آموزش ایجاد یک موجود دریایی در Maya و ZBrush

Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، تکنیک های صرفه جویی در زمان و گردش کار برای ایجاد یک ماکت موجود دیجیتالی در Maya، ZBrush و TopoGun را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، TopoGun 1.06، ZBrush 4R2. در این آموزش مایا، تکنیک های صرفه جویی در زمان و گردش کار برای ایجاد یک ماکت موجود دیجیتال در Maya، ZBrush و TopoGun را یاد خواهیم گرفت. زمانی که یک مفهوم مخلوق را برای صنعت فیلم ایجاد می‌کند، معمول است که یک کارگردان قبل از تأیید یک مفهوم شخصیت، رندر دقیق شخصیت یا حتی پرینت سه بعدی از موجود را بخواهد. در طول این درس‌ها، ما به فرآیند خلاقانه گرفتن یک مفهوم دوبعدی و تبدیل آن به یک ماکت دیجیتال سه‌بعدی که به اندازه کافی جزئیات دارد تا یک کارگردان فیلم را برای تأیید نشان دهد، نگاه می‌کنیم. پس از تایید، قبل از اینکه استودیوی VFX بتواند مفهوم شخصیت را در خط لوله خود ادغام کند، ابتدا باید به طور کامل به یک شبکه تمیز و آماده برای ریگ کردن و انیمیشن تبدیل شود. در پایان این آموزش، ما کل فرآیند مفهومی ایجاد یک مفهوم شخصیت آماده فیلم را طی خواهیم کرد که مطابق با استانداردهای چاپ سه بعدی آماده شده و برای یک نمایش دراماتیک ارائه شده است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، TopoGun 1.06، ZBrush 4R2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک موجود دریایی در Maya و ZBrush Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush

  • اصلاح مفهوم دو بعدی ما و ایجاد یک مش پایه Modifying Our 2D Concept and Creating a Base Mesh

  • تنظیم اولویت‌های ZBrush و براش‌های مجسمه‌سازی Setting up Our ZBrush Preferences and Sculpting Brushes

  • مسدود کردن در مجسمه Blocking in the Sculpt

  • شروع از پالایش اولیه Starting on Initial Refinement

  • استفاده از هندسه مایا برای هدایت مجسمه سازی ZBrush ما Using Maya Geometry to Guide Our ZBrush Sculpt

  • وارد کردن تصاویر مرجع به ZBrush Importing Reference Images into ZBrush

  • استفاده از ماسک برای هدایت مجسمه Using Masks to Guide the Sculpt

  • ایجاد دندان با استفاده از DynaMesh Creating Teeth Using DynaMesh

  • استفاده از فتوشاپ برای افزایش سرعت مفاهیم ما برای ZBrush Using Photoshop to Speed up Our Concepts for ZBrush

  • مجسمه سازی سر و آبشش مخلوق Sculpting the Creature's Head and Gills

  • ساخت توپولوژی جدید برای چهره در TopoGun Building New Topology for the Face in TopoGun

  • نمایش مجدد جزئیات برای مجسمه سازی سریع به صورت نامتقارن Re-projecting Detail to Quickly Sculpt Asymmetrically

  • ژست گرفتن مخلوق ما با Transpose Master Posing Our Creature with Transpose Master

  • مجسمه سازی جزئیات با فرکانس بالا Sculpting High-frequency Details

  • رندر و ترکیب تصویر نهایی ما Rendering and Compositing Our Final Image

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک موجود دریایی در Maya و ZBrush
جزییات دوره
3h 28m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Darrell Abney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrell Abney Darrell Abney

نویسنده Digital-Tutors.