آموزش Swift 4

Swift 4 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: از زمان آغاز به کار خود در سال 2014 ، سوئیفت به عنوان یک زبان برنامه نویسی کاملاً رسا ، سریع و بی خطر عمل کرده است. در این دوره ، مدرس Harrison Ferrone به شما کمک می کند تا تجربه عملی با Swift 4 را کسب کنید ، و شما را آماده می کند تا با استفاده از این زبان محبوب و سرگرم کننده توسعه برنامه ها و بازی های iOS خود را شروع کنید. با شروع یک مرور کلی از نسخه ها و ویژگی های آن ، هریسون شما را از طریق هر یک از اجزای زبان راهنمایی می کند. وی متغیرها و ثابت ها ، روش های آرایه اصلی ، توابع ، کلاس ها و استرات ها و موارد دیگر را توضیح می دهد - و توضیح می دهد که برای مهارت در برنامه نویسی با Swift باید بدانید.
موضوعات شامل:
  • شروع زمین های بازی و پروژه های جدید
  • متغیرها و ثابت ها
  • نوشتن نظرات یک و چند خطی
  • روشهای رشته اصلی
  • کار با اعداد
  • کار با مجموعه ها
  • ایجاد آرایه ها
  • کار با مجموعه ها
  • جریان کنترل برنامه
  • توابع نوشتن
  • کلاس ها و پایه های پایه Swift

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. شروع کار 1. Getting Started

  • گرفتن Xcode Getting Xcode

  • ایجاد زمین بازی و برنامه های کاربردی Creating playgrounds and applications

  • در حال بررسی زمین های بازی AdventureSwift Reviewing the AdventureSwift playgrounds

2. سوئیفت 101 2. Swift 101

  • گذشته نگر Swift retrospective

  • دسترسی به اسناد Accessing documentation

  • مقدار در مقابل انواع مرجع Value vs. reference types

3. مبانی متغیر 3. Variable Basics

  • متغیرها و ثابت ها Variables and constants

  • ورود به سیستم و اظهار نظر Logging and commenting

  • ایمنی و استنتاج را تایپ کنید Type safety and inference

  • اپراتورهای سوئیفت Swift operators

  • رشته های اساسی Basic strings

  • روشهای رشته اصلی Core string methods

  • کار با اعداد Working with numbers

  • Booleans اساسی Basic Booleans

  • فصل چالش Chapter Challenge

4- کار با مجموعه ها 4. Working with Collections

  • آرایه های سریع Swift arrays

  • روش های آرایه هسته ای Core array methods

  • لغت نامه های سریع Swift dictionaries

  • روشهای فرهنگ لغت اصلی Core dictionary methods

  • کار با مجموعه Working with sets

  • روشهای مجموعه اصلی Core set methods

  • توپ های سریع Swift tuples

  • راه حل فصل Chapter solution

5. جریان کنترل برنامه 5. Application Control Flow

  • جمله if The if statement

  • اختیاری اعلام و بدون پرده Declaring and unwrapping optionals

  • اختیاری زنجیره ای Chaining optionals

  • استفاده از حلقه های داخلی Using for-in loops

  • در حالی که حلقه ها While loops

  • عبارت سوئیچ The switch statement

  • بیانیه نگهبان The guard statement

  • فصل چالش Chapter challenge

  • راه حل فصل Chapter solution

6. توابع نوشتن 6. Writing Functions

  • توابع اساسی Basic functions

  • توابع پیچیده Complex functions

  • توابع اضافه بار Overloading functions

  • انواع عملکرد Function types

  • درک بسته ها Understanding closures

  • نوع بیگانگی را تایپ کنید Type aliasing

  • فصل چالش Chapter challenge

  • راه حل فصل Chapter solution

  • راه حل فصل Chapter solution

7. کلاس ها و Structs 7. Classes and Structs

  • کلاس های پایه Swift Basic Swift classes

  • روش های سفارشی و فرعی Custom methods and subclassing

  • سازه های اساسی Swift Basic Swift structs

  • افزودن روشهای ساختار Adding struct methods

  • مبانی ثبت نام سریع Swift enumeration basics

  • کار با مقادیر خام و مرتبط Working with raw and associated values

  • معرفی پروتکل ها Introduction to protocols

  • فصل چالش Chapter challenge

  • فصل چالش Chapter challenge

  • راه حل چالش Challenge solution

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Swift 4
جزییات دوره
3h 15m
54
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
379,719
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harrison Ferrone Harrison Ferrone

مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی و فناوری خلاق

هریسون فرون یک مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی، فن‌شناس خلاق و دارای گواهینامه ScrumMaster است.

او در تلفن همراه کار کرده است. برنامه ها و پروژه های بازی به عنوان یک فریلنسر، برای یک استارت آپ مستقل و یک شرکت پیشرو در صنعت. تمرکز اصلی او روی سوئیفت و سی شارپ است، اما اخیراً به C++ و Unreal Engine 4 منشعب شده است. وقتی او برنامه‌نویسی نمی‌کند یا هر چیزی را که در دستش است نمی‌خواند، به دنبال حس هیپ‌هاپ دوران طلایی است و بعدازظهر می‌گذرد. با دوست دخترش و سه گربه شان چرت می زند.