آموزش انیمیشن، راهنمای مبتدی

Learn Animation, The Beginner's guide

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره آموزشی با اصول انیمیشن آشنا خواهید شد. برای شروع نیازی به دانش قبلی در مورد طراحی یا انیمیشن ندارید. من شما را گام به گام راهنمایی می کنم، با استفاده از اشکال بسیار ساده برای خلق شخصیت های دوست داشتنی و به شما نشان می دهم که چگونه به مکانیک بدن، زمان بندی و شخصیت نزدیک شوید.

ما اصول انیمیشن و نحوه کمک به شما را برای تبدیل شدن به یک انیماتور بهتر بررسی خواهیم کرد.

درباره برخی از برنامه های بسیار ساده که می توانید امروز به صورت رایگان دانلود کنید (اگر نسخه سبک را انتخاب کنید) بینش دریافت خواهید کرد و با یک قلم دیجیتال شروع به انیمیشن کنید. اما می‌توانید از قلم و کاغذ نیز استفاده کنید و از نقاشی‌های خود عکس بگیرید تا آن‌ها را در iMovie یا سایر برنامه‌هایی که در تلفن خود دارید، متحرک کنید.

پیگیری این دوره بسیار آسان است و شروعی عالی برای شما که به ایده انیماتور شدن شک دارید، یا برنامه های انیمیشن دیگر را بسیار طاقت فرسا می دانستید.

پروژه ها

- از یک کره ساده استفاده کنید و با استفاده از اصول انیمیشن به آن کاراکتر اضافه کنید

- یک چرخه پیاده روی با یک شخصیت ساده ایجاد کنید - خرس یا خرگوش یا فیل

- خودتان یک دیالوگ ضبط کنید و با استفاده از اصول انیمیشن، صحنه ای با شخصیت بسیار ساده بسازید. آموزش کشیدن خط لب.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • معرفی چرخه پیاده روی - چرخه پیاده روی ساده و در عین حال دشوار است. در این سخنرانی شما می توانید Walkcycle Introduction - Walkcycle is simple and difficult at the same time. In this lecture you can

  • فیل پریدن قسمت 2 - مشاهده کنید که چگونه حرکت با عمل اصلی همپوشانی دارد. این خیلی ساده است Jumping Elephant Part 2 - Observe how the movement overlapp with the main action. This is very simpl

  • زمان بندی - نحوه زمان بندی اشیا بر وزن آنها تأثیر می گذارد و تصور متفاوتی از تشک می دهد Timing - How you time your objects effects their weight and gives a different impression of what mat

  • اکشن ثانویه - اکشن ثانویه چیست و چه تفاوتی با اکشن همپوشانی یا فولو دارد Secondary Action - What is Secondary Action and how is it different from Overlapping Action or Follo

  • RunCycle of a Cartoony Bunny - قسمت 3، اضافه کردن گوش ها RunCycle of a Cartoony Bunny - Part 3, Adding the Ears

  • مقدمه Introduction

  • چرخه پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 10، اضافه کردن پس زمینه - در حال حاضر فیل ما در حال قدم زدن است Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 10, Adding Background - Right now our Elephant is walking in

  • معرفی Runcycle - فریم به فریم درک درستی از چیدمان چرخه اجرا کنید. Runcycle Introduction - Get an understanding of what a runcycle is, frame by frame.

  • اغراق - تفاوت بین اغراق و پیش بینی چیست؟ اغراق چگونه خواهد بود Exaggregation - What is the difference between Exaggeration and Anticipation? How will exaggeration

  • چرخه پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 4، خطوط کلی - نقاشی های خود را جلا دهید. Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 4, Outlines - Start polish your drawings.

  • پیش بینی - بیاموزید که چگونه پیش بینی حرکت تأثیر بیشتری بر آن می افزاید. Anticipation - Learn how anticipating the movememnt adds more impact to it.

