آموزش کارآموز افتر افکت: 11 فضای سه بعدی

After Effects Apprentice: 11 3D Space

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این قسمت از مجموعه After Effects Apprentice فضای سه بعدی را در Adobe After Effects معرفی می کند. نویسندگان کریس و تریش میر ملاحظات کلیدی طراحی را برای کار در 3D برجسته می کنند و دستورالعمل های گام به گام را برای بهبود یک صحنه با چراغ های 3D و دوربین ارائه می دهند. این دوره ادغام بین فتوشاپ و افتر افکت ، از جمله مدل سازی اشیا 3D سه بعدی با اکستروژن Repoussé و ایجاد تصاویر ثابت بعدی را بررسی می کند و نکاتی را در مورد استفاده از حالت های مختلف Axis و حفظ حداکثر کیفیت به صورت سه بعدی ارائه می دهد. همچنین یک فصل اختصاص داده شده است به رندر ردیابی سه بعدی ، که در After Effects CS6 معرفی شده است ، که به شما امکان می دهد لایه های سه بعدی را در کامپوزیت های خود ایجاد کنید ، با تاری حرکت واقعی ، عمق میدان و بازتاب.

مجموعه کارآموزان افترافکت توسط Trish و Chris Meyer ساخته شده است. این آموزش ها برای After Effects CS4 از طریق CC طراحی شده اند و می توانند به تنهایی یا به عنوان همراه کتاب مایر استفاده شوند ، کارآموز افترافکت .
موضوعات شامل:
  • تنظیم کلیدهای مسیرها به صورت سه بعدی
  • مدیریت چندین نمایش سه بعدی
  • دوربین های جهت دهی خودکار در طول مسیر
  • ایجاد سایه
  • درک مبادله نقطه از بین رفتن
  • وارد کردن مدل سه بعدی در فتوشاپ تمدید
  • مقیاس بندی به صورت سه بعدی
  • شتاب OpenGL

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نسخه های نرم افزار و فایل های تمرینی Software versions and exercise files

1. پایه 3D 1. Basic 3D

  • مقایسه 2D و 3D Comparing 2D and 3D

  • چرخش به صورت سه بعدی Rotation in 3D

  • Keyframing به صورت سه بعدی Keyframing in 3D

2. چند برنامه ریزی 2. Multi-planing

  • راه حل چند برنامه ریزی در 2D Multi-planing workaround in 2D

  • با استفاده از نماهای سه بعدی Using 3D views

  • چند برنامه ریزی طبیعی به صورت سه بعدی Natural multi-planing in 3D

3. انیمیشن به صورت سه بعدی 3. Animating in 3D

  • تنظیم کلید پرواز Keyframing a fly-in

  • در حال ویرایش مسیرهای حرکت سه بعدی Editing 3D motion paths

  • جهت یابی خودکار یک لایه در طول مسیر Auto-orienting a layer along its path

4. دوربین های سه بعدی 4. 3D Cameras

  • اضافه کردن یک دوربین به یک ترکیب Adding a camera to a composition

  • مقایسه ایستگاه از پیش تنظیم دوربین Comparing camera presets

  • استفاده از ابزارهای دوربین با دوربین فعال Using the camera tools with the active camera

  • استفاده از ابزارهای دوربین در نماهای متناوب Using the camera tools in the alternate views

  • گزینه های نمای سه بعدی 3D view options

  • متحرک کردن یک دوربین سه بعدی Animating a 3D camera

  • ایجاد دکل دوربین مدار Creating an orbit camera rig

  • دکل دوربین خود را گسترش دهید Extending your camera rig

  • جهت گیری خودکار با دوربین های سه بعدی Auto-orientation with 3D cameras

  • عمق تاری در CS5.5 و بعد از آن Depth of field blur in CS5.5 and later

  • کنترل صفحه کانونی در CS5.5 و بعد از آن Controlling the focal plane in CS5.5 and later

  • خواص عنبیه در CS5.5 و بعد Iris properties in CS5.5 and later

5. چراغهای سه بعدی 5. 3D Lights

  • ایجاد یک چراغ سه بعدی Creating a 3D light

  • کار با چراغ های Point Working with Point lights

  • کار با چراغهای نقطه ای Working with spot lights

6. با استفاده از رندر 3D Ray-Traced در CS6 6. Using the Ray-Traced 3D Renderer in CS6

  • فعال کردن پرتوی سه بعدی در CS6 Enabling ray-traced 3D in CS6

  • اکستروژن در CS6 Extrusions in CS6

  • Bevels در CS6 Bevels in CS6

  • لایه های خم در CS6 Bending layers in CS6

  • شفافیت در CS6 Transparency in CS6

  • شکست در CS6 Refraction in CS6

  • هدف قرار دادن سطوح در CS6 Targeting Surfaces in CS6

  • بازتاب در CS6 Reflections in CS6

  • لایه های محیطی در CS6 Environment layers in CS6

  • کیفیت در مقابل سرعت در CS6 Quality vs. speed in CS6

7. Quizzler Challenge برای CS6 7. Quizzler Challenge for CS6

  • چالش Quizzler برای CS6 Quizzler challenge for CS6

  • راه حل Quizzler برای CS6 Quizzler solution for CS6

8. گردش کار سه بعدی بین After Effects و Photoshop Extended 8. 3D Workflows Between After Effects and Photoshop Extended

  • تبادل امتیاز از بین رفتن در فتوشاپ تمدید شد Vanishing Point Exchange in Photoshop Extended

  • ناپدید شدن ارز مبادله در اثرات بعدی Vanishing Point Exchange in After Effects

  • وارد کردن یک مدل سه بعدی به Photoshop در CS5.5 و قبل از آن Importing a 3D model into Photoshop Extended in CS5.5 and earlier

  • ایجاد اشیاء سه بعدی با استفاده از Repoussé در CS5.5 و قبل از آن Creating 3D objects using Repoussé in CS5.5 and earlier

  • Live Photoshop 3D in After Effects در CS5.5 و قبل از آن Live Photoshop 3D inside After Effects in CS5.5 and earlier

9. تکنیک Stills بعدی 9. The Dimensional Stills Technique

  • آشنایی با عکسهای ثابت بعدی Introduction to dimensional stills

  • برش دادن تصویر منبع Cutting up the source image

  • تعمیر لایه ها در فتوشاپ Repairing the layers in Photoshop

  • انیمیشن کردن لایه های حاصل در After Effects Animating the resulting layers in After Effects

10. نوارهای جانبی 10. Sidebars

  • چرخش در مقابل جهت Rotation vs. orientation

  • درک حالت های محور Understanding the axis modes

  • مسائل مربوط به مقیاس گذاری به صورت سه بعدی Scaling issues in 3D

  • شتاب OpenGL در CS5 و قبل از آن OpenGL acceleration in CS5 and earlier

  • پیش نمایش سریع در CS6 و بعد Fast previews in CS6 and later

نمایش نظرات

آموزش کارآموز افتر افکت: 11 فضای سه بعدی
جزییات دوره
4h 34m
52
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
109,567
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Meyer Chris Meyer

کریس مایر یک اصل در Crish Design ، استودیوی مشهور طراحی گرافیک در نیومکزیکو است. Crish Design عناوین افتخاری ، تبلیغاتی و گرافیکی را برای CBS ، NBC ، ABC ، FOX ، کانال یادگیری ، PBS و PAX ایجاد کرده است. شرکت های مختلف از اپل تا زیراکس؛ و چندین فیلم ، از جمله تقریبا قهرمانان و فیلم امگا. کریس پناهنده صنعت موسیقی است که در آن وی سازهای موسیقی و ضبط های دیجیتالی را برای Sequential ، Digidesign و Roland طراحی کرد. او هنوز در زمینه موسیقی مالکیت مشاوری مشورت می کند و توجه خود را به ایجاد هنر رسانه ای مختلط جلب کرده است. کریس همچنین با همسرش تریش ، کتابهای بسیار مورد احترام After Effects ، ایجاد گرافیک حرکت و کارآموز After Effects ، همکاری کرد.

Trish Meyer Trish Meyer

Trish Meyer یک اصل در Crish Design ، استودیوی طراحی گرافیک برنده جایزه در نیومکزیکو است. وی عناوین افتتاحی ، تبلیغی و گرافیک را برای CBS ، NBC ، ABC ، FOX ، کانال یادگیری ، HBO و PBS ایجاد کرده است. مشتریان شرکت های Crish Design از Apple تا Xerox متغیر هستند ، و Trish در چندین فیلم بزرگ از جمله Now and then و The talented Mr. Ripley کار کرده است. او در طیف گسترده ای از قالب ها کار می کند ، و پروژه های او شامل فیلم های IMAX ، نشانه NBC AstroVision در Times Square و تجربه چهار بلوک خیابان Fremont Street در لاس وگاس است. تریش Crish Design را پس از یک حرفه گسترده در چاپ ، از جمله نقش به عنوان مدیر هنری یک مجله موسیقی تأسیس کرد. تریش همچنین به همراه همسرش کریس ، کتابهای بسیار مورد احترام After Effects ، ایجاد گرافیک حرکت و کارآموز After Effects ، همکاری کرد.