آموزش شمشیرها و بیل ها: سیستم غارت

Swords and Shovels: Loot System

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با کار با دارایی‌های بازی در دنیای واقعی، روند کاهش لوت آیتم‌ها را بررسی خواهید کرد. توجه ویژه به ادغام در سیستم های دیگر مانند آمار موجودی و کاراکترها. آیا تا به حال خواسته اید بتوانید بازی های خود را بسازید؟ اگر دوست دارید وارد دنیای برنامه نویسی بازی شوید، این دوره برای شما مناسب است. در این دوره آموزشی Swords and Shovels: Loot System، شما بر روند ایجاد یک سیستم لوت و آیتم برای بازی های خود مسلط خواهید شد. ابتدا، ScriptableObjects و نحوه استفاده از آنها به عنوان قرارداد کد برای ایجاد آیتم را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، یاد خواهید گرفت که چگونه اشیاء تخم ریزی ایجاد کنید که آیتم شما را در صحنه شما نمونه برداری کند. در نهایت، اتصال به سیستم‌های دیگر مانند آمار کاراکتر، موجودی، مدیران بازی و غیره را بررسی خواهید کرد. در پایان این دوره Unity، شما با موفقیت یک سیستم موجودی عملکردی ایجاد خواهید کرد که به راحتی با سایر سیستم های بازی حیاتی ادغام می شود. نرم افزار مورد نیاز: Unity.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

برنامه ریزی طراحی برای ریزش آیتم Planning out the Design for Item Drops

  • مروری بر سیستم برای دوره های برنامه نویسی A System Overview for Programming Courses

  • ویژگی های رها کردن آیتم لیست Listing Item Drop Features

  • ویژگی های Spawner آیتم لیست Listing Item Spawner Features

نوشتن و ایجاد موارد Writing and Creating Items

  • نوشتن یک Scriptable Object به عنوان یک قرارداد Writing a ScriptableObject as a Contract

  • نوشتن آیتم برداشت با رفتارها Writing the Item Pick up with Behaviours

  • ایجاد یک آیتم جدید از Unity Creating a New Item Pick up from Unity

نوشتن و ایجاد Spawners Writing and Creating Spawners

  • استفاده از رابط به عنوان قرارداد Using an Interface as a Contract

  • نوشتن Spawner با رفتارها Writing the Spawner with Behaviours

  • نمایش سیستم Drop در عمل Demonstrating the Drop System in Action

نگاه به آینده به آنچه بعد است Looking Ahead to What Is Next

  • تکلیف برنامه یادگیری Learning Application Assignment

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش شمشیرها و بیل ها: سیستم غارت
جزییات دوره
1h 31m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
41
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christopher Pellow Christopher Pellow

کریستوفر پلو بیش از 20 سال را صرف جمع آوری مهارت های لازم برای موفقیت در طراحی بازی ، هنر 3D و انیمیشن ، برنامه نویسی و به عنوان مربی کرده است. وی به مدت پنج سال در کالج Fanshawe در زمینه طراحی بازی های ویدیویی ، رسانه های تعاملی و طراحی و انیمیشن سه بعدی و طراحی شخصیت بعد از فارغ التحصیلی تدریس کرده است. وی همچنین در تیمی بود که برنامه درسی برنامه های پیشرفته دیپلم را تدوین کرد. او با طراحی بازی و تحقیق در صنعت همچنان فعال است.