  • طراحی جامد - این یک اصل است که به بخش طراحی دو بعدی انیمیشن اشاره دارد. با آنی سه بعدی Solid Drawing - This is a principle that refers to the 2D drawing part of the Animation. With 3D ani

  • چرخه پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 5، پاک کردن Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 5, Clean up

  • چرخه پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 11، رنگ آمیزی پس زمینه - اضافه کردن رنگ به پس زمینه با Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 11, Coloring the Background - Add color to the background with

  • استیناف - چرا تجدید نظر یکی از 12 اصل انیمیشن است؟ به چه چیزی اشاره دارد؟ Appeal - Why is appeal one of the 12 Principles of Animation? What does it refer to?

  • دیالوگ - زمان بندی ژست های کلیدی - پس از انجام ریز عکس ها، اکنون وقت آن است که این فریم ها را به صورت Dialogue - Timing the Key Poses - After doing the thumbnails, now it is time to put these frames as

  • چرخه پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 7، اضافه کردن مردمک ها - اضافه کردن مردمک های فیل به همین ترتیب Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 7, Adding the Pupils - Adding the pupils of the Elephant so th

  • چرخه پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 8، رنگ آمیزی - وقتی به طور کلی از چرخه پیاده روی خود راضی هستید، Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 8, Coloring - When you are happy with your walkcycle overall,

  • پریدن فیل قسمت 1 - با کشیدن کاراکترهای خشن و گرد برای تمرین انیمیشن خود شروع کنید Jumping Elephant Part 1 - Start by drawing a rough, round shaped characters to practice your animati

  • RunCycle of a Cartoony Bunny - Part 4, Front Run - در اینجا یاد خواهید گرفت که چگونه یک شخصیت را اجرا کنید. RunCycle of a Cartoony Bunny - Part 4, Front Run - Here you will learn how to make a character run t

  • گفتگو - پرداخت انیمیشن - شما آماده سازی را انجام دادید. حالا وقت آن است که انیمیشن خود را پولیش کنید Dialogue - Polishing the Animation - You´ve done the preparation. Now it is time to polish your anim

  • RunCycle of a Cartoony Bunny - قسمت 5، اضافه کردن چهره - شما ریزترین جزئیات را در آخر اضافه می کنید و درست می کنید RunCycle of a Cartoony Bunny - Part 5, Adding the Facials - You add the tiniest details last and mak

  • گفتگو - طراحی ریز عکسها - نحوه آماده سازی یک صحنه را بیاموزید. چرا کشیدن ریز عکسها مهم است Dialogue - Drawing Thumbnails - Learn how to prepare a scene. Why is it important to draw Thumbnails

  • چرخه پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 9، افزودن سایه ها - افزودن مقداری سایه روی فیل باعث می شود Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 9, Adding Shadows - Adding some shadow on the Elephant will gi

  • چرخه پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 6، اضافه کردن چشم ها - اضافه کردن چشم ها به طوری که محکم و سالم بمانند Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 6, Adding the eyes - Adding the eyes so they stay firm and sol

  • Pose to Pose و Straight Ahead - یاد بگیرید که چگونه از این دو روش مختلف کار با آنی خود استفاده کنید Pose to Pose and Straight Ahead - Learn how to use those two different ways of working with your ani

  • کدو حلوایی و کشش - کدو حلوایی و کشش - تفاوت آن را با وزن یک شی متحرک ببینید Squash and Stretch - Squash and Stretch - see the difference it makes to an animated object weight a

  • کمان - چرا همه چیز باید در کمان های واضح حرکت کند. نمونه ها را اینجا ببینید. Arcs - Why does everything have to move in clear arcs. See the examples here.

  • اصول انیمیشن - بیاموزید که چگونه 12 اصل انیمیشن در انیمیشن شما اعمال می شود. با یک v Principles Of Animation - Learn how the 12 Principles of Animation apply to your animation. With a v

  • Follow Through و Overlapping Action - Follow Through چیست و عمل Overlapping چیست؟ که در Follow Through and Overlapping Action - What is Follow Through and What is an Overlapping Action? In

  • RunCycle of a Cartoony Bunny - قسمت 1، قاب ها را بکشید - قاب های خشن خرگوش در حال اجرا را بکشید. RunCycle of a Cartoony Bunny - Part 1, Draw the frames - Draw the rough frames of the Bunny running.

