آموزش طراحی دارایی های دیجیتال مبتنی بر VEX در Houdini

Designing VEX Driven Digital Assets in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: درک VEX و ریاضیات می تواند مهارت های Houdini شما را به سطح بالاتری برساند. در این دوره یاد می گیرید که چگونه دارایی ایجاد کنید که به هر دو بستگی داشته باشد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini. یکی از مهارت هایی که یک هنرمند بزرگ Houdini را از یک مهارت دیگر جدا می کند ، دانش کامل VEX است. این یک جهان کاملا جدید از نظر ایجاد دارایی است. وقتی متوجه شدید Houdini گره های مورد نیاز شما را فراهم نمی کند ، می توانید خودتان آنها را بسازید. در این دوره ، با طراحی دارایی های دیجیتال مبتنی بر VEX در Houdini ، ریاضیات و VEX را برای ساخت دارایی تولید درخت که برای پروژه های شخصی و کارهای تولیدی مفید است ، ترکیب خواهید کرد. اول ، شما مدرکی از راه اندازی مفهوم خواهید ساخت که نشان می دهد ایده کار می کند ، اما ویژگی های بسیاری در این مرحله از دست رفته است. در مرحله بعدی ، شما اثبات مفهوم را بیشتر می کنید و یک دارایی فعال با رابط کاربری مناسب ایجاد می کنید. در آخر ، برخی ویژگی های دیگر را اضافه خواهید کرد تا درخت واقع بینانه تر به نظر برسد. وقتی دوره را تمام کردید ، VEX را بسیار بهتر خواهید فهمید و همچنین می دانید که چگونه از مفاهیم مختلف ریاضیات به نفع خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد بنیاد دارایی Creating the Foundation of the Asset

  • نگاه کردن به منابع و برنامه ریزی دارایی Looking at References and Planning the Asset

  • ساخت یک تنه ساده برای درخت Building a Simple Trunk for the Tree

  • ایجاد یک ابزار پراکندگی نقطه اساسی Creating a Basic Point Scattering Tool

  • بهبود ابزار Scattering Point Improving the Point Scattering Tool

  • ایجاد سطح دوم شعب Creating the Second Level of Branches

اضافه کردن جاذبه و سر و صدا Adding Gravity and Noise

  • اضافه کردن سر و صدا به شعب Adding Noise to the Branches

  • ایجاد یک نیروی جاذبه ساده Creating a Simple Gravity Force

  • گسترش نیروی جاذبه Extending the Gravity Force

  • جلوگیری از کشش ناشی از نیروی جاذبه Preventing Stretching Caused by Gravity

تکرار شونده Making It Iterative

  • تغییر ساختار دارایی Restructuring the Asset

  • حرکت به مختصات کروی Moving to Spherical Coordinates

  • تغییر جهت گیری رشد Changing the Growth Orientation

تبدیل آن به یک دارایی دیجیتال Turning It into a Digital Asset

  • راه اندازی دارایی دیجیتال Setting up the Digital Asset

  • اتصال پارامترها به سطوح Connecting Parameters to Levels

  • اضافه کردن اولین رمپ های شما Adding Your First Ramps

  • ادامه راه اندازی رمپ Continuing Ramp Setup

  • آزمایش و افزودن لمس های نهایی Testing and Adding Final Touches

شاخه ها را بهم بزنید Meshing the Branches

  • ایجاد پایه سیستم مش بندی Creating the Base of the Meshing System

  • افزودن UV به شاخه ها Adding UVs to the Branches

  • تنظیم پارامترهای سیستم Setting Up Parameters for the System

تولید برگ Generating Leaves

  • ایجاد امتیاز برای برگها Creating Points for the Leaves

  • ترکیب برگها به سمت جهت سبک Blending the Leaves Towards a Light Direction

  • افزودن هندسه برگ Adding the Leaf Geometry

  • تنظیم پارامترهای برگ Setting up Leaf Parameters

استفاده از دارایی و نتیجه گیری Using Your Asset and Conclusion

  • پیشرفت های نهایی Making the Final Improvements

  • ساخت اولین درخت ما Building Our First Tree

  • افزودن برگ به درخت ما و ارائه آن Adding Leaves to Our Tree and Rendering It

  • خلاصه و کار آینده Summary and Future Work

نمایش نظرات

آموزش طراحی دارایی های دیجیتال مبتنی بر VEX در Houdini
جزییات دوره
3h 49m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jonathan Granskog Jonathan Granskog

Jonathan یک HDini TD با چندین سال تجربه Houdini است که از برنامه نویسی نیز لذت می برد. او به ویژه به شبیه سازی ، رندر ، سایه زنی ، هنر مولد و واقعیت مجازی علاقه مند است. اشتیاق اصلی او حل سخت ترین چالش های فنی است و اخیراً کارهای هودینی حول ساخت دارایی های دیجیتالی پیچیده چرخیده است. در اوقات فراغت خود ، او با استفاده از ابزارهای پیشرفته تر شبیه سازی VEX و Houdini ، هنر و آزمایش های مولد ایجاد می کند.