آموزش چگونه یک بازی FPS بسازیم – Unreal Engine 5 Multiplayer (2024)

How to Make a FPS Game – Unreal Engine 5 Multiplayer (2024)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

چگونه یک بازی FPS بسازیم - با Unreal Engine 5 Multiplayer شروع کنید.

این دوره جامع Unreal Engine به شما یاد می دهد که چگونه یک بازی FPS را در Unreal Engine 5 Multiplayer از ابتدا بسازید. با الهام از بازی کلاسیک Counter-Strike، تمام مکانیک های اولیه و پیشرفته لازم برای دانستن نحوه ساخت یک تیراندازی اول شخص را خواهید آموخت. همه اینها بدون نوشتن یک خط کد.

برای شرکت در این دوره نیازی به تجربه قبلی در ساخت بازی ندارید. گام به گام آن را طی خواهیم کرد. چه یک مبتدی یا یک توسعه‌دهنده باتجربه Unreal Engine باشید، این دوره آموزشی برای همه کسانی که می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه یک بازی فریم در ثانیه در UE5 بسازند، دارد.

هدف اصلی این دوره این است که شما را در ساخت یک بازی فریم بر ثانیه مطمئن سازد. این به شما این امکان را می دهد که درآمد کسب کنید و به عنوان یک توسعه دهنده بازی مستقل از خانه کار کنید. در واقع، من چند سالی است که یک توسعه‌دهنده بازی UE5 تمام وقت بوده‌ام و بازی‌ها را طراحی می‌کنم، دوره‌های آموزشی طراحی می‌کنم و دارایی‌های بازی را از طریق بازار Unreal Engine می‌فروشم.

امروز آموزش تیراندازی اول شخص خود را با یادگیری نحوه ساخت یک بازی فریم در ثانیه شروع کنید!

چه چیزی من را واجد شرایط آموزش به شما می کند؟

من یک توسعه دهنده بازی با تجربه با نه سال تجربه هستم. برای خلاصه کردن کارهایم بدون اینکه شما را خسته کنم:

  • من یک بازی Steam را منتشر کردم که از ابتدا تا انتها با یک تیم 8 نفره کارگردانی کردم.
  • من 11 دوره ساخت بازی با بیش از 40000 دانش آموز و میانگین امتیاز 4.8+ از 5 ستاره ایجاد کرده ام.
  • من در حال حاضر در حال توسعه انفرادی Farmtale 2 از ابتدا تا انتها هستم.
  • من همچنین به عنوان فریلنسر در پروژه های مختلف بازی، متخصص در برنامه نویسی، نورپردازی، بهینه سازی بازی و موارد دیگر کار می کنم.

من عمیقاً مشتاق توسعه بازی هستم و آن را به شغل تمام وقت خود تبدیل کرده ام. من دوست دارم همه چیز را در مورد Unreal Engine 5 با روش های خوب توسعه بازی به شما آموزش دهم و شما را با آخرین اطلاعات به روز نگه دارم.

اگر می‌خواهید  را یاد بگیرید، دوره‌ای را که در این زمینه منتشر کرده‌ام بررسی کنید.

بدون کدنویسی بازی بسازید.

طرح اولیه Unreal Engine زبان برنامه نویسی قدرتمند Unreal Engine است که در UE5 استفاده می شود. این به شما اجازه می دهد تا بدون نوشتن یک خط کد، بازی آنلاین خود را از ابتدا تا انتها ایجاد کنید. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید بازی آنلاین خود را حتی اگر مبتدی، هنرمند یا طراح هستید بدون تجربه برنامه نویسی ایجاد کنید.

این دوره نیازی به برنامه نویسی یا تجربه Unreal Engine ندارد. ما اصول اولیه Unreal Engine را مرور خواهیم کرد و به آرامی به سمت توسعه مکانیک های پیچیده بازی پیش می رویم. با انجام این کار، y یاد خواهید گرفت که چگونه بازی ها را از ابتدا تا انتها توسعه دهید.

شما می توانید به عنوان یک مبتدی وارد این دوره شوید زیرا گام به گام نحوه ساخت یک بازی فریم در ثانیه را از ابتدا یاد خواهید گرفت.

Unreal Engine 5 چند نفره.

ورود به توسعه بازی آنلاین با Unreal Engine 5 بسیار آسان است. این شبیه به طرح اولیه Unreal Engine تک نفره است اما یک مرحله اضافی اضافه شده است. در حین یادگیری نحوه ساخت یک بازی فریم بر ثانیه، همه چیزهایی را که باید در مورد Unreal Engine 5 چند نفره بدانید، یاد خواهید گرفت. شما نیازی به تجربه قبلی ندارید زیرا من به شما شبکه های Unreal Engine پایه و پیشرفته را آموزش می دهم.

چگونه از ابتدا یک بازی ویدیویی بسازیم.

حتی اگر این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک بازی فریم در ثانیه بسازید، همیشه اهداف آموزشی مهم دیگری در دوره های من وجود دارد. هنگام تماشای دروس ویدیویی، توجه به ابزارهای مورد استفاده در ساخت بازی ضروری است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با شروع یک پروژه Unreal Engine خالی بازی ها را توسعه دهید. صرف نظر از ژانر، روند توسعه بازی ها در Unreal Engine 5 یکسان است.

چگونه یک تیرانداز اول شخص بسازیم - همه چیز را یاد بگیرید.

در این دوره آموزشی Unreal Engine، دانش جامعی در مورد نحوه ساخت یک بازی فریم در ثانیه به دست خواهید آورد. در مرحله اول، دوره با یک پروژه خالی شروع می شود و دروس ویدیویی ساده و آسان با وضوح 4K را به شما ارائه می دهد. در مرحله دوم، نحوه توسعه محیط بازی از جمله طراحی سطح، نورپردازی و بهینه سازی محیط برای عملکرد بهینه بازی را یاد خواهید گرفت. سپس به سراغ اصول چند نفره Unreal Engine 5 می رویم و در حین توسعه بازی خود یاد می گیریم. برخی از مفاهیم کلیدی در این دوره آموزشی Unreal Engine:

  • یاد بگیرید چگونه شخصیت خود را در Unreal Engine 5 بسازید.
  • ورودی پیشرفته Unreal Engine را برای حرکت و انیمیشن بیاموزید.
  • طراحی سطح از مواد گرفته تا نورپردازی و بهینه سازی بازی را بیاموزید.
  • نحوه برداشتن سلاح یا هر مورد دیگر را از روی زمین بیاموزید.
  • نحوه تجهیز، انداختن، شلیک و بارگیری مجدد تپانچه و تفنگ را بیاموزید.
  • یک سیستم موجودی با قابلیت کشیدن و رها کردن بسازید.
  • با سلامتی و زره به بازیکنان دیگر خسارت وارد کنید.
  • یک عملکرد انتخاب تیم با شرایط برد ایجاد کنید.
  • بیاموزید که چگونه بازیکنان را تخم ریزی کنید و مجدداً بازی کنید.
  • رابط کاربری بازی (UI) را طراحی کنید.
  • جلوه های بصری و صوتی (VFX و SFX) را اضافه کنید.
  • و موارد دیگر.

این دوره همچنین شامل پروژه بازی تمام شده است که می توانید آن را بررسی کنید. در پایان این دوره، شما مهارت های لازم برای ایجاد بازی آنلاین خود را کسب خواهید کرد.

در این دوره شرکت کنید و گواهینامه بگیرید.

تکمیل دوره نحوه ساخت یک بازی FPS گواهینامه Unreal Engine را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید از آن برای تقویت پورتفولیوی خود به عنوان یک توسعه دهنده بازی مستقل استفاده کنید یا در هنگام درخواست برای مشاغل توسعه بازی از آن استفاده کنید. گواهینامه Unreal Engine را می توان به صورت محلی بارگیری و ذخیره کرد و به طور نامحدود معتبر است.

چگونه هنگام تکمیل "چگونه بازی FPS بسازیم" ادامه دهیم.

"چگونه یک بازی FPS بسازیم" مهارت ها و دانش لازم را برای پیشرفت به سمت موضوعات چالش برانگیزتر فراهم می کند. می‌توانید آموزش تیراندازی اول شخص خود را با    گسترش دهید تا آن را به یک تیراندازی RPG تبدیل کنید.

ایجاد بازی های دوبعدی در این نرم افزار توسعه بازی به طرز شگفت آوری آسان و راحت است. فرض کنید می خواهید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از ویژگی های دو بعدی Unreal Engine یک بازی دو بعدی به صورت چند نفره بسازید. در این صورت، می توانید در یک دوره هیجان انگیز در  ثبت نام کنید. همچنین می‌توانید با مشاهده  نحوه ساخت یک بازی کلیکر

وارد بازی‌های دو بعدی تک‌نفره در Unreal Engine 5 شوید.

به انجمن حامی ما بپیوندید.

توسعه بازی Unreal Engine می تواند گاهی اوقات یک تجربه خسته کننده باشد. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد در جایی به دنبال یک کادر بدون علامت بگردید و ساعت‌ها احساس گم شدن کنید. از طرف دیگر، ممکن است به حمایت اخلاقی و ایده‌هایی از توسعه‌دهندگان بازی مانند خودتان نیاز داشته باشید. به همین دلیل است که با نوشتن در بخش پرسش و پاسخ در هر یک از دوره‌ها ، پشتیبانی زنده 24/7 را ارائه می‌کنیم. ما همیشه اینجا هستیم تا هر زمان که به آن نیاز داشتید به شما کمک کنیم.

بیایید با "چگونه یک بازی FPS بسازیم" بدون هیچ تاخیری شروع کنیم. من مشتاق دیدن شما در اولین درس هستم. بنابراین، بیایید شروع کنیم، و به سلامتی برای یک سفر یادگیری هیجان انگیز!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 8.26 غارت سلاح با کلید صفحه کلید 8.26 Looting Weapon with Keyboard Key

  • 11.09 وارد کردن آسیب به زره 11.09 Dealing Damage to Armor

  • 13.10 بازپرداخت بازیکنان 13.10 Respawning the Players

  • 3.20 طرح انیمیشن خمیده 3.20 Crouching Animation Blueprint

  • 10.13 ایجاد منطق رابط کاربری مهمات 10.13 Creating the Ammo UI Logic

  • 7.06 Blend Poses By Enum 7.06 Blend Poses By Enum

  • 6.12 رابط طرح اولیه حالت بازی 6.12 Game Mode Blueprint Interface

  • 10.22 اضافه کردن تیراندازی با تپانچه 10.22 Adding Pistol Shooting

  • 7.09 نهایی کردن طرح انیمیشن 7.09 Finalizing the Animation Blueprint

  • 12.03 Respawn 12.03 Respawn

  • 2.01 معرفی بازی 2.01 Game Introduction

  • 3.25 پرش چند نفره 3.25 Multiplayer Jump

  • 9.09 طراحی رابط کاربری نمایش سلاح 9.09 Designing the Weapon Display UI

  • 4.06 افزودن دوربین پخش کننده به سر 4.06 Adding Player Camera to Head

  • 3.15 فضاهای ترکیبی غیر مسلح 3.15 Unarmed Blend Spaces

  • 13.04 پیگیری بازیکنان زنده 13.04 Keeping Track of Alive Players

  • 4.08 افزودن توری سوم شخص 4.08 Adding a Third Person Mesh

  • 3.12 ثابت کردن دست ها 3.12 Fixing the Hands

  • 5.03 رفع بریده دیوار دوربین 5.03 Fixing the Camera Wall Clipping

  • 3.29 تغییر قوانین انتقال انیمیشن 3.29 Switching the Animation Transition Rules

  • 3.23 پیاده روی چند نفره 3.23 Multiplayer Walk

  • 8.19 اکشن ورودی سلاح را رها کنید 8.19 Drop Weapon Input Action

  • 6.01 قرار دادن نقاط تخم ریزی 6.01 Placing the Spawn Points

  • 6.05 مقدمه ای بر نقشه های ویجت 6.05 Introduction to Widget Blueprints

  • 10.26 ضربه گلوله VFX و SFX 10.26 Bullet Impact VFX & SFX

  • 8.07 بررسی اینکه آیا بازیکن سلاح دارد یا خیر 8.07 Checking if Player Has the Weapon

  • 8.23 بولی تعامل سلاح 8.23 Weapon Interaction Boolean

  • 14.09 چه چیزی در حال حاضر 14.09 What Now

  • 9.12 افزودن تصویر کوچک سلاح به ساختار 9.12 Adding Weapon Thumbnail to Structure