  • چرخه پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 1 - با ترسیم تقریباً اشکال اصلی فیل شروع کنید Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 1 - Start with roughly drawing the main shapes of the Elephant

  • نمای کلی برنامه Flippa Clip - مروری کوتاه از برنامه ای که در اینجا قرار است از آن استفاده کنیم به نام F Overview of The App Flippa Clip - A short overview of the app we are going to be using here called F

  • Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 2, Overlapping Action - Walkcycle of Cartoony Elephant - Par Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 2, Overlapping Action - Walkcycle of Cartoony Elephant - Par

  • چرخه پیاده روی فیل کارتونی - قسمت 3، افزودن گوش ها - اضافه کردن تمام ویژگی های اضافی به چا Walkcycle of Cartoony Elephant - Part 3, Adding The Ears - Add all additional attributes to the cha

  • RunCycle of a Cartoony Bunny - Part 2, Refining the Drawings RunCycle of a Cartoony Bunny - Part 2, Refining the Drawings

  • Staging - Staging چیست و چگونه در انیمیشن کاربرد دارد؟ Staging - What is Staging and how does it apply to animation?

  • Ease In و Ease Out - بیاموزید که چگونه فاصله بین فریم ها یا نحوه ورود و خروج از حرکت را آسان کنید Ease In and Ease Out - Learn how the spacing between frames or how you Ease In and Out of the moveme

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن، راهنمای مبتدی
جزییات دوره
5h 10m
38
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
90
3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Maria Avramova Maria Avramova

تصویرگر/انیماتور/فیلمساز

من طراحی کاراکتر، کارگردان فیلم، انیماتور و تصویرگر هستم.

من بیش از 15 سال در صنعت انیمیشن کار کرده ام و شخصیت ها را زنده کرده ام. من با مشتریانی مانند مک‌دونالدز و اریکسون کار کرده‌ام تا شخصیت‌های متحرک سه‌بعدی درجه یک را برای تبلیغات آنها ایجاد کنم.

من این امتیاز را داشتم که بازیگرانی مانند سر راجر مور و پیتر استورمار را به عنوان صداپیشه فیلم های انیمیشن کارگردانی کنم. من با تصویرگران و فیلمنامه نویسان مشهوری مانند ایین مک کیگ، طراح افسانه ای جنگ ستارگان، کار کرده ام تا به داستان ها و شخصیت ها جان بدهم.

برنامه تلویزیونی که من اخیراً نوشته و کارگردانی کرده ام، به نام ماست فضایی، موفقیتی جهانی دارد و دو بار در مجله انیمیشن به نمایش درآمده است. p>

من زندگی خود را به عنوان یک هنرمند در سن 13 سالگی شروع کردم که در مدرسه هنر شرکت کردم. سال اول بعد از مدرسه مجبور شدیم روزی 50 نقاشی بکشیم. خیلی به نظر می رسید، اما اکنون می دانم که برای اینکه بتوانم به خوبی رسم کنم، این چیزی بود که لازم بود. من می‌دانم برای هنرمند شدن چه چیزی لازم است، اما همچنین می‌دانم مبارزات این فرآیند چیست.

من اینجا هستم تا دانشی را که از طریق تجربیاتم در مورد نحوه نقاشی جمع آوری کرده ام با شما به اشتراک بگذارم. من همچنین اینجا هستم تا به شما الهام بخشم و به شما اطلاع دهم که هر یک از هنرمندانی که امروز آنها را تحسین می کنید مبتدی بوده اند.

با این گفته، می‌خواهم میانبرهایی را با شما به اشتراک بگذارم که چگونه می‌توانید طراحی را شروع کنید و فوراً به نتیجه برسید، زیرا مطمئناً باید کار را انجام دهید، اما الهام گرفتن چیزی است که شما را ادامه خواهد داد خواهید دید که شما نیز آن را در خود دارید، اما هنوز از آن آگاه نیستید.

به دنیای من خوش آمدید.