آموزش ترکیب انیمیشن رویه ای و دینامیک بدن سفت و سخت در هودینی

Combining Procedural Animation and Rigid Body Dynamics in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، ما از دانه‌های تصادفی برای ایجاد تغییرات در یک سیستم انیمیشن با استفاده از حل‌کننده SOP با DOP استفاده می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 11.0.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ترکیب انیمیشن رویه ای و دینامیک بدن سفت و سخت در هودینی Combining Procedural Animation and Rigid Body Dynamics in Houdini

  • چیدمان جعبه ها Laying Out the Boxes

  • ایجاد پارامترهای دلخواه Creation of Arbitrary Parameters

  • با استفاده از ریز ریز کردن Using Chops

  • دستکاری بیشتر مقادیر مقیاس Further Manipulation of Scale Values

  • با استفاده از ویژگی رنگ Using Color Attribute

  • با استفاده از دانه Using the Seed

  • با استفاده از یک SOP ForEach Using a ForEach SOP

  • با استفاده از ویرایشگر بیان چند خطی Using the Multi-line Expression Editor

  • ذخیره ویژگی های نقطه Storing Point Attributes

  • مقدمه ای بر DOP ها Introduction to DOPs

  • بهینه سازی شبیه سازی ما Optimizing Our Simulation

  • با استفاده از MultiSolver Using the MultiSolver

  • مقدمه ای بر حل کننده SOP Introduction to the SOP Solver

  • ساخت محتویات شبکه حل کننده SOP Building the SOP Solver's Network Contents

  • آشپزی اولین شبیه سازی ما Cooking Our First Simulation

  • ذخیره داده های شبیه سازی Saving the Simulation Data

  • صادرات شبیه سازی های سفارشی Exporting Custom Simulations

  • رشته نام فایل Filename Strings

  • فیلتر کردن حرکت با استفاده از صاف کردن زمانی Filtering Motion Using Temporal Smoothing

  • گیر دادن جعبه به حرکت Snapping Boxes to the Motion

  • مدلسازی رویه ای Procedural Modeling

  • کپی استمپ Copy Stamping

  • سایه و روشنایی Shading and Lighting

  • پیوست کردن ویژگی های رشته Attaching String Attributes

  • نمای کلی درایور خروجی Mantra و PBR Overview of a Mantra Output Driver and PBR

  • بررسی مدیریت پاس Reviewing Pass Management

نمایش نظرات

آموزش ترکیب انیمیشن رویه ای و دینامیک بدن سفت و سخت در هودینی
جزییات دوره
3h 22m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Jonah Hall
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jonah Hall Jonah Hall

جونا پس از اخذ مدرک BFA نقاشی از دانشکده طراحی رود آیلند و کارشناسی ارشد گرافیک کامپیوتری از موسسه پرت، به عنوان یک هنرمند جلوه های بصری برای فیلم و تلویزیون شروع به کار کرد. امکانات انیمیشن، پست پروداکشن و جلوه های بصری از آن زمان خانه او بوده است. او در تمام زندگی بزرگسالی خود تصاویر متحرک برای فیلم، تلویزیون یا آثار هنری می‌سازد. او در طول سال ها برای بسیاری از امکانات کار کرده است. Pacific Data Images، DreamWorks Feature Animation، Digital Domain، Asylum Visual Effects و اکنون Motion TheoryMirada.