آموزش Swords and Shovels: Character Stat System

Swords and Shovels: Character Stat System

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک کاراکتر بازی بدون آمارهای فوق‌العاده‌ای که می‌توانید سطح آن را بالا ببرید، چه سودی خواهد داشت؟ در این دوره، Swords and Shovels: Character Stat System، فرآیند ایجاد یک سیستم آمار کاراکتر برای بازی های خود را تجربه خواهید کرد. ابتدا، رابط ها و نحوه استفاده از آنها به عنوان قرارداد کد برای ایجاد آیتم را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، یاد خواهید گرفت که چگونه فیلدهای مجموعه خصوصی ایجاد کنید تا تمام تغییرات داده ها به سیستم آمار محدود شود. در نهایت، اتصال به سیستم‌های دیگر مانند آیتم‌های انتخاب، موجودی، مدیران بازی و غیره را خواهید یافت. در پایان این دوره یونیتی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سیستم آمار کاراکتر عملکردی ایجاد کنید که به راحتی با سایر سیستم های حیاتی ادغام شود. نرم افزار مورد نیاز: Unity.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

برنامه ریزی طراحی برای آمار شخصیت Planning out the Design for Character Stats

  • مروری بر سیستم برای دوره های برنامه نویسی A System Overview for Programming Courses

  • مروری بر سیستم برای دوره های برنامه نویسی A System Overview for Programming Courses

  • فهرست آمار کاراکترها و کاربردهای آنها Listing Character Stats and Their Uses

  • فهرست آمار کاراکترها و کاربردهای آنها Listing Character Stats and Their Uses

  • ملاحظات تک نفره در مقابل چند نفره Single Player vs. Multiplayer Considerations

  • ملاحظات تک نفره در مقابل چند نفره Single Player vs. Multiplayer Considerations

نوشتن سیستم آمار کاراکتر Writing the Character Stat System

  • الگوی طراحی Singleton The Singleton Design Pattern

  • الگوی طراحی Singleton The Singleton Design Pattern

  • آمار کاراکتر به عنوان یک شیء قابل اسکریپت Character Stats as a Scriptable Object

  • آمار کاراکتر به عنوان یک شیء قابل اسکریپت Character Stats as a Scriptable Object

  • فیلدهای آمار کاراکتر و مقداردهی اولیه Character Stat Fields and Initialization

  • فیلدهای آمار کاراکتر و مقداردهی اولیه Character Stat Fields and Initialization

  • آمار کاراکتر افزایش می یابد Character Stat Increases

  • آمار کاراکتر افزایش می یابد Character Stat Increases

  • آمار کاراکتر کاهش می یابد Character Stat Decreases

  • آمار کاراکتر کاهش می یابد Character Stat Decreases

  • سطح بالا و مرگ Level up and Death

  • سطح بالا و مرگ Level up and Death

نگاه به آینده به آنچه بعد است Looking Ahead to What Is Next

  • تکلیف برنامه یادگیری Learning Application Assignment

  • تکلیف برنامه یادگیری Learning Application Assignment

  • نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش Swords and Shovels: Character Stat System
جزییات دوره
1h 23m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
57
3.3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christopher Pellow Christopher Pellow

کریستوفر پلو بیش از 20 سال را صرف جمع آوری مهارت های لازم برای موفقیت در طراحی بازی ، هنر 3D و انیمیشن ، برنامه نویسی و به عنوان مربی کرده است. وی به مدت پنج سال در کالج Fanshawe در زمینه طراحی بازی های ویدیویی ، رسانه های تعاملی و طراحی و انیمیشن سه بعدی و طراحی شخصیت بعد از فارغ التحصیلی تدریس کرده است. وی همچنین در تیمی بود که برنامه درسی برنامه های پیشرفته دیپلم را تدوین کرد. او با طراحی بازی و تحقیق در صنعت همچنان فعال است.