لطفا در هنگام پرداخت ، فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش الگوهای طراحی سازه در C++ مدرن
Structural Design Patterns in Modern C++
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
الگوهای طراحی سازه را به طور عمیق بیاموزید و پیاده سازی آنها در C++ مدرن درک الگوهای طراحی سازه چگونه الگوهای ساختاری به ایجاد ساختارهای بزرگتر از طریق وراثت و ترکیب کمک می کنند استفاده از آداپتور برای تبدیل یک رابط ناسازگار به یک رابط سازگار به سادگی رابط های پیچیده یک سیستم از طریق نما استفاده کنید. پروکسی برای کنترل دسترسی به یک شی درک چگونگی استفاده از دکوراتور برای افزودن رفتارهای بیشتر به یک شی در زمان اجرا تشکیل ساختارهای بزرگتر از طریق ترکیب بازگشتی از طریق ترکیبی فعال کردن اشتراک گذاری تعداد زیادی از اشیاء از طریق flyweight انتزاع جداگانه و اجرای آن برای ارائه تغییرات بدون پیاده سازی بیش از حد بسیاری از کلاس ها پیش نیازها: دانش پایه C++ درک خوب برنامه نویسی شی گرا
الگوهای طراحی راهی برای حل مشکلات رایج طراحی شی گرا هستند. اما درک و یادگیری الگوهای طراحی سخت است و زمان می برد. نگاه کردن به یک الگو مانند نگاه کردن به یک راه حل بدون مشکل است، مگر اینکه در گذشته با آن مشکل مواجه شده باشید.
هدف این دوره کمک به درک پیاده سازی الگوهای طراحی سازه است. هر الگو با چندین مثال و از طریق C++ مدرن توضیح داده شده است. این به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه می توان الگو را با استفاده از ویژگی های زبان به طور موثر پیاده سازی کرد. من نمونه های دنیای واقعی را ارائه می کنم که در C++ مدرن نوشته شده اند. این مثالها بر روی هر پلتفرمی که از کامپایلر C++ پشتیبانی میکند، اجرا میشود.
این دوره الگوهای ساختاری را آموزش میدهد.
مقصد، ساختار الگو از طریق نمودار کلاس UML توضیح داده شده است.
جزئیات پیاده سازی اصلی الگو توضیح داده شده است.
الگو در یک مثال ساده پیاده سازی شده است.
شما با اجرای کلی الگو آشنا می شوید.
مثال دیگری معرفی شده است که دارای مشکلات طراحی است که الگوی آن قصد دارد حل کند.
ما مشکلات را بررسی میکنیم و با اعمال الگوی طراحی گام به گام، کد را اصلاح میکنیم.
نمونههای سناریوهای جایگزین همراه با تفاوتهای بین آنها توضیح داده شده است. همچنین یاد می گیرید که چگونه بین گزینه های مختلف تصمیم گیری کنید.
من در مورد این الگو در زمینه C++ و نحوه تغییر آن برای عملکرد، حداکثر انعطاف پذیری قابلیت استفاده مجدد بحث می کنم.
در نهایت، زمان استفاده از الگو و معایب آن را خواهید آموخت.
