آموزش SwiftUI

SwiftUI Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: SwiftUI ، یک روش ابتکاری جدید برای ایجاد رابط های کاربری در سیستم عامل های اپل است که با انتشار Xcode 11 برای اولین بار ارائه شد. این کیت ابزار UI ساختارهای چیدمان ، کنترل ها و نماهایی را فراهم می کند که به شما امکان می دهد رابط های کاربری برای Mac ، iPhone ، iPad ، Apple Watch و Apple TV - همه از یک کد هستند. اگر کنجکاو هستید که تفاوت SwiftUI با UIKit و AppKit چیست - یا فقط می خواهید با این مجموعه ابزار قدرتمند جدید شروع به کار کنید - این دوره برای شما مناسب است. با استیون لیپتون همراه باشید زیرا او نحوه استفاده از Xcode و SwiftUI برای تنظیم رابط کاربری برنامه را نشان می دهد. نحوه کار با نماهای مجموعه ، افزودن پیمایش ، تعاملات متحرک و موارد دیگر را بیاموزید. وی برای اینکه این مفاهیم را در دنیای واقعی به کار ببندد ، چگونگی استفاده از SwiftUI برای ساخت قسمت جلویی برنامه سفارش یک رستوران پیتزا را گام برمی دارد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد یک پروژه جدید در Xcode با استفاده از SwiftUI
  • نماهای مجموعه
  • استفاده از فضا ، رنگ و اصلاح کننده های متن
  • افزودن پیمایش
  • استفاده از متغیرهای الزام آور
  • افزودن انتخاب کنندگان
  • افزودن چارچوب های دیگر به پروژه های SwiftUI

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ذهن بازی در حال تغییر ذهن: SwiftUI The mind blowing game changer: SwiftUI

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. مفاهیم اساسی SwiftUI و Xcode 1. SwiftUI and Xcode Basic Concepts

  • یک پروژه SwiftUI جدید شروع کنید Start a new SwiftUI project

  • برخی بررسی Swift Some Swift review

  • پنجره کد و بوم The code window and canvas

  • اصلاح کننده ها در بوم و کد Modifiers in canvas and code

  • پیش نمایش های ContentView ContentView previews

2. نماهای مجموعه 2. Collection Views

  • نمای پشته را درج کنید Embed a stack view

  • لیست های اساسی Basic lists

  • برای هر ForEach

  • یک پرونده جدید درست کنید Make a new file

  • استخراج زیرنویس ها Extract subviews

  • سؤالات با پارامترها Subviews with parameters

  • راه حل Solution

3. کنترل ها و اصلاح کنندگان برای چیدمان 3. Controls and Modifiers for Layout

  • اصلاح کننده های فضایی Space modifiers

  • اصلاح کننده های رنگ Color modifiers

  • اصلاح کننده متن Text modifiers

  • نمادهای SF SF symbols

  • تصاویر و جلوه ها Images and effects

  • اصلاح کننده اندازه Size modifiers

  • اصلاح کننده های مقیاس Scale modifiers

  • اصلاح کننده های موقعیت Position modifiers

  • چالش Challenge

  • راه حل Solution

4. مدل ها و تست 4. Models and Testing

  • متغیرها و دکمه های حالت State variables and buttons

  • مجموعه های پویا Dynamic collections

  • پروتکل قابل شناسایی The identifiable protocol

  • مجموعه های جمعیت Populating collections

  • جهت یابی Navigation

  • مدلی را به نمایش های ریشه ای اضافه کنید Add a model to root views

  • از متغیرهای صحافی استفاده کنید Use binding variables

  • در مدل ها از Combine و ObsectedObject استفاده کنید Use Combine and ObservedObject in models

  • متغیرهای محیطی Environment variables

  • چالش Challenge

  • راه حل Solution

5- تعامل 5. Interaction

  • میله های زبانه Tab bars

  • هشدارها Alerts

  • ارائه برگه Presenting sheets

  • استپ ها Steppers

  • جمع کننده ها Pickers

  • ورودی متن Text input

  • تعامل لیست List interaction

  • انیمیشن Animation

  • روی حرکات ضربه بزنید Tap gestures

  • چالش Challenge

  • چالش Challenge

  • راه حل Solution

6. ادغام با چهارچوبهای دیگر 6. Integration with Other Frameworks

  • اضافه کردن نقشه Add a map

  • UIViewControllers را اضافه کنید Add UIViewControllers

  • SwiftUI به صفحه داستانی SwiftUI to storyboards

  • کلاس های اندازه و چشم انداز Size classes and landscape

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش SwiftUI
جزییات دوره
4h 8m
52
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
15,991
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Steven Lipton
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar