آموزش مایا: نکات ، ترفندها و تکنیک ها

Maya: Tips, Tricks & Techniques

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: حتی استادان سه بعدی نیز گاهی با مایا به دیوار برخورد می کنند. این مجموعه به منظور ارائه نکات ، ترفندها و تکنیک هایی برای حل متداول ترین موضوعاتی که هنرمندان مایا هنگام استفاده از برنامه در یک محیط تولید زنده با آن روبرو می شوند - و دوز الهام بخش برای شروع آفرینش بعدی شما طراحی شده است. جورج مائستری نحوه استفاده از ویژگی هایی مانند Camera Match و رندر آرنولد و ایجاد مدل ها و بافت های منحصر به فرد ، مانند مجموعه های طناب و قرقره و چشم کارتونی له شده / کش دار را نشان می دهد. برای یک ترفند جدید مایا تنظیم کنید تا سرعت کار در مدل سازی ، بافت ، ارائه ، انیمیشن یا VFX را افزایش دهید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • به مایا خوش آمدید: نکات ، ترفندها و تکنیک ها Welcome to Maya: Tips, Tricks & Techniques

1. مایا: نکات ، ترفندها و تکنیک ها 1. Maya: Tips, Tricks and Techniques

  • با استفاده از Camera Match محیط ایجاد کنید Create environments using Camera Match

  • مجامع طناب و قرقره را با nHair ایجاد کنید Create rope and pulley assemblies with nHair

  • بهترین کیفیت را از رندرهای Arnold دریافت کنید Get the best quality out of Arnold renders

  • سطوح شیشه و عایق در Arnold Glass and refractive surfaces in Arnold

  • نورپردازی حجمی در آرنولد Volumetric lighting in Arnold

  • چشم کارتون دکلره ای Rig cartoon eyes

  • پیچ و مهره سر شش گوش را مدل کنید Model a threaded hex head bolt

  • یک مهره نخی مدل کنید Model a threaded nut

  • از XGen برای ایجاد چمن استفاده کنید Use XGen to create grass

  • یک جفتک را به یک MASH سبک جذب کنید Attract a moth to a light MASH

  • آهنگ هایی را در برف ایجاد کنید Create tracks in the snow

  • کاراکترها اشیاء را بلند کنید Make characters lift objects

  • تایر ماشین مدل کنید Model a car tire

  • گره های اشعه ذهنی را حذف کنید Remove legacy mental ray nodes

  • با استفاده از shaders toon ، رندرهای wireframe ایجاد کنید Create wireframe renders using toon shaders

  • آهنگ تانک را مرتب کرده و متحرک کنید Rig and animate a tank track

  • درک تغییر شکل های بسته بندی در مایا Understanding wrap deformers in Maya

  • با استفاده از XGen موهای ساده ایجاد کنید Create simple hair using XGen

  • نقشه برآمدگی و جابجایی در آرنولد Bump and displacement mapping in Arnold

  • با سایه بانهای ساطع کننده در آرنولد کار کنید Work with emissive shaders in Arnold

  • انیمیشن جایگزینی ایجاد کنید Create replacement animation

  • یک شکوفه گل را الگوبرداری و آماده کنید Model and rig a flower bloom

  • مایعات سریع با استفاده از nCloth Quick fluids using nCloth

  • UV در حال باز کردن سر است UV unwrapping a head

  • تعامل در Viewport 2.0 را بهبود بخشید Improve interactivity in Viewport 2.0

  • زنجیره فلزی را با استفاده از nCloth تحریک کنید Animate a metal chain using nCloth

  • یک اسکریپت بنویسید تا کدورت آرنولد را تغییر دهید Write a script to toggle Arnold opacity

  • یک اثر اشعه ایکس در آرنولد ارائه دهید Render an x-ray effect in Arnold

  • گلبول های قرمز خون را در شریان شبیه سازی کنید Simulate red blood cells in an artery

  • با سایه بانهای لایه ای یک استنسیل ایجاد کنید Create a stencil with layered shaders

  • فنر کویل دار را ببندید Rig a coiled spring

  • برای رفع هندسه بد از ابزار Maya Cleanup استفاده کنید Use the Maya Cleanup tool to fix bad geometry

  • روشنایی محیطی در آرنولد Environmental lighting in Arnold

  • تصاویر 360 درجه را در آرنولد ارائه دهید Render 360-degree images in Arnold

  • درک ابزارهای اندازه گیری Understanding the Measure Tools

  • استفاده از بافت مواد در آرنولد Using substance textures in Arnold

  • با استفاده از ابزار جایزه Using bonus tools

  • اسکلت را به سرعت صاف کنید Rig a skeleton quickly

  • تاثیر خودرو را با استفاده از nCloth مدل کنید Model a vehicle impact using nCloth

  • با کنترل چرخه راه رفتن متحرک شوید Animate with Walk Cycle Control

  • با استفاده از رندر لاک پشت Using the Turtle renderer

  • نقشه های معمولی را در لاک پشت پخت کنید Bake normal maps in Turtle

  • با استفاده از Curves نوارها و لوله ها را ایجاد کنید Create ribbons and tubes using Curves

  • ارائه خودرو در آرنولد: شیشه Vehicle rendering in Arnold: Glass

  • ارائه خودرو در آرنولد: رنگ اتومبیل Vehicle rendering in Arnold: Car paint

  • ارائه خودرو در آرنولد: کروم و فلز Vehicle rendering in Arnold: Chrome and metal

نمایش نظرات

آموزش مایا: نکات ، ترفندها و تکنیک ها
جزییات دوره
7h
47
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
63,869
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.