این یک بحث فشرده است که چندین سخنرانی را در بر می گیرد. در پایان هر بخش، الگو را عمیقاً درک خواهید کرد و می توانید آن را در کد خود اعمال کنید یا به راحتی هر مصاحبه طراحی را پاک کنید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
مقدمه ای بر الگوها
Introduction to Patterns
مروری بر نمودارهای کلاس UML
Overview of UML Class Diagrams
جامد. اصول - I
S.O.L.I.D. Principles - I
جامد. اصول - II
S.O.L.I.D. Principles - II
جامد. اصول - III
S.O.L.I.D. Principles - III
بررسی اجمالی الگوهای ساختاری
Structural Patterns Overview
مواد دوره (عرشه اسلاید)
Course Material (Slide Deck)
آداپتور
Adapter
کد منبع
Source Code
معرفی
Introduction
مثال پایه
Basic Example
ورودی بازی
Game Input
با استفاده از آداپتور
Using Adapter
پیاده سازی آداپتور
Adapter Implementation
آداپتور کلاس
Class Adapter
جوانب مثبت منفی
Pros & Cons
نما
Facade
کد منبع
Source Code
معرفی
Introduction
مثال پایه
Basic Example
پروژه کنسول - I
Console Project - I
پروژه کنسول - II
Console Project - II
پروژه کنسول - III
Console Project - III
پروژه کنسول - IV
Console Project - IV
نمای کنسول برای لینوکس
Console Facade For Linux
جوانب مثبت منفی
Pros & Cons
پروکسی
Proxy
کد منبع
Source Code
معرفی
Introduction
مثال پایه
Basic Example
پروکسی مجازی - I
Virtual Proxy - I
پروکسی مجازی - II
Virtual Proxy - II
پروکسی مجازی - III
Virtual Proxy - III
پروکسی حفاظت - I
Protection Proxy - I
پروکسی حفاظت - II
Protection Proxy - II
پروکسی حفاظت - III
Protection Proxy - III
پراکسی از راه دور - I
Remote Proxy - I
پراکسی از راه دور - II
Remote Proxy - II
پراکسی از راه دور - III
Remote Proxy - III
پروکسی هوشمند
Smart Proxy
جوانب مثبت منفی
Pros & Cons
دکوراتور
Decorator
کد منبع
Source Code
معرفی
Introduction
مثال پایه - I
Basic Example - I
مثال پایه - II
Basic Example - II
جریان ها - I
Streams - I
جریان ها - II
Streams - II
جریان ها - III
Streams - III
جریان ها - IV
Streams - IV
جریان ها - V
Streams - V
جریان ها - VI
Streams - VI
انواع دکوراتور
Decorator Types
دکوراتور استاتیک
Static Decorator
دکوراتور کاربردی
Functional Decorator
جوانب مثبت منفی
Pros & Cons
کامپوزیت
Composite
کد منبع
Source Code
معرفی
Introduction
بررسی اجمالی هدف و پیاده سازی ترکیبی
Composite Intent & Implementation Overview
یودمی یکی از بزرگترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دورههای متنوع و کاربردی را فراهم میکند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینههای مختلف از فناوری اطلاعات و برنامهنویسی گرفته تا زبانهای خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه میدهد. با استفاده از یودمی، کاربران میتوانند به صورت انعطافپذیر و بهینه، مهارتهای جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.
یکی از ویژگیهای برجسته یودمی، کیفیت بالای دورهها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد میدهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و میتوانند به بهترین شکل ممکن از آموزشها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین، به افراد امکان میدهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارتهای مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.
مربی ، توسعه دهنده و بنیانگذار مهندس Poash TechnologiesCivil که خواست خود را در توسعه نرم افزار یافت. هرگز به عنوان مهندس عمران کار نکرده ، در اولین فرصت پرش کرده و از 15 سال پیش تدریس C ++ و Visual C ++ را شروع کردم. در حال حاضر ، متخصصان نرم افزار را در شرکت های مختلف نرم افزاری در فن آوری های مختلف مانند Modern C ++ ، Advanced C ++ ، STL ، Design Patterns ، Android ، Unity ، Linux و ... آموزش می دهد. بسیار علاقه مند به تدریس است و بیش از 20،000 متخصص نرم افزار را در حرفه تدریس آموزش داده است بیش از 17 سال طول می کشد. یک گیمر مشتاق ، در حال حاضر تلاش خود را برای توسعه بازی در Unity & Unreal انجام می دهد. چند برنامه اندرویدی به اعتبار خود دارد ، از جمله یکی در Design Patterns. تنها چیزی که او بیش از C ++ دوست دارد ، C ++ مدرن است.
نمایش نظرات