Daniel Gonzalez

دانیل گونزالس از خیلی زود شروع به طراحی و نقاشی کرد. وی برای ادامه تحصیل در رشته نقاشی در دانشکده هنر سانفرانسیسکو حضور یافت و سرانجام به آکادمی دانشگاه هنر به کارهای سه بعدی و فیلم سازی روی آورد. داشتن یک پیش زمینه نقاشی قوی ، طبیعی بود که دانیل به جنبه های Texture Painting و Surface Shading خط لوله سه بعدی جذب شود. وی کار در بازی ها و نمایش های تلویزیونی را در استودیوی بلک پوینت در سانفرانسیسکو آغاز کرد و سرانجام به لس آنجلس می رود تا در فیلم های A-List در استودیوی Rhythm و Hues کار کند. کارهای فیلم همچنین دنیل را در سراسر دنیا به مکانهایی مانند سیدنی ، Animal Logic استرالیا ، ولینگتون ، Weta Digital نیوزیلند و نور و جادوی صنعتی سانفرانسیسکو برده است. وی در زمینه نقاشی موجودات و رویه های سخت تخصص دارد و شاهد روند حرکت نرم افزار از نقشه های نقاشی به صورت 2 بعدی به رنگ آمیزی به صورت سه بعدی است ، البته نه همیشه بدون درد. این انتقال آهسته اما مثمر ثمر بوده است و به نام تکامل هنری ، دانیل دوست دارد برخی از تکنیک ها و میانبرهایی را که در طول سال ها به همراه سایر نقاشان توسعه داده است ، به اشتراک بگذارد.
دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی زره پوش فلزی برای تولید در MARI

Painting Metal Armor for Production in MARI

در طول این آموزش MARI ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به سرعت از ابزارهای بافت خود نتیجه بهتری بگیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Bonus Tools، MARI 2.6، Nodepack، Photoshop.