این یکی حماسی است، مردم! بیش از 30 ساعت شگفتی سه بعدی خالص! من شما را به سفر سه بعدی شگفت انگیزتان می برم که چگونه یک شخصیت روبات گاندام را از آن نمایش های کارتونی کلاسیک ژاپنی بسازید.
شما یاد خواهید گرفت که چگونه سر، کلاه ایمنی و تمام جزئیات روی آن را مدل کنید، سپس بدن، بازوها، پاها -- در واقع همه چیز! و سپس نحوه مدل سازی سلاح ها.
شما بر رایج ترین ابزارهای مدل سازی تسلط خواهید داشت. نحوه استفاده از گزینه ها و میانبرهای مختلف شما به ابزار Multi-Cut، ابزار Bevel، Mirror Tool و نحوه تسلط بر انتخاب اجزاء مسلط خواهید شد.
همه چیز را در مورد توپولوژی و وضوح خواهید آموخت. چه چیزی توپولوژی عالی را ایجاد می کند و چگونه توپولوژی بد را رفع کنیم. نحوه ایجاد هندسه چهار گوش - یعنی هندسه 4 وجهی - به دست خواهید آورد.
میآموزید که چگونه در سطح وضوح پایین کار کنید و چگونه هندسه را به وضوح بالا افزایش دهید. متوجه خواهید شد که چگونه افزودن حلقه های لبه نگهدارنده، لبه های تیزتری را برای مدل های شما ایجاد می کند.
شما یاد خواهید گرفت که چگونه تاریخچه را حذف کنید، چگونه pivot را در مرکز قرار دهید، و چگونه تبدیلات را ثابت کنید -- جنبه های بسیار مهم در مدل سازی سه بعدی.
در نهایت، میتوانید شخصیت را ژست بگیرید تا جالب و هیجانانگیز به نظر برسد. بخش بزرگی از مدل سازی ارائه است، بنابراین بسیار مهم است که مدل شما به نظر شخصیتی داشته باشد.
یک هنرمند بزرگ دیجیتال شوید من یک هنرمند دیجیتال با بیش از ده سال تجربه هستم. من در فیلم ، تلویزیون و بازی کار کرده ام. اکنون من آموزش های ویدئویی ایجاد کرده ام تا به شما نشان دهم چگونه از ابتدا به یک هنرمند دیجیتال حرفه ای تبدیل می شوید. آموزشهای من شما را در کل مراحل ، از جمله مدل سازی ، نقشه برداری از اشعه ماورا and بنفش ، تکسچر ، نورپردازی و ارائه به شما راهنمایی می کند. من نحوه استفاده از نرم افزار ، مانند مایا ، فتوشاپ ، ZBrush ، Substance و بسیاری از برنامه های دیگر را به شما نشان خواهم داد.
نمایش نظرات