آموزش ایجاد زنان سبک در 3ds Max

Creating Stylized Females in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max قدم به قدم پیش می رویم و یک زن استایل شده ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max ما قدم به قدم پیش می رویم و یک زن استایل شده ایجاد می کنیم. در طول این آموزش، ابزارها و تکنیک های ضروری برای ایجاد یک زن استایل شده را یاد خواهیم گرفت. ما نکاتی را برای ایجاد تناسبات و ویژگی های اغراق آمیز با رعایت اصول طراحی خوب مورد بحث قرار خواهیم داد. شخصیت‌های سبک‌سازی‌شده به‌طور کلی می‌توانند مجموعه‌ای از چالش‌های خاص خود را داشته باشند، اما در این دوره شما تکنیک‌های ضروری برای غلبه بر این نوع چالش‌ها را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد زنان سبک در 3ds Max Creating Stylized Females in 3ds Max

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • ایجاد حفره چشم Creating the Eye Socket

  • ساختن نمایه سر Building the Head Profile

  • ایجاد لب Creating the Lips

  • پایان دادن به دهان Finishing the Mouth

  • ایجاد حلقه های لبه صورت Creating Facial Edge Loops

  • پر کردن سوراخ های صورت Filling the Holes in the Face

  • اتمام چهره Finishing the Face

  • ایجاد پیشانی Creating the Forehead

  • ایجاد جمجمه Creating the Skull

  • ساختن فک و گونه Building the Jaw and the Cheek

  • ایجاد گوش Creating the Ear

  • ساختن گردن Building the Neck

  • مسدود کردن در شکل نیم تنه Blocking in the Torso Shape

  • پالایش نیم تنه Refining the Torso

  • چسباندن سر به بدن Attaching the Head to the Body

  • ایجاد بازوها Creating the Arms

  • ساختن لگن Building the Pelvis

  • ایجاد پاها Creating the Legs

  • پالایش پاها و لگن Refining the Legs and the Pelvis

  • ایجاد پاها Creating the Feet

  • ایجاد کفش Creating the Shoes

  • اضافه کردن نوارهای کفش Adding the Ribbons of the Shoes

  • مسدود کردن در دستان Blocking in the Hands

  • پالایش دست ها Refining the Hands

  • پایان دادن به دست Finishing the Hand

  • ایجاد دامن Creating the Skirt

  • ایجاد زیر پیراهن Creating the Under-shirt

  • ایجاد ژاکت Creating the Jacket

  • ساخت یقه ژاکت Building the Collar of the Jacket

  • بستن ژاکت دور بدن Fitting the Jacket Around the Body

  • افزودن جزئیات به ژاکت Adding Detail to the Jacket

  • ایجاد لوازم جانبی Creating the Accessories

  • شروع مو Beginning the Hair

  • ادامه مو Continuing the Hair

  • ایجاد رشته های بیرونی مو Creating the Outer Strands of the Hair

  • تمام کردن مو Finishing the Hair

  • اضافه کردن ابرو و مژه Adding the Eyebrows and Eyelashes

  • افزودن مواد Adding Materials

نمایش نظرات

آموزش ایجاد زنان سبک در 3ds Max
جزییات دوره
8h 41m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.