آموزش معرفی 3ds Max 2014

Introduction to 3ds Max 2014

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این آموزش جامع 3ds Max 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در 3ds Max طراحی شده است و به شما کمک می کند انتقال خود را به این برنامه بسیار قدرتمند کاهش دهید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Photoshop CS6. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه یکم مقدمه ای بر رابط 1 ساعت و 12 دقیقه و 32 ثانیه مدل سازی در 3ds Max 3 ساعت و 36 دقیقه و 18 ثانیه مواد در 3ds Max 1 ساعت و 21 دقیقه 35 ثانیه تقلب در 3ds Max 1 ساعت و 47 دقیقه و 59 ثانیه انیمیشن در 3ds Max 1 ساعت و 51 دقیقه و 26 ثانیه پویایی در 3ds Max دهه 46 46 ارائه در 3ds Max 1 ساعت 33 متر 11 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر رابط Introduction to Interface

  • شکستن رابط Breaking Down the Interface

  • تغییر فضای کاری Modifying the Workspace

  • پیمایش Viewport Viewport Navigation

  • حالت های نمایش Viewport Viewport Render Modes

  • انتخاب اشیا Selecting Objects

  • ایجاد اشیا Creating Objects

  • گروه بندی و والدین Grouping and Parenting

  • حالت های زیر موضوع Subobject Modes

  • مدیریت پرونده 3ds Max 3ds Max File Management

مدل سازی در 3ds Max Modeling in 3ds Max

  • بررسی اجمالی مدل سازی Modeling Overview

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • مدل سازی بدنه Modeling the Hull

  • مدل سازی دم Modeling the Tail

  • مدل سازی باله های دم Modeling the Tail Fins

  • مدل سازی گلگیرها Modeling the Fenders

  • مدل سازی جت ها Modeling the Jets

  • مدل سازی Hull Top Modeling the Hull Top

  • مدل سازی روتورها Modeling the Rotors

  • مدلسازی تثبیت کننده ها برای روتورها Modeling the Stabilizers for the Rotors

  • مدل سازی Fan Blade Assembly Modeling the Fan Blade Assembly

  • مونتاژ قطعات روتور Assembling the Rotor Parts

  • مدل سازی چرخ دنده عقب Modeling the Rear Landing Gear

  • مدل سازی دنده فرود جلو Modeling the Front Landing Gear

  • افزودن جزئیات بدنه Adding the Hull Details

  • مدل سازی برجک اسلحه Modeling the Gun Turret

  • با استفاده از تقارن و آینه Using Symmetry and Mirror

  • هرگونه جزئیات نهایی را مدلسازی کنید Modeling Any Final Details

  • با استفاده از تکنیک های صاف کردن Using Smoothing Techniques

مواد در 3ds Max Materials in 3ds Max

  • بررسی اجمالی مواد Material Overview

  • افزودن مواد به چند ضلعی های خاص Adding Materials to Specific Polygons

  • با استفاده از بافت های رویه ای Using Procedural Textures

  • تودرتو Nesting Procedural Textures

  • مبانی UV UV Basics

  • اصول نقشه Bump Bump Map Basics

  • ایجاد اشعه ماورا بنفش پیچیده Creating a Complex UV

  • مدیریت اشعه ماورا بنفش متقارن Managing Symmetrical UVs

  • صادرات اشعه ماورا بنفش Exporting UVs

تقلب در 3ds Max Rigging in 3ds Max

  • بررسی کلی تقلب Rigging Overview

  • تمیز کردن دارایی/کار با گروه ها و لایه ها Cleaning up the Asset / Working with Groups and Layers

  • تغییر محورها در 3ds Max Modifying Pivots in 3ds Max

  • اشیا Control کنترل ساختمان Building Control Objects

  • ایجاد پارامترهای سفارشی Creating Custom Parameters

  • پارامترهای سیم کشی Wiring Parameters

  • کار با عبارات Working with Expressions

  • کنترل پارامترها با 3ds Max's Reaction Manager Controlling Parameters with 3ds Max's Reaction Manager

  • جعبه دنده فرود جلو هواپیمای هوایی Rigging the Airship's Front Landing Gear

  • ایجاد سیستم های استخوانی Creating Bone Systems

  • درک سینماتیک معکوس Understanding Inverse Kinematics

  • هندسه پوششی Enveloping Geometry

  • ساخت ریگ های شما انیماتور پسند Making Your Rigs Animator-friendly

انیمیشن در 3ds Max Animation in 3ds Max

  • نمای کلی انیمیشن Animation Overview

  • ایجاد و ویرایش Keyframes در Trackbar Creating and Editing Keyframes on the Trackbar

  • مدیریت Keyframes در منحنی ویرایشگر/انیمیشن های دوچرخه سواری بی نهایت Managing Keyframes in the Curve Editor / Cycling Animations Infinitely

  • انیمیشن مسیر Path Animation

  • شبیه سازی جمعیت با جمعیت Simulating Crowds with Populate

  • شروع از دنباله پرواز Starting on the Flight Sequence

  • نهایی کردن مجوز عبور هواپیمایی Finalizing the Airship's Blocking Pass

  • تکمیل حرکات بدن کشتی هوایی Completing the Movements of the Airship's Body

  • تقویت انیمیشن ما با اقدام ثانویه Enhancing Our Animation with Secondary Action

  • در حال جمع کردن کار ما در کشتی هوایی Wrapping up Our Work on the Airship

  • اضافه کردن یک دوربین شات Adding a Shot Camera

  • تکمیل عکس/ایجاد پیش نمایش های زمان واقعی در 3ds Max Completing Our Shot / Creating Real-time Previews in 3ds Max

پویایی در 3ds Max Dynamics in 3ds Max

  • نمای کلی دینامیک Dynamics Overview

  • ایجاد ذرات در 3ds Max Creating Particles in 3ds Max

  • تنظیم دقیق ذرات Fine-tuning Particle Behavior

  • ایجاد برخورد ذرات Creating Particle Collisions

  • سایه زنی اساسی Basic Particle Shading

  • نهایی سازی سایه ذرات Finalizing Particle Shading

ارائه در 3ds Max Rendering in 3ds Max

  • رندر اجمالی Rendering Overview

  • بررسی اجمالی انواع نور 3ds Max Overview of 3ds Max Light Types

  • ویژگی های اساسی 3ds Max Lights Basic Attributes of 3ds Max Lights

  • کار با Shadows Working with Shadows

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر در 3ds Max Image-based Lighting in 3ds Max

  • تنظیم کنترل های رندر برای اشیا حداکثر 3ds Adjusting the Rendering Controls for 3ds Max Objects

  • ارائه با مواد Ray Mental در 3ds Max Rendering with Mental Ray Materials in 3ds Max

  • ایجاد کتابخانه های متریال سفارشی در 3ds Max Creating Custom Material Libraries in 3ds Max

  • ارائه ترتیب نهایی از 3ds Max Rendering the Final Sequence from 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش معرفی 3ds Max 2014
جزییات دوره
12h 11m
78
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.