آموزش ایجاد تجسم های معماری با استفاده از روشنگری در وحدت

Creating Architectural Visualizations Using Enlighten in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش Unity ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از یک بسته مدل سازی 3D صحنه گرفته و به طور مثر از آن استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: وحدت 5. ما همه موارد از مونتاژ دارایی و سایه اندازهای واحد ، فیزیک بازی و روشنایی جهانی در زمان واقعی را پوشش خواهیم داد با پایان این آموزش Unity شما اطمینان خواهید داشت که پروژه های Unity 5 خود را انجام داده و استفاده از گرافیک رایانه ای در زمان واقعی را بیشتر درک خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: وحدت 5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد تجسم های معماری با استفاده از روشنگری در وحدت Creating Architectural Visualizations Using Enlighten in Unity

  • راه اندازی پروژه Unity 3D Setting up Our Unity 3D Project

  • مونتاژ صحنه ما Assembling Our Scene

  • ایجاد هندسه در وحدت Creating Geometry in Unity

  • وارد کردن قالب های فایل در Unity Importing File Formats into Unity

  • اضافه کردن فیزیک بازی به صحنه ما Adding Game Physics to Our Scene

  • مدیریت انیمیشن در وحدت Handling Animation in Unity

  • بحث در مورد Shaders 3D Unity Discussing Unity 3D Shaders

  • تنظیم نور و بازتاب Setting up Lighting and Reflections

  • ویرایش نور و بازتاب ها Editing Lighting and Reflections

  • مقدمه روشنگری Introduction to Enlighten

  • پیاده سازی Skybox و Backdrops Implementing Skyboxes and Backdrops

  • نگاهی به جلوه های ارسال Looking at Post Effects

  • آزمایش صحنه ما Testing Our Scene

  • عیب یابی خطاها Troubleshooting Errors

  • استفاده از صحنه ما Deploying Our Scene

نمایش نظرات

آموزش ایجاد تجسم های معماری با استفاده از روشنگری در وحدت
جزییات دوره
2h 22m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Calver Michael Calver

مایکل کالور یک طراح و CG Expert است که توانایی اثبات شده ای در ارائه پروژه های متنوع و با مشخصات بالا به سازمان های بزرگ و برجسته جهانی دارد. مایکل دانش گسترده ای در طیف کاملی از گرافیک رایانه ای دارد ، از واقعیت افزوده ، ابزارهای شبیه سازی و محیط های غوطه وری گرفته تا کارهای هنری ، خطوط تولید و ایجاد محتوای پیچیده. مایکل پس از کار در مکان های مختلف صنعت ، لذت بردن از مرزهای گرافیک رایانه ای و ایجاد روش های جدید و بهبود یافته برای استفاده از آنها را در برنامه های گسترده طیف می کند.