  • 5.07 تایمر بر اساس رویداد 5.07 Timer by Event

  • 14.03 حذف Reload SFX در Weapon Drop 14.03 Removing Reload SFX on Weapon Drop

  • 10.23 توقف شلیک VFX در تعویض سلاح 10.23 Stopping Shoot VFX on Weapon Switching

  • 4.09 صاف کردن دوربین و FPS 4.09 Camera & FPS Smoothing

  • 8.20 منطق اسلحه رها کنید 8.20 Drop Weapon Logic

  • 9.13 کدورت رابط کاربری سلاح غیر مجهز 9.13 Unequipped Weapon UI Opacity

  • 8.04 بازیگران تکراری 8.04 Replicating Actors

  • 10.27 پخش گلوله 10.27 Bullet Spread

  • 8.09 ایجاد سوکت سلاح 8.09 Creating the Weapon Socket

  • 9.06 تنظیم طرح انیمیشن 9.06 Adjusting the Animation Blueprint

  • 3.16 مقدمه ای بر طرح های انیمیشن 3.16 Introduction to Animation Blueprints

  • 8.10 ایجاد سوکت های باقی مانده 8.10 Creating the Remaining Sockets

  • 8.21 Drop Weapon Rep Notify 8.21 Drop Weapon Rep Notify

  • 14.04 افزودن اعلان تیم Win SFX 14.04 Adding Team Announcement Win SFX

  • 6.14 تخم ریزی بازیکن 6.14 Spawning the Player

  • 6.10 چگونه بازیگران را تخم ریزی کنیم 6.10 How to Spawn Actors

  • 10.01 ایجاد رابط کاربری Crosshair 10.01 Creating the Crosshair UI

  • 14.05 افزودن نشانگر ضربه دشمن 14.05 Adding Enemy Hit Indicator

  • 9.07 تجهیز انیمیشن چندپخشی 9.07 Equip Animation Multicast

  • 3.21 تکثیر متغیر 3.21 Variable Replication

  • 8.30 رفع یک مشکل تکرار کوچک 8.30 Fixing a Small Replication Issue

  • 7.04 افست هدف تفنگ 7.04 Rifle Aim Offsets

  • 13.03 امتیاز و عملکرد UI پیروزی تیم 13.03 Score and Team Win UI Functionality

  • 14.08 رفع اشکال بارگذاری مجدد در تعویض سلاح 14.08 Fixing Reload Bug on Weapon Switching

  • 3.31 تنظیم سرعت حرکت 3.31 Setting the Movement Speed

  • 7.02 فضای ترکیب تفنگ 7.02 Rifle Blend Spaces

  • 10.02 نمایش Crosshair 10.02 Displaying the Crosshair

  • 9.05 ایجاد مونتاژ انیمیشن 9.05 Creating Animation Montages

  • 11.06 Health & Armor UI 11.06 Health & Armor UI Functionality

  • 10.07 تنظیم تنظیمات برخورد بازیکن 10.07 Adjusting the Player Collision Settings

  • 6.09 جلوه های صوتی دکمه ای 6.09 Button Sound Effects

  • 3.07 رابط بلوپرینت 3.07 Blueprint Interface

  • 5.05 رفع اشکالات باقیمانده Crouch 5.05 Fixing the Remaining Crouch Bugs

  • 13.02 طراحی رابط کاربری تیم Win 13.02 Designing the Team Win UI

  • 13.06 ردیابی همه بازیکنان تخم ریزی شده 13.06 Keeping Track of All Spawned Players

  • 8.25 بهبود تعامل بازیکن سلاح 8.25 Weapon Player Interaction Improvement

  • 4.01 Aim Offset Space Blend Space 4.01 Aim Offset Blend Space

  • 8.28 رفع خطای Looting "Accessed None". 8.28 Fixing the Looting "Accessed None" Error

  • 3.24 طرح انیمیشن راه رفتن 3.24 Walking Animation Blueprint

  • 10.14 رابط کاربری مهمات را به روز کنید 10.14 Update Ammo UI

  • 10.10 جلوگیری از تیراندازی در حین تجهیز انیمیشن 10.10 Preventing Shooting During Equip Anim

