراتورها برای ایجاد هندسه از خطوط اولیه یا سفارشی استفاده کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که اشیا را با سطح Subdivision صاف کنیم ، و اینکه چگونه می توانیم سختی لبه را تعدیل کنیم. ما تمام ابزارهای مدل سازی CINEMA 4D را پوشش نخواهیم داد ، بلکه بیشتر بر روی ابزاری تمرکز می کنیم که با شروع روند مدل سازی بیشترین کاربرد را پیدا خواهید کرد. به محض اینکه درک بهتری از نحوه کار این ابزارها داشته باشید ، می توانید راه حل های مدل سازی خود را ایجاد کنید و واقعاً گردش کار مطلوبی برای شما ایجاد شود. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D Introduction to Modeling in CINEMA 4D

  • مقدمه ای بر چند ضلعی ها Introduction to Polygons

  • مفاهیم سلسله مراتبی و گردش کار Hierarchy and Workflow Concepts

  • استفاده از ژنراتورها Using Generators

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • ساختن بدن با استفاده از چند ضلعی ها Building the Body Using Polygons

  • جزئیات بدن Detailing the Body

  • اتمام بدن Finishing the Body

  • ساخت تایر Building the Tire

  • مدل سازی چرخ Modeling the Wheel

  • تکمیل چرخ Completing the Wheel

  • ساخت سر پیچ Building the Screw Head

  • افزودن آج لاستیک Adding the Tire Tread

  • ساختن شوک Building the Shock

  • مدل سازی قاب Modeling the Frame

  • ساخت زیربار Building the Undercarriage

  • مدل سازی اتصالات فنر Modeling the Spring Connectors

  • اتصال چرخ ها و چشمه ها Connecting the Wheels and Springs

  • مدل سازی Spoiler Modeling the Spoiler

  • اتصال Spoiler به Frame Connecting the Spoiler to the Frame

  • مدل سازی سپر Modeling the Bumper

  • افزودن جلد بالا Adding the Top Cover

  • ساخت آنتن Building the Antenna

  • مسدود کردن کنترل از راه دور Blocking out the Remote Control

  • ساختن کنترل ها Building the Controls

  • ایجاد جزئیات سطح از راه دور Creating the Remote Surface Detail

  • افزودن سوییچ Adding the Switch

  • افزودن مواد ساده Adding Simple Materials

  • ایجاد یک طرح UV Creating a UV Layout

  • افزودن بافت Adding Textures

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R15
جزییات دوره
3h 4m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.