آموزش ادغام رندرهای سه بعدی در هنر دو بعدی در فتوشاپ

Integrating 3D Renders into 2D Art in Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، نحوه ادغام سه بعدی خود را در یک محیط دو بعدی برای ایجاد یک تصویر کامل در فتوشاپ مورد بحث قرار می دهیم. فتوشاپ. ما در مورد تکنیک‌هایی بحث خواهیم کرد که امکان ادغام رندرهای سه بعدی را در یک محیط دو بعدی فراهم می‌کنند. ما همچنین در مورد ترکیب بندی و نحوه تنظیم یک تصویر قوی بحث خواهیم کرد. این دوره شامل تعادل، جریان، ریتم و بسیاری از تکنیک های دیگر خواهد بود که به ما در ساختن یک قطعه محکم و متعادل کمک می کند. در ادامه، در مورد تکنیک های لایه و اینکه چگونه می توانیم از آنها برای پشتیبانی از طرح ها و تصاویر خود استفاده کنیم، بحث خواهیم کرد. در نهایت، تکنیک‌های رنگ‌آمیزی و ترکیبی را برای استحکام بخشیدن به کارمان پوشش خواهیم داد.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ادغام رندرهای سه بعدی در هنر دو بعدی در فتوشاپ Integrating 3D Renders into 2D Art in Photoshop

  • ترکیب: چیست و چگونه کار می کند؟ Composition: What Is It and How Does It Work?

  • راه اندازی فضای کاری ما Setting up Our Workspace

  • تنظیم ترکیب اولیه ما Setting up Our Initial Composition

  • راه اندازی رندرهای ما برای قرار دادن ترکیبی Setting up Our Renders for Composite Placement

  • ترکیب رندرهای ما برای تعادل Combining Our Renders for Balance

  • استفاده از یک گردش کار غیر مخرب برای کنار هم قرار دادن چیزها Using a Non-destructive Workflow to Put Things Together

  • قاب بندی کار ما Framing Our Work

  • ایجاد جو Creating Atmosphere

  • ایربراش کردن پروژه ما و استفاده از ماسک برش Airbrushing Our Project and Using a Clipping Mask

  • استفاده از عکس ها برای بهبود کار ما Using Photos to Enhance Our Work

  • نقاشی چشم Painting the Eyes

  • رندر کردن کرم ها Rendering the Worms

  • ادامه کار بر روی کرم Continuing to Work on the Worm

  • اضافه کردن قطعات اضافی به ترکیب ما برای تعادل Adding Additional Pieces to Our Composition for Balance

  • افزودن رنگ به صحنه ما با استفاده از ابزار Kuler Adding Color to Our Scene Using the Kuler Tool

  • گرم کردن صحنه ما با رنگ اولیه Warming up Our Scene with Initial Color

  • استفاده از تنظیمات برای بررسی ترکیب ما Using Adjustments to Check Our Composition

  • ایجاد تنظیمات در طراحی شخصیت ما Making Adjustments to Our Character Design

  • استفاده از فیلترها برای تنظیم و تقویت شخصیت های ما Using Filters to Adjust and Enhance Our Characters

  • تکمیل پروژه ما Bringing Our Project to Completion

  • ایجاد تغییرات اضافی در پروژه ما پس از بررسی Making Additional Changes to Our Project After Reviews

نمایش نظرات

آموزش ادغام رندرهای سه بعدی در هنر دو بعدی در فتوشاپ
جزییات دوره
3h 13m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Tyrus Goshay
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tyrus Goshay Tyrus Goshay

تایروس گوشای از سال 2001 در زمینه طراحی بازی و تصویرسازی فعالیت داشته است. او هم به عنوان هنرمند مفهومی و هم به عنوان هنرمند شخصیت در دو بعدی و سه بعدی کار کرده است. تایروس به مدت نزدیک به 3 سال به عنوان یک صندلی برنامه طراحی بازی خدمت کرده است، در حالی که به عنوان یک هنرمند اصلی شخصیت سه بعدی برای Foreverinteractive فعالیت می کند. او همچنین برای شرکت هایی مانند Nickelodeon، Cartoon Network، Disney و بسیاری دیگر به عنوان طراح و به عنوان تصویرگر کار کرده است. او چندین سال را صرف طراحی اسباب بازی برای مجموعه غذاهای شاد مک دونالد در حومه شیکاگو کرد. تایروس در حال حاضر به عنوان هنرمند ارشد WMS Games در شیکاگو، جایی که با همسر و 5 فرزندش زندگی می کند، خدمت می کند. او در حال حاضر مشغول کار روی مجموعه تصویرسازی خود به نام "باغ" است که در سال 2013 منتشر خواهد شد.