  • 8.18 جایگزینی متغیر WeaponType 8.18 Replacing the WeaponType Variable

  • 8.14 ایجاد ساختار سلاح 8.14 Creating the Weapon Structure

  • 10.20 بارگذاری مجدد سلاح با کلید صفحه کلید 10.20 Reload Weapon With Keyboard Key

  • 11.01 طراحی رابط کاربری Health & Armor 11.01 Designing the Health & Armor UI

  • 13.05 پیگیری بازیکنان مرده 13.05 Keeping Track of Dead Players

  • 10.15 پنهان کردن رابط کاربری مهمات 10.15 Hide Ammo UI

  • 11.05 تنظیم پایه سلامت و زره 11.05 Setting the Base Health & Armor

  • 8.17 اضافه کردن نام سلاح 8.17 Adding the Weapon Name

  • 1.03 ایجاد یک پروژه جدید 1.03 Creating a New Project

  • 10.24 انیمیشن تیراندازی 10.24 Shooting Animation

  • 9.08 تنظیم ویجت نمایش سلاح 9.08 Setting up the Weapon Display Widget

  • 8.03 فعال کردن فیزیک 8.03 Enabling Physics

  • 3.10 ایجاد IK Rigs 3.10 Creating IK Rigs

  • 9.10 نمایش رابط کاربری نمایش سلاح 9.10 Displaying the Weapon Display UI

  • 14.06 افزودن Ambience SFX 14.06 Adding Ambience SFX

  • 3.27 مقدمه ای بر شمارش 3.27 Introduction to Enumerations

  • 1.02 دانلود Unreal Engine 5 1.02 Downloading Unreal Engine 5

  • 7.07 طرح انیمیشن پیستول 7.07 Pistol Animation Blueprint

  • 14.02 بهبود وزن سلاح 14.02 Improving the Weapon Weight

  • 3.03 تنظیم کاراکتر 3.03 Setting up the Character

  • 10.25 از مهمات SFX 10.25 Out of Ammo SFX

  • 10.19 شرایط تیراندازی 10.19 Shooting Conditions

  • 7.01 فضاهای ترکیبی تپانچه 7.01 Pistol Blend Spaces

  • 13.01 طراحی رابط کاربری امتیاز 13.01 Designing the Score UI

  • 10.16 محاسبه مهمات 10.16 Calculating Ammo

  • 2.03 واردات دارایی های محیطی 2.03 Importing Environment Assets

  • 10.09 تیراندازی VFX & SFX 10.09 Shooting VFX & SFX

  • 4.03 افزودن انیمیشن به Aim Offset 4.03 Adding Animation to the Aim Offset

  • 6.16 قرار دادن دوربین تماشاچی 6.16 Placing a Spectator Camera

  • 7.03 آفست هدف تپانچه 7.03 Pistol Aim Offsets

  • 9.14 افزودن جلوه های صوتی تجهیز 9.14 Adding Equip Sound Effects

  • 3.30 تنظیم اندازه پخش کننده 3.30 Fixing the Player Size

  • 3.04 حالت بازی و کنترل کننده پخش 3.04 Game Mode & Player Controller

  • 14.01 افزودن Impulse در Weapon Drop 14.01 Adding Impulse on Weapon Drop

  • 9.03 Equip and Unequip Weapon RepNotify 9.03 Equip and Unequip Weapon RepNotify

  • 8.01 واردات دارایی های سلاح 8.01 Importing the Weapon Assets

  • 3.19 عملکرد چند نفره کروچ 3.19 Multiplayer Crouch Function

  • 5.01 تنظیم سرعت حرکت 5.01 Adjusting Movement Speed

  • 8.13 همپوشانی دو سلاح همزمان 8.13 Overlapping Two Weapons at Once

  • 8.08 غارت سلاح 8.08 Looting the Weapon

  • 12.06 جلوگیری از آسیب تیم 12.06 Preventing Team Damage

  • 3.06 افزودن زمینه نگاشت ورودی 3.06 Adding the Input Mapping Context

  • 9.11 کدگذاری عملکرد نمایش سلاح 9.11 Coding the Weapon Display Functionality

  • 7.05 ترکیب ژست های بول 7.05 Blend Poses By Bool

  • 3.17 سرعت و جهت حرکت 3.17 Movement Speed & Direction

  • 9.04 تجهیز سلاح ثانویه 9.04 Equipping Secondary Weapon

  • 12.05 تنظیم مجدد سلامت در Respawn 12.05 Resetting Health on Respawn

  • 14.07 حذف Mag هنگام بارگذاری مجدد 14.07 Removing Mag When Reloading

  • 3.11 ایجاد یک Retargeter IK 3.11 Creating an IK Retargeter

  • 3.13 هدف گذاری مجدد انیمیشن ها 3.13 Retargeting the Animations

  • 4.05 اضافه کردن Aim Offset 4.05 Adding the Aim Offset

  • 10.21 بارگذاری مجدد سلاح در تعویض سلاح 10.21 Reload Weapon on Weapon Switching

  • 1.01 مقدمه 1.01 Introduction

  • 4.04 محاسبه جهت هدف 4.04 Calculating the Aim Direction

  • 10.12 تنظیم مقدار اولیه مهمات سلاح 10.12 Setting the Initial Weapon Ammo Amount

  • 8.12 چسباندن سلاح به پشت 8.12 Attaching Weapons to Back

  • 6.15 تنظیم حالت ورودی 6.15 Setting the Input Mode

  • 8.06 تنظیم نوع سلاح 8.06 Setting the Weapon Type

  • 2.06 روشنایی محیط 2.06 Lighting the Environment

  • 11.03 ساختار اطلاعات بازیکن 11.03 Player Info Structure

  • 12.04 Not Dead RepNotify 12.04 Not Dead RepNotify

  • 12.02 وقتی مرده اسلحه را رها کنید 12.02 Drop Weapon When Dead

  • 10.28 قرار دادن صحیح سلاح ها 10.28 Placing the Weapons Correctly

  • 2.07 نکات بهینه سازی محیط 2.07 Environment Optimization Tips

  • 8.11 چسباندن سلاح به دست 8.11 Attaching Weapon to Hand

  • 6.08 طراحی رابط کاربری انتخاب تیم 6.08 Designing the Team Selection UI

  • 8.24 حذف Interaction از Dropping Player 8.24 Removing Interaction from Dropping Player

  • 3.22 هموارسازی انیمیشن 3.22 Animation Smoothing

  • 6.13 به پایان رساندن منطق انتخاب تیم 6.13 Finishing the Team Selection Logic

  • 3.28 تغییر متغیرهای حرکت به Enums 3.28 Switching Movement Variables to Enums

  • 3.08 حرکت بازیکن 3.08 Player Movement

  • 10.06 ردیابی خط توسط کانال 10.06 Line Trace By Channel

  • 8.27 تنظیم صحیح نوع مورد مجهز 8.27 Setting the Equipped Item Type Correctly

  • 2.05 حجم ارسال فرآیند 2.05 Post Process Volume

  • 10.04 اقدام و ساختار ورودی سلاح شلیک کنید 10.04 Shoot Weapon Input Action & Structure

  • 6.11 مکان تخمگذاری بازیکن 6.11 Player Spawn Location

  • 11.02 اعمال خسارت 11.02 Applying Damage

  • 11.07 به روز رسانی Health & Armor UI 11.07 Updating the Health & Armor UI

  • 3.26 طرح انیمیشن پرش 3.26 Jumping Animation Blueprint

  • 10.05 ایجاد تایمر شلیک سلاح 10.05 Creating the Weapon Shot Timer

  • 8.15 ایجاد جدول داده های سلاح 8.15 Creating the Weapon Data Table

  • 5.02 تنظیم سرعت انیمیشن 5.02 Adjusting Animation Speed

  • 7.08 طرح انیمیشن تفنگ 7.08 Rifle Animation Blueprint

  • 10.11 ایجاد رابط کاربری مهمات 10.11 Creating the Ammo UI

  • 10.08 ایجاد سوکت های فلش Muzzle 10.08 Creating the Muzzle Flash Sockets

  • 10.18 قابلیت بارگذاری مجدد سلاح 10.18 Reload Weapon Functionality

  • 3.09 وارد کردن انیمیشن های پخش کننده 3.09 Importing the Player Animations

  • 9.01 اقدامات ورودی تعویض سلاح 9.01 Weapon Switching Input Actions

  • 8.16 استفاده از کتابخانه توابع 8.16 Using the Function Library

  • 13.09 اضافه کردن امتیاز تیم 13.09 Adding the Team Score

  • 8.22 بازنشانی Rep Notify Value 8.22 Resetting the Rep Notify Value

  • 8.02 راه اندازی سلاح 8.02 Setting up the Weapon

  • 3.01 وارد کردن کاراکترها 3.01 Importing the Characters

  • 6.02 ذخیره سازی اطلاعات نقطه تخم ریزی 6.02 Storing Spawn Point Information

  • 13.08 اعلام پیروزی تیم 13.08 Team Win Announcement

  • 4.07 پنهان کردن سر مدل بازیکن 4.07 Hiding the Player Model Head

  • 13.07 بررسی تعداد بازیکنان زنده 13.07 Checking the Amount Of Living Players

  • 6.07 اندازه رابط کاربری پویا برای همه اندازه‌های صفحه 6.07 Dynamic UI Size for All Screen Sizes

  • 5.04 رفع قوز پرش 5.04 Fixing the Jumping Crouch

  • 10.03 افزودن ویژگی‌های سلاح به ساختار 10.03 Adding Weapon Properties to Structure

  • 3.05 زمینه نگاشت ورودی 3.05 Input Mapping Context

  • 10.17 بارگذاری مجدد انیمیشن سلاح 10.17 Reload Weapon Animation

  • 11.08 وارد کردن آسیب به سلامتی 11.08 Dealing Damage to Health

  • 11.04 جدول اطلاعات پخش کننده 11.04 Player Info Data Table

  • 11.10 جلوگیری از غارت چندین تفنگ 11.10 Preventing Looting Multiple Rifles

  • 5.09 شرایط SFX Footsteps 5.09 Footsteps SFX Conditions

  • 3.02 کلاس های طرح والدین و کودک 3.02 Parent & Child Blueprint Classes

  • 6.04 وارد کردن یک فونت سفارشی 6.04 Importing a Custom Font

  • 6.06 نمایش رابط کاربری انتخاب تیم 6.06 Displaying the Team Selection UI

  • 12.01 مرگ 12.01 Death

  • 4.02 آماده سازی انیمیشن های افست هدف 4.02 Preparing the Aim Offset Animations

  • بررسی اجمالی 1.04 Unreal Engine 5 1.04 Unreal Engine 5 Overview

  • 5.06 آماده سازی Footsteps SFX 5.06 Preparing the Footsteps SFX

  • 2.02 ایجاد یک نقشه جدید 2.02 Creating a New Map

  • 2.04 طراحی محیط 2.04 Designing the Environment

  • 5.08 Multicast Replication 5.08 Multicast Replication

  • 6.03 وارد کردن دارایی های رابط کاربری 6.03 Importing the UI Assets

  • 8.29 پاک کردن کد 8.29 Cleaning up the Code

  • 9.02 منطق تعویض سلاح 9.02 Weapon Switching Logic

  • 3.14 مقدمه ای بر فضاهای ترکیبی 3.14 Introduction to Blend Spaces

  • 8.05 همپوشانی سلاح 8.05 Weapon Overlap

  • 3.18 ورودی چند نفره کروچ 3.18 Multiplayer Crouch Input

نمایش نظرات

آموزش چگونه یک بازی FPS بسازیم – Unreal Engine 5 Multiplayer (2024)
جزییات دوره
19h 59m
192
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
16
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Pixel Helmet
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pixel Helmet Pixel Helmet

توسعه دهنده و ناشر بازی

Pixel Helmet یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی است که در دانمارک قرار دارد. ما به تازگی اولین بازی خود را Farmtale بر روی پلتفرم Steam منتشر کرده ایم.

ما تصمیم گرفتیم برای ایجاد دوره‌های باکیفیت و به اشتراک گذاشتن دانش خود با انجمن توسعه بازی، در Skillshare شرکت کنیم. یادگیری ممکن است گاهی خسته کننده باشد و هدف ما ایجاد یک تجربه یادگیری سرگرم کننده است.

ما پیشنهاد می‌کنیم دوره‌هایی را در Modeling، Texturing، Unreal Engine، Blueprints، C++، طراحی بازی، و موارد دیگر ایجاد کنیم. اگر در طول دوره به کمک نیاز دارید، لطفاً از طریق Skillshare به ما اطلاع دهید یا در Discord، Twitter یا LinkedIn با ما در ارتباط باشید.