آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 5

Quick Start to ZBrush: Volume 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این جلد نهایی Quick Start to ZBrush ، ما در مورد مفاهیم مورد بحث در چهار بخش اول استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5. در این جلد نهایی Quick Start to ZBrush ، ما بر اساس مفاهیم پوشش داده شده در چهار بخش اول خواهیم ساخت. ما با یادگیری مدل شخصیت خود را با استفاده از نقاب توپولوژیک و Transpose Master شروع خواهیم کرد. ما لایه های سه بعدی و چگونگی استفاده از آنها برای افزودن جزئیات را به روشی بسیار انعطاف پذیر کشف خواهیم کرد. ما با استفاده از FiberMesh چمن درشت را به پایه خود اضافه خواهیم کرد. این مجموعه را با تنظیم چراغ ها ، ارائه صفحه های گردان و صرفه جویی در تصاویر و فیلم های پایان یافته به پایان خواهیم رساند. در پایان ما یک فیلم گرامافون رندر با کیفیت بالا از مجسمه سازی شخصیت های تکمیل شده خود ایجاد خواهیم کرد. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به ترتیب دنبال شوند ، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که جلد 1-4 را قبل از ادامه این بخش نهایی کامل کنید. ما همچنین شما را تشویق می کنیم که از تکالیف بعدی هر جلد استفاده کنید. این وظایف به شما امکان می دهد آنچه را آموخته اید به کار بگیرید و آن ابزارها و تکنیک ها را در پروژه های خود به کار بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع ZBrush: جلد 5 Quick Start to ZBrush: Volume 5

  • مدل های ژست Posing Models

  • تمیز کردن هندسه مطرح شده Cleaning up Posed Geometry

  • استفاده از لایه های سه بعدی Using 3D Layers

  • کار با Fibermesh Working with Fibermesh

  • اضافه کردن نورپردازی ساده Adding Simple Lighting

  • اصول بهترین نمایش پیش نمایش Basics of Best Preview Render

  • با استفاده از Lightcaps Using Lightcaps

  • استفاده از فیلترهای Bpr Using Bpr Filters

  • ایجاد گرامافون Creating Turntables

  • ذخیره تصاویر و فیلم ها Saving Images and Movies

  • با استفاده از استاد اعشار Using Decimation Master

  • ادغام با سایر برنامه ها Integrating with Other Applications

  • جلد 5 تکلیف Volume 5 Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 5
جزییات دوره
1h 36m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.