آموزش مجسمه سازی کاریکاتور در ZBrush

Sculpting Caricatures in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار هنرمند پسند برای مجسمه‌سازی کاریکاتور و مجموعه‌ای از تکنیک‌های عملی برای اغراق‌آمیز کردن ویژگی‌های کلیدی، کار با جهت هنری، و گرفتن شباهت‌های باورپذیر از سوژه‌های خود در ZBrush بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز:... یک گردش کار هنرمند پسند برای مجسمه سازی کاریکاتور و مجموعه ای از تکنیک های عملی برای اغراق کردن ویژگی های کلیدی، کار با جهت هنری، و گرفتن شباهت های باورپذیر از سوژه های خود در ZBrush را بیاموزید. بیش از 6 ساعت آموزش پروژه محور را برای هنرمندانی که از ZBrush برای مجسمه سازی و تصویرسازی استفاده می کنند، ارائه می دهد. نکات برجسته محبوب عبارتند از: اغراق کردن ویژگی های کلیدی. کار با Subtool Master. ژست مدل ها با Transpose Master; ادغام ابزارهای فرعی؛ ایجاد لباس با استفاده از توپولوژی طراحی مجدد توپولوژی صورت. مسدود کردن هندسه با ZSpheres. ایجاد پوسته های تطبیقی؛ نمایش جزئیات به پوسته های تطبیقی. استخراج هندسه برای ایجاد لوازم جانبی. ایجاد ترکیبات لایه ای؛ نقاشی با عمق; نقاشی روی ترکیب; مجسمه سازی ویژگی های صورت؛ تغییر وضوح ZSphere. کار از هنر مرجع. ساختن دندان ها و چشم ها از ابتدایی ها. اضافه کردن ابزارهای فرعی. نقاشی مو; پخت و ادغام لایه ها. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • کاوش در کاریکاتور Exploring Caricatures

مجسمه سازی کاریکاتور در ZBrush Sculpting Caricatures in ZBrush

  • ساخت بدن با ZSpheres Building the Body with ZSpheres

  • اضافه کردن دست ها Adding the Hands

  • ایجاد یک پوست سازگار Creating an Adaptive Skin

  • شکل دادن به اشکال اساسی سر و بدن Shaping the Basic Forms of the Head and Body

  • مجسمه سازی ویژگی های صورت Sculpting Facial Features

  • اصلاح ویژگی های صورت Refining the Facial Features

  • تکمیل ویژگی های صورت Finishing the Facial Features

  • مجسمه سازی دست ها Sculpting the Hands

  • مجسمه سازی جزئیات روی بدن Sculpting Detail on the Body

  • تهیه مش توپولوژی Preparing a Topology Mesh

  • راه اندازی یک جلسه توپولوژی Setting up a Topology Session

  • باز ترسیم توپولوژی صورت Redrawing the Facial Topology

  • پالایش توپولوژی صورت Refining the Facial Topology

  • اتمام توپولوژی صورت Finishing the Facial Topology

  • نمایش جزئیات حجاری شده به یک مش جدید Projecting Sculpted Detail into a New Mesh

  • اصلاح جزئیات روی صورت Refining Detail on the Face

  • تکمیل جزئیات صورت Finishing the Facial Details

  • ترسیم لباس با استفاده از توپولوژی Drawing out the Dress Using Topology

  • تکمیل لباس و اضافه کردن آن به عنوان یک ابزار فرعی Finishing the Dress and Adding It as a Subtool

  • ساختن دندان ها با اصول اولیه Building the Teeth with Primitives

  • ساختن چشم ها با اصول اولیه Building the Eyes with Primitives

  • اضافه کردن دندان و چشم به عنوان ابزار فرعی Adding Teeth and Eyes as Subtools

  • ساخت کفش با استفاده از عصاره Building the Shoes Using Extract

  • افزودن ابرو و مژه Adding Eyebrows and Eyelashes

  • ایجاد یک حالت خشن با استفاده از Transpose Master Creating a Rough Pose Using Transpose Master

  • پاکسازی و تمدید ژست Cleaning up and Extending the Pose

  • ایجاد هندسه پایه مو Creating Base Hair Geometry

  • افزودن ماده ای به پوست Adding a Material to the Skin

  • نقاشی جزئیات در پوست Painting Detail into the Skin

  • اضافه کردن مواد ساتن به لباس Adding a Satin Material to the Dress

  • بافت چشم Texturing the Eyes

  • اضافه کردن مواد به دندان؛ کفش و مو Adding Materials to the Teeth; Shoes and Hair

  • ایجاد تغییرات در مجسمه سازی لحظه آخری Making Last Minute Sculpting Changes

  • اتمام مجسمه سازی شخصیت Finishing the Character Sculpt

  • تنظیم یک سند برای تصویر نهایی Setting up a Document for the Final Image

  • تغییر نورپردازی و رنگ آمیزی لایه ها Changing the Lighting and Painting the Layers

  • ادغام لایه ها و اطلاعات عمق پخت Merging Layers and Baking Depth Information

  • رنگ آمیزی مو به صورت دو بعدی Painting the Hair in 2D

  • افزودن لمس نهایی دو بعدی Adding Final 2D Touches

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی کاریکاتور در ZBrush
جزییات دوره
6h 14m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.