نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این آموزش MARI ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به سرعت از ابزارهای بافت خود نتیجه بهتری بگیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Bonus Tools، MARI 2.6، Nodepack، Photoshop. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 10 ثانیه نقاشی زره پوش فلزی برای تولید در MARI 3 ساعت 50 متر 14 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
نقاشی زره پوش فلزی برای تولید در MARI
Painting Metal Armor for Production in MARI
-
نصب پلاگین های MARI و Maya
Installing MARI and Maya Plugins
-
ساخت اشعه ماورا بنفش
Constructing UVs
-
تخلیه UV برای MARI
Laying out UVs for MARI
-
تنظیم و رنگ آمیزی بافت پایه
Setting up and Painting the Base Texture
-
حذف درزها در MARI
Removing Seams in MARI
-
ساخت Edge Masks
Making Edge Masks
-
ایجاد تراشه و آج لاستیک
Creating Chips and Tire Treads
-
Shak Mask Layers
Sharing Mask Layers
-
ایجاد انسداد محیط
Generating Ambient Occlusion
-
استفاده از زنگ و ایجاد گرد و غبار
Applying Rust and Generating Dust
-
بهینه سازی گرد و غبار و ایجاد بافت های قابل انعطاف
Tweaking Dust and Creating Tileable Textures
-
ساخت ماسک برای ابزار Paint-through
Making Masks for Paint-through Tool
-
جدا کردن کانال ها و شروع نقشه Bump
Separating Channels and Starting the Bump Map
-
تولید نقشه های ویژه
Generating the Specular Maps
-
استفاده از لکه های مخصوص
Applying Specular Smudges
-
نقاشی لاستیک ها
Painting the Tires
-
ایجاد گرد و غبار برای لاستیک و ترک در شیشه
Creating Dust for Tires and Cracks in Glass
-
آماده کردن عکسهای صورت برای پروژکتورهای MARI
Prepping Face Photos for MARI Projectors
-
ساخت تصاویر خاص برای صورت
Making Specular Images for the Face
-
راه اندازی یک فایل فتوشاپ برای پروژکتورهای MARI
Setting up a Photoshop File for MARI Projectors
-
طرح کانال ها به صورت
Projecting Channels Onto the Face
-
فراخوانی طرف صورت به MARI
Projecting the Side of the Face into MARI
-
تمیز کردن صورت
Cleaning up the Face
-
ترازبندی خودکار در Paint-through Tool
Auto-aligning in the Paint-through Tool
-
نقاشی سطوح پنهان
Painting Hidden Surfaces
-
رنگ آمیزی چشم ها
Coloring the Eyes
-
ساختمان دست انداز و مشخصات
Building Bump and Spec
-
بایگانی کردن فایلهای صحنه برای پشتیبان گیری
Archiving Scene Files for Backup
-
با استفاده از ابزار Triplanar
Using the Triplanar Tool
-
صادرات برای چندین Udims در یک ضربه محکم و ناگهانی
Exporting for Multiple Udims in a Snap
-
ایجاد دارایی در Hypershade
Creating Assets in Hypershade
-
تحکیم کانال ها
Consolidating Channels
-
مرور Bump و Spec
Reviewing Bump and Spec
-
استفاده از Metal Shader
Utilizing the Metal Shader
-
وارد کردن تنظیمات برای Shader های ماده
Entering Settings for the Material Shaders
-
تنظیم نور و نمای کلی
Setting up Light and Overview
نمایش